Zoals in mijn introductie post staat: ik ben 23 en ik heb heel lang al geweten dat ik (sub)sm-gevoelens heb. Ik heb het alleen nooit echt durven te bekennen (of te begrijpen).
De laatste tijd heb ik heel veel op dit forum gelezen en heel veel soul-searching gedaan. Ik ben ook naar een meeting gegaan van WS-ers (waar ik heel veel aan heb gehad!).
Ik heb (volgens mij) sjans met iemand op mijn studenten-vereniging (19 tot 21 jaar). Ik heb er nog niet echt op durven reageren en heb alleen een beetje met haar gepraat en ik ga expres vroeg weg zodat ik niet teveel met haar wordt geconfronteerd.
Ik ben nu net een tijdje bezig met het (voorzichtig) verkennen van mijn (sm)gevoelens. (Ik heb nog nooit met iemand gespeeld, maar lees het forum en wil meer (literatuur) hierover lezen) Ik lees het forum veel (en wil via boeken/internet /films meer weten over wat ik voel).
Kan je iemand die zo jong is (tijdens een relatie) wel met zulke heftige emoties belasten?
Ik weet niet hoe ik haar zou moeten benaderen met mijn emotionele bagage in het achterhoofd. (Ik heb zowiezo altijd problemen gehad met het idee dat de man de vrouw moet veroveren. I HATE SOCIETY!

Is er iemand die dit bekent voorkomt?
Is er iemand die weet wat je doet met een vanilla-iemand in je verkennende situatie?
Alle reacties welkom, want ik weet het niet meer.
lil' wiz