Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Oppergodin_Hera

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Oppergodin_Hera »

leuk toch chell, geniet ervan. Ik had dat met bdsm afgelopen woensdag avond. Ik ging thee drinken en er kwamen touwtjes op tafel. Tja dan zeg ik geen nee. Ondanks dat veel mensen roepen dat je elkaar eerst uitgebreid moet leren kennen. Ach ik had niet de intentie direct te gaan trouwen 8-)
colet

Bericht door colet »

Ik leef momenteel en denk er nauwelijks aan. Aan seks en BDSM ;)
Een korte periode zo goed als het ging hard weggeduwd en aangezien ik weinig mensen spreek, komt het onderwerp ook niet ter sprake.
Ik weet dat als ik het ook maar even toelaat, het direct inhakt en de la met verlangen....wat zeg ik?....met Groot Verlangen opengaat. Dat heeft dan direct zo'n invloed op mijn stemming dat ik het dus vooral vermijd.

Dat gezegd hebbende zie ik dan ook, om deze reden, tegen het komende kampeerweekend op. Vermijden is daar onmogelijk, want er zal heus iets gezegd worden. Ben benieuwd....
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Bij ons is het vooral wisselend. Tijden niets of dat het nooit lekker gaat en spanning en frustratie alom, en dan weer de sterren van de hemel.
feetje3k

Bericht door feetje3k »

Het doet goed deze tred te lezen, al gun ik iedereen de grootste lol. Soms lijkt het alsof het bij iedereen thuis(of uit)alleen maar spettert, en enkel bij ons de relationele doorenroosjeslaap heeft toegeslagen.
Al onderzoekende en pratend komen de kriebels weer voorzichtig terug.
Zelfs nu het rustiger om ons heen geworden is merken wij dat het ook een kwestie van "tijd voor elkaar maken" is.
Ik geniet van de voorbereidende gesprekken, de eerste poging om wat "ruiger" tussen de lakens tot elkaar te komen.
Ik ben dus voorzichtig optimistisch, al verloopt het nu heel anders als de eerste keer ruim 12 jaar geleden.
Het subie in mij heeft erg lang verborgen gezeten.......zij komt nu voorzichtig om de hoek kijken....of you know want i meen.....

merinda
leonietje

Bericht door leonietje »

Op zich gaat het met mn bdsm en seksleven op dit moment helemaal niet verkeerd.
Maar ik mis de kink scene en dan niet zo zeer de mensen want die spreek ik nog wel regelmatig maar die spreek ik eigenlijk alleen nog maar over nilla dingen.
Ik zie mn kinkvrienden regelmatig op nilla verjaardagen of nilla meets maar nooit meer op de spannende kink feestjes.
Ik mis ook de spontane speelacties die ik/we vroeger nog wel eens hadden met anderen. Gewoon door een gesprek of doordat je al aan het spelen was op een feestje en dan was daar ineens een spel samen of omdat ik bij mensen bleef slapen omdat ik geen auto had en niet met ov thuis kon komen 's nachts na een tof feestje.
Mijn relatie met Heerscher zouden we wat meer open moeten maken wat we op zich allebei oke vinden (dit ivm mijn kinderwens) maar de stappen ondernemen is zo lastig in de praktijk.
Ik kom al bijna een jaar niet toe aan kinkfeestjes samen met Heerscher omdat mijn/onze agenda dat niet toelaat of omdat ik/we daar simpelweg de energie niet voor heb(ben) en ik vind het lastig om alleen naar een feestje te gaan zeker als ik daar ook nog ruim een uur voor moet rijden (enkele reis) terwijl er maar heel weinig bekenden komen en ik niet snel thuis ben als het toch niet zo leuk is alleen.
Dr is een tijd geweest dat ik elk weekend wel naar een feestje kon gaan en nu begin ik steeds meer af te dwalen van de kink scene. Plus de feestjes waar ik graag heen ging zijn ineens niet meer zo populair. Maar bijvoorbeeld een Ds united feestje waar mijn vrienden en bekenden dan weer wel komen is weer niet zo mijn soort feestje. (En oplossingen zijn lief maar mn agenda en mn energielevel zijn momenteel echt het grootste probleem).
Tis gewoon lastig.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ow en ik vind het ook weer heel eng om mn subkant aan anderen te laten zien. Bang dat ik alleen maar als sub gezien word ipv als mens en als vriendin. Maar dat is eigenlijk meer iets voor een ander topic.
chell

Bericht door chell »

Leonietje, als je eens ergens heen wilt in Den Haag/Rotterdam e.o. geef een gil :) Ik ga graag met je mee en je kunt bv ook bij mij slapen.
feetje3k

Bericht door feetje3k »

Hmmmm feestjes, daar hoeven wij hier helemaal niet aan te denken ! Zou wel erg leuk zijn om weer eens wat sfeer te snuffelen!

merinda
SirDonyo

Bericht door SirDonyo »

Zal ik het duidelijker stellen?

Iemand bekend met de kinky scene op Aruba en/of mogelijkheden om daar eens wat meer over te weten komen?

Zoals merinda aangeeft, wellicht helpt het ons ook als we eens wat meer "onder de(ze) mensen" komen :bye:
cinderella

Bericht door cinderella »

Volgens Fetlife zijn jullie er in ieder geval niet alleen. Met ruim 1000 man zou je zeggen dat er wel een feestje van te maken moet zijn.
toen doet er nu niet meer toe
feetje3k

Bericht door feetje3k »

Ik heb daar al een beetje rondgekeken Cinderella, wat ik tot nu toe zag is een beetje veel "speelvleesbeurs", dus niet wat wij zoeken, maar ik geef het niet op, thnx voor de tip.

merinda
JJV

Bericht door JJV »

Ik vraag me af hoeveel 'bewoners' op fetlife meer wishfull thinking is. ( antarctica is ook enorm kinky )

Op okCupid. Toch meer een dating site waarbij je ook mensen wilt ontmoeten. . Kom je best veel mensen tegen die niet de echte woonplaats gebruiken. Soms om bredere doelgroep te krijgen.. soms om juist onvindbaar te zijn.. ed.

de events van fetlife zou dan misschien wel reëel zijn
~\v/~
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Volgens fetlife zijn er op Aruba geen events. Dat is ook wat ik van iemand hoorde die op de Antillen gewoond heeft, maar dat is natuurlijk wel in het verleden. Ik zag wel in een van die groepen een aankondiging van een munch, maar die was in het Spaans dus geen idee waar & wanneer. :)
dom

Bericht door dom »

Mijn bdsm leven is op een laag pitje ik werk veel maar soms vind ik tijd en kruip ik in mijn rol van Dom.
Mijn favorite slaaf is vrouwelijk en moet echt een sletje zijn.ik hou erg van bondage,spanking,blindoeken,tepelklemmen,zweepjes :zweepje: orale,vaginale,anale pesterijen.
rode billen zijn zo mooi:)
feetje3k

Bericht door feetje3k »

Momenteel gaat het hier steeds beter en leuker. Het is ontzettend leuk om elkaar weer te ontdekken! :zweepje:
Daarbij ontdek ik ook heel nieuwe dingen bij mezelf :static: . Ik dacht alles over mijzelf te weten, maar ik ga hier elders een toppik beginnen. Ben veel te nieuwsgierig hoe dat bij anderen is. :yes:

Lief's, nog even merinda :bye:
Plaats reactie