Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

M'n auto past weer in de garage! Toch fijn :)
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

eireann schreef:Fancrush FANCRUSH! Thomas Acda retweeted my Tweet :inluv: FANCRUSH!
Vandaag dubbele Fancrush. Thomas Acda heeft GEREAGEERD op mijn tweet :) (In reactie op zijn tweet.)
Hij vond hm grappig genoeg om 'Haha!! €!' terug te tiepen.

Swoon. :inluv:

Volgende stap in de twitter relatie is dat hij reageert op 1 van mijn originele tweets waar hij niet in genoemd is. Maar ik denk dat ik daar maar niet op ga zitten wachten :)
**Self Rescuing Princess**
isara

Bericht door isara »

Thomas en Anne, sitting in a tree..... :kusje:

eireann schreef:
Volgende stap in de twitter relatie is dat hij reageert op 1 van mijn originele tweets waar hij niet in genoemd is. Maar ik denk dat ik daar maar niet op ga zitten wachten :)
Zou ik ook niet doen, nee 8-)
isara

Bericht door isara »

Zo fijn, spreek je af dat je het zonder condoom wil gaan doen en dan heb je een man die bij de eerste gelegenheid naar de HA gaat, zijn eigen monster naar het ziekenhuis brengt en de uitslag over drie dagen binnenheeft! Oud-en nieuw seksen zonder die &^*$ condooms (als het goed is!)

Kennelijk bestaat een SOA-test voor mannen alleen uit in een potje plassen tegenwoordig? Ik dacht dat dat nog steeds een hele exercitie was met een hele grote wattenstaaf enzo

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yEFEI1TksL0[/youtube]
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Haha, kennelijk had hij genoeg motivatie om snel actie te ondernemen ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JJV

Bericht door JJV »

isara schreef:
Kennelijk bestaat een SOA-test voor mannen alleen uit in een potje plassen tegenwoordig? Ik dacht dat dat nog steeds een hele exercitie was
Das de helft.
Ggd test overigens maar op vier soa s. Twee met potje plassen. Twee met bloed afname.
~\v/~
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Idd, alleen urine is niet alles.
isara

Bericht door isara »

I know, maar gezien mijn eigen test bij de HA laatst nam ik eigenlijk niet aan dat ze ook een bloedtest doen. Mijn HA vertelde dat alleen een uitstrijkje voor de 4 meest voorkomende standaard is. Neem aan dat dat bij hem ook zo was. Als je meer wil dan is dat ook duurder, en het gaat toch al van je eigen risico af.

Ik heb 2 jaar geleden bij de GGD de hele riedel gedaan: keeluitstrijkje, bloedtest, alles. Sindsdien alleen maar veilig. En hij heeft ook weinig risico gelopen. Maar hem wel gevraagd om een test.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Weet je dan nu wel voor welke mogelijke soa's hij wel en niet getest is en of daar wel de dingen bij zitten die jij zelf belangrijk vindt?
isara

Bericht door isara »

Dat gaat ie wel vragen als hij de uitslag krijgt.

Kom ik naïef over mbt ons laten testen op maar 4 soa's?

Soa testen blijven lastig. Het is niet zo simpel als 'ik ben getest en alles was goed.' *jumping each other*.
Maar bij de HA krijg je niet automatisch elke test in het boekje (dat zijn er veel, volgens mij). En bij de GGD kom je alleen maar binnen als je bij wijze van spreken zegt dat je een gangbang hebt gehad met drie Afrikaanse mannen.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Geen idee, kan ik niet beoordelen op basis van wat je vertelt. Ikzelf zou er denk ik niet gerust op zijn: als je reden hebt om te testen, heb je meestal reden om alles te testen. Maar dat hangt van de precieze achtergrond af (en ik ga je niet vragen om dat allemaal in detail uit de doeken te doen. ;) ).
isara

Bericht door isara »

De enige reden die ik heb om hem om een test te vragen is dat we condooms zat zijn. Op basis van zijn voorgeschiedenis (rond de 8 heteroseksuele contacten waarvan alleen in zijn lange huwelijk en met zijn andere partner zonder condoom) heb ik weinig reden om te denken dat ie überhaupt iets heeft. Maar zekerheid voor alles.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Als je het met 2 mensen zonder condoom gedaan hebt, heb je kans om iets te hebben, toch? Zijn partners kunnen altijd iets gehad hebben zonder dat hij (of zijzelf) het wist(en). Bovendien beschermen condooms niet tegen alles. Nou ja, dat is hoe ik het zelf zou afwegen, maar zou ook afhangen van hoe lang er tussen deze en vorige SOA test zat etc. dus toch weer YMMV. :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik ben daar wat makkelijker in denk ik, zo lang hij op de dingen getest is waar je dood aan kan gaan/permanente schade aan oploopt zou ik het wel prima vinden. Aan de andere kant, dat zijn er volgensmij best wel veel :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Yep! En gonorroe was een 'onschadelijke', maar inmiddels dus hard op weg om resistent te worden tegen antibiotica. Nederland zit met een resistentiepercentage van 26% aan de lage kant, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Plaats reactie