Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
duimt voor Mack
Crownless gefeliciteerd en veel succes
Crownless gefeliciteerd en veel succes
- Ravelijne
Gefeliciteerd, Crownless!
- Mack
WhooohoooCrownless schreef:Ik heb een baan! En begin maandag

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- kitten
Gefeliciteerd Crownless!!
Gefeliciteerd! En spannend!
- phedre
- Contacteer:
Gefeliciteerd crownless en succes mack
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- lunaaa
Gefeliciteerd Crownless!!! En hoe ging je gesprek Mack?
Baan van voor mijn vakantie is niks geworden. Gebeld waarom niet; ze hebben alleen WO-geschoolden uitgenodigd voor een gesprek. Tja, universiteit heb ik inderdaad niet.. Wel weer andere toffe banen gezien.
Baan van voor mijn vakantie is niks geworden. Gebeld waarom niet; ze hebben alleen WO-geschoolden uitgenodigd voor een gesprek. Tja, universiteit heb ik inderdaad niet.. Wel weer andere toffe banen gezien.
- Mack
Het gesprek ging denk ik goed. Ik moest in ieder geval nog een test doen. Nu nog even afwachten, ze hebben denk ik wel meer kandidaten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Spannend Mack! Ik duim dat het goed gaat!
- Peter^
- Contacteer:
Gefeliciteerd Crownless, jammer dat ik je zaterdag nauwelijks gesproken heb. Succes Mack!
Geniet van de positieve momenten.
- lunaaa
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
14 Augustus pas, maar dat boeit niet, ben uitgenodigd! Had er al niks meer van verwacht, er stond in de vacature dat er binnen 2 weken na sluitingsdatum een reactie zou komen. Toevallig vanochtend mijn brief opgezocht om te kijken wanneer ik die verstuurd had, en bleek dat de twee weken net niet voorbij waren. Over het algemeen is dat geen goed teken, maar het is een interne vacature en boventallige medewerkers hebben voorrang.
Het is een leuke functie als moderator voor de online communities van mijn bedrijf. De signalen die je daar krijgt moet je omzetten in verbetervoorstellen en je reageert actief op klantvragen / houdt de boel in de gaten. En in Tilburg, dus lekker dichtbij.
Daarnaast nog twee vacatures gezien die ik ook heel leuk vind. Eentje tijdelijk, maar wel voor een jaar. Ben m'n werk zo zat dat ik die gok wel wil nemen, ik doe er wel heel waardevolle ervaring mee op.

Het is een leuke functie als moderator voor de online communities van mijn bedrijf. De signalen die je daar krijgt moet je omzetten in verbetervoorstellen en je reageert actief op klantvragen / houdt de boel in de gaten. En in Tilburg, dus lekker dichtbij.
Daarnaast nog twee vacatures gezien die ik ook heel leuk vind. Eentje tijdelijk, maar wel voor een jaar. Ben m'n werk zo zat dat ik die gok wel wil nemen, ik doe er wel heel waardevolle ervaring mee op.
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Goed bezig Lunaaa!
Na morgen is de baas drie weken op vakantie. Daarna is de baas er nog twee weken en dan is hij weg. (andere uitdaging)
Ik moet in die drie weken even goed helder gaan krijgen hoe ik mijn functie in kan vullen, en wat gesprekken voeren met mensen bij wie ik belang heb in de organisatie. Spannend.
Na morgen is de baas drie weken op vakantie. Daarna is de baas er nog twee weken en dan is hij weg. (andere uitdaging)
Ik moet in die drie weken even goed helder gaan krijgen hoe ik mijn functie in kan vullen, en wat gesprekken voeren met mensen bij wie ik belang heb in de organisatie. Spannend.
**Self Rescuing Princess**
- lunaaa
Ook spannend! Maar is jouw functie dan zo afhankelijk van je baas?
- eireann
- Site Admin
Ja, als er snel een vervangen (of 2) is gevonden loopt het wel soepel door, maar als hij weg is en er is geen vervanging dan wordt het lastig. Ik kan niet voor hem waarnemen iig. En het is sowieso een goed moment om even rond te.kijken, want ik krijg ook een ander hoofd van de overkoepelende afdeling.
**Self Rescuing Princess**