zegeltjes en punten ruil topic
-
Re: zegeltjes en punten ruil topic
pb je adres eventjes, dan stuur ik ze vrijdag. Morgen komen er nog meer 

- Ravelijne
Voor wat jij of iemand anders over hebt hou ik me aanbevolen! In person, via Anne of WS taxi of via post is allemaal te regelen.
- Ravelijne
-
Bij jumbo en C1000 worden er momenteel dagje uit zegels weggegeven bij 10euro aan boodschappen zijn er mensen die voor mij mee willen sparen of wat ze over hebben willen doneren? Dr staan nog wel wat parken op mn lijstje die ik wel wil bezoeken namelijk.
- phedre
- Contacteer:
ik heb hier 1 kaart en vier losse zegels van de ah-eftelingaktie. Kitten, wilde jij die ene kaart nog hebben of was je al voorzien inmiddels? en nog andere belangstellenden? gooi ff adres in PB dan
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
2 kaarten zijn inmiddels onderweg naar Ravelijne.
Ik heb nu nog 1 volle kaart en 3 losse zegels over. Iemand daar nog interesse in?
Anders gaan ze hier de prullenbak in.
Ik heb nu nog 1 volle kaart en 3 losse zegels over. Iemand daar nog interesse in?
Anders gaan ze hier de prullenbak in.
- Peter^
- Contacteer:
Mijn kaarten zijn bij een forumlid aangekomen. Toch? Lotus.
Geniet van de positieve momenten.
- skaoot
Nog iemand eftelingzegels nodig?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
@ phedre: ik ben voorzien!
- tessie
- Contacteer:
Een hele goede vriendin van mij gaat binnenkort op zichzelf wonen, en voor haar uitzet spaart zij de Campina Eurospaarpunten. (https://eurosparen.campina.nl/vragen/ho ... eurosparen" onclick="window.open(this.href);return false;)
Dus, als iemand nog campina producten met spaarcode in huis heeft en ze zelf niet gebruikt, dan zou ik het heel tof vinden als diegene mij een pb'tje stuurt met de code(s) zodat ik die aan haar door kan geven en zij ze kan gebruiken. Ze zou er erg mee geholpen zijn!
Dus, als iemand nog campina producten met spaarcode in huis heeft en ze zelf niet gebruikt, dan zou ik het heel tof vinden als diegene mij een pb'tje stuurt met de code(s) zodat ik die aan haar door kan geven en zij ze kan gebruiken. Ze zou er erg mee geholpen zijn!
- tessie
- Contacteer:
Niemand campina punten?