Ongecontroleerde rant topic!
- kitten
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Kitten bedoel je? Eh... Met de kitspuit dus? 

- Voleuse

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
Ook ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik een half losliggende wc bril heb.
Geniet van de positieve momenten.
Grmbl... kreeg net een herziene beschikking van de huurtoeslag van 2011 binnen. Moet even 176 euro terugbetalen omdat er in 1 maand al aan iemand anders huurtoeslag is toegekend op dit adres....
Net even belastingdienst gebeld. Waarschijnlijk hebben de vorige bewoners zich niet op tijd uitgeschreven. Dus ik moet bezwaar aantekenen en dan wat bewijsstukken van gemeente (dat ik verhuizing op tijd heb doorgegeven en zo) en van de woningbouwvereniging toevoegen, als het goed is moet het dan wel goed komen.
Wel een hoop gedoe, want die bewijsstukken daar moet ik natuurlijk wel even achteraan.
Net even belastingdienst gebeld. Waarschijnlijk hebben de vorige bewoners zich niet op tijd uitgeschreven. Dus ik moet bezwaar aantekenen en dan wat bewijsstukken van gemeente (dat ik verhuizing op tijd heb doorgegeven en zo) en van de woningbouwvereniging toevoegen, als het goed is moet het dan wel goed komen.
Wel een hoop gedoe, want die bewijsstukken daar moet ik natuurlijk wel even achteraan.
- Ravelijne
Balen, zoveel extra gedoe!
Pfff dat je pijn hebt na een operatie is logisch. Maar dat het dan 2 dagen beetje beter gaat en dan weer een dag extreem veel pijn constant, dat is echt extreem stom!
- phedre
- Contacteer:
kut meis!!! hoop dat t snel echt beter gaat!! KNUFFFFFFFF
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Ravelijne
Dat is heel stom! *dikke knuffels!!!*
Oh ik ben een muts!
Dacht ik testimonials in de database te zetten, doe ik het dus niet goed..
Nu mist er 1 van een vorige training en...kan ik alle andere die ik er net had in gezet opnieuw doen, want niet opgeslagen.
Hoop dat Rob die ene terug kan vinden want dat vind ik nog het minst leuke
Dacht ik testimonials in de database te zetten, doe ik het dus niet goed..
Nu mist er 1 van een vorige training en...kan ik alle andere die ik er net had in gezet opnieuw doen, want niet opgeslagen.
Hoop dat Rob die ene terug kan vinden want dat vind ik nog het minst leuke

- Voleuse
Ik moet een verslag schrijven over de 'meesters' op het gebied van gehandicaptenzorg, en daar moet ik een filmpje voor kijken waarin ze hun mening uitleggen. En ik zit me ZO op te vreten over een van die mannen.
Hij zegt dingen als: Ik lees geen literatuur over interventies die misschien een cliënt kunnen helpen, want elke cliënt is anders en daar houdt de wetenschap geen rekening mee. O my god, die vent leidt een psychiatrische instelling op basis van intuïtie en 'de eigen kracht' van de groepsbegeleiding. Hij zit de hele dag uit zijn neus te vreten! Ze vroegen hem: wat zou je doen als een groepsleiding wanhopig bij je binnen komt en vraagt om jouw hulp met een agressieve client? Zijn antwoord: ik zou geen antwoord geven, ik zou vragen wat de groepsleiding zelf voor oplossing kan aandragen. Door een oplossing te geven haal je macht weg bij de groepsleiding. REALLY NOW? Ze betalen je een dik salaris zodat je elke keer als iemand met een probleem bij je komt kunt zeggen. 'Zoek dat zelf maar uit'?
Hij zegt dingen als: Ik lees geen literatuur over interventies die misschien een cliënt kunnen helpen, want elke cliënt is anders en daar houdt de wetenschap geen rekening mee. O my god, die vent leidt een psychiatrische instelling op basis van intuïtie en 'de eigen kracht' van de groepsbegeleiding. Hij zit de hele dag uit zijn neus te vreten! Ze vroegen hem: wat zou je doen als een groepsleiding wanhopig bij je binnen komt en vraagt om jouw hulp met een agressieve client? Zijn antwoord: ik zou geen antwoord geven, ik zou vragen wat de groepsleiding zelf voor oplossing kan aandragen. Door een oplossing te geven haal je macht weg bij de groepsleiding. REALLY NOW? Ze betalen je een dik salaris zodat je elke keer als iemand met een probleem bij je komt kunt zeggen. 'Zoek dat zelf maar uit'?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Klinkt inderdaad als iemand waarbij ik me ook zou zitten opvreten...
Succes met kijken en het schrijven van het verslag
Succes met kijken en het schrijven van het verslag
Ik heb vanuit m'n werk regelmatig contact met dit soort 'bestuurders' en als ik dan zie dat ze met 32 uur per week zo'n 1,5 ton per jaar opstrijken (en waarvoor, in vredesnaam?) terwijl mijn wederhelft in de zorg amper aan werk kan komen, dan krijg ik af en toe wat hufterige trekjes... Ongelofelijk 

Ow ja hier zou ik er ook gek van worden. Ik verslikte me al in mijn soep toen ik vanavond op het nieuws hoorde dat een politica van belgie heel artikel geschreven had over dat het enorm zwaar is in de politiek en dat mensen zo hard zijn voor alles wat ze doen en dat ze niet eens met de nummerplaat van politiekers durft auto te rijden en dat het allemaal de schuld is van wij mensen die geen begrip hebben.
Ik hou niet van politieke dingens, maar ik denk dat als je dan toch in de politiek wil zitten dat er altijd kritiek zal komen. En dat je dat toch wel weet als je eraan begint. Een muzikant kan ook niet zitten mekkeren van ow in de story schrijven ze X over me, dat is foei. Hoge bomen vangen veel wind. Ik krijg op mijn werk ook veel kritiek en ik doe ook mijn best en ik krijg veel minder betaald...
(ik vind wel dat kritiek netjes geuit moet worden en zeker op internet enzo zullen dingen echt wel niet altijd netjes verwoord worden en het zal heus niet fijn zijn, maar je moet het niet allemaal lezen eh)
Ik hou niet van politieke dingens, maar ik denk dat als je dan toch in de politiek wil zitten dat er altijd kritiek zal komen. En dat je dat toch wel weet als je eraan begint. Een muzikant kan ook niet zitten mekkeren van ow in de story schrijven ze X over me, dat is foei. Hoge bomen vangen veel wind. Ik krijg op mijn werk ook veel kritiek en ik doe ook mijn best en ik krijg veel minder betaald...
(ik vind wel dat kritiek netjes geuit moet worden en zeker op internet enzo zullen dingen echt wel niet altijd netjes verwoord worden en het zal heus niet fijn zijn, maar je moet het niet allemaal lezen eh)
- Daantje
- Contacteer:
Ik weet dat die woningmarkt een veel groter issue is dan een handjevol transgenders die alleen maar hun universele rechten van de mens en artikel 11 van de grondwet geëerbiedigd willen zien. Maar godver! Stelletje lamzakken! Het enige waar ik om vraag is een simpele stemming. Hoeft niet meer dan vijf minuten te duren. Had gedaan kunnen worden terwijl die Eerste Kamer toch maar zat te wachten op die eikel van een minister die geen klok kan kijken.
Ik had die stemming graag live gezien. Maar ik kan het me echt niet permitteren de hele nacht op te blijven. Als die stemming überhaupt al niet wordt verplaatst naar volgend jaar.
Ik had die stemming graag live gezien. Maar ik kan het me echt niet permitteren de hele nacht op te blijven. Als die stemming überhaupt al niet wordt verplaatst naar volgend jaar.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl