De wondere wereld van digitale techniek
- kitten
Re: De wondere wereld van digitale techniek
Mocht je een nieuwe e-reader willen, Chell, dan heb ik wellicht interesse om je oude over te nemen voor de welpjes. Die lezen nog niet zo snel.
-
Dat mag sowieso kitten, want ik gebruik 'm echt niet meer. Ik moet wel eerst even bekijken of ie het uberhaupt nog doet
En hij is knalroze, maar dat zullen de meisjeswelpjes niet zo erg vinden denk ik?

- kitten
Nee, dat is volgens mij een pro. 

-
Ik zal 'm van de week even opsnuffelen 

- kitten
Wie weet is hier iemand met een briljante gedachte waar ik nog niet op gekomen ben...
Al mijn domeinen (nou ja... meerdere toch zeker...) waar WordPress op draait geven zo af en toe (1 op de 5 keer schat ik?) deze foutmelding:
Foutcode: ERR_EMPTY_RESPONSE
Ze draaien bij verschillende hosts. Ze hebben verschillende themes. Dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen. De enige overeenkomst is dat ik ze beheer en dat er WordPress op draait.
Zover ik weet gebeurt het alleen op mijn laptop, maar daar ben ik niet zeker van...
Al geprobeerd:
- Cookies weggegooid, browser opnieuw gestart, laptop opnieuw gestart
- Ipconfig vernieuwd
- Ander WIFI netwerk
- Theme gewisseld
- Wordpress versie is up to date, alle plugins ook.
Iemand nog een idee...?
Al mijn domeinen (nou ja... meerdere toch zeker...) waar WordPress op draait geven zo af en toe (1 op de 5 keer schat ik?) deze foutmelding:
Ze draaien bij verschillende hosts. Ze hebben verschillende themes. Dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen. De enige overeenkomst is dat ik ze beheer en dat er WordPress op draait.
Zover ik weet gebeurt het alleen op mijn laptop, maar daar ben ik niet zeker van...
Al geprobeerd:
- Cookies weggegooid, browser opnieuw gestart, laptop opnieuw gestart
- Ipconfig vernieuwd
- Ander WIFI netwerk
- Theme gewisseld
- Wordpress versie is up to date, alle plugins ook.

Iemand nog een idee...?
- eireann
- Site Admin
Kan het zijn dat alleen jij die melding krijgt omdat je bent ingelogd bij WordPress?
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Voor sommige mensen lijkt dit te helpen:
Maar ook dat werkt niet voor iedereen. Als ik het goed begrijp is het een probleem van Google Chrome...It seems that error 324 happens for some who also run Internet Download Manager on their system.
Here is the info I found:
If you get "Unable to load the webpage because the server sent no data" - open IDM (Internet Download Manager), and go to menu bar Downloads > Options > General and uncheck the "use advanced browser integration" checkbox
And there you are! Chrome works again!
It is no harm to try it and see if this solves your error 324 problem also.
- kitten
Die heb ik niet... Maar mijn foutmelding heeft ook geen nummer. 324 is een specifieke foutmelding. Een andere denk ik...
Pfffff... En ook al vage problemen met mijn email!
Daar komt de helpdesk ook al niet uit. Blegh!
Pfffff... En ook al vage problemen met mijn email!

- Ravelijne
Volgens een andere post heeft de foutmelding die je gaf intern bij Google dat nummer. Maar balen dat het dat ook al niet is. Wat ik er verder over lees is het echt een fout van de browser, dus niet van de server of de host of wordpress en kun je er dus verder ook weinig aan doen tot dat Google het oplost. Ik krijg die error ook wel eens op sommige sites, met Chrome. Eén refresh en hij doet het weer, meestal.
Succes in ieder geval! Altijd irritant, moeilijk te pinpointen computer-kuren.
Succes in ieder geval! Altijd irritant, moeilijk te pinpointen computer-kuren.
- kitten
Frustrerend! Maar tnx voor het meedenken.
- Ravelijne
Is het allemaal nog goed gekomen, kitten?
Even een snel vraagje: op Google kan je wel zoeken binnen bijvoorbeeld alleen wetenschappelijke tijdschriften, of alleen binnen shoppingsites, en zelfs alleen nieuwssites, maar weet iemand of er ook een manier bestaat om alleen op krantenartikels te zoeken?
Even een snel vraagje: op Google kan je wel zoeken binnen bijvoorbeeld alleen wetenschappelijke tijdschriften, of alleen binnen shoppingsites, en zelfs alleen nieuwssites, maar weet iemand of er ook een manier bestaat om alleen op krantenartikels te zoeken?
- Peter^
- Contacteer:
Dit iets? http://www.kranten.com/zoeken.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Geniet van de positieve momenten.
- Ravelijne
Ik ga kijken! Dank je wel.
Afgelopen maandag was er in de uitzending van Radar veel aandacht voor elektrieke apparaten.
Reden daarvoor was dat apparaten snel kaduuk gaan en vaak niet te repareren zijn. Beter gezegd, letterlijk(!), nieuwe kopen is goedkoper dan repareren. En niet zelden gaan apparaten kaduuk juist kort na verlopen garantietermijn...
Een uitzending die de moeite waard is om bekeken te worden, als men geïnteresseerd daarin is.
Nu kun je ook de vraag stellen hoelang een apparaat mee mag gaan, oftewel de levensduur.
Welnu deze lijst is daarvoor een handig hulpmiddel.
Ow, als deze post in een verkeerd topic staat: ik weet niet goed waar 'm neer te zetten.
Reden daarvoor was dat apparaten snel kaduuk gaan en vaak niet te repareren zijn. Beter gezegd, letterlijk(!), nieuwe kopen is goedkoper dan repareren. En niet zelden gaan apparaten kaduuk juist kort na verlopen garantietermijn...
Een uitzending die de moeite waard is om bekeken te worden, als men geïnteresseerd daarin is.
Nu kun je ook de vraag stellen hoelang een apparaat mee mag gaan, oftewel de levensduur.
Welnu deze lijst is daarvoor een handig hulpmiddel.
Ow, als deze post in een verkeerd topic staat: ik weet niet goed waar 'm neer te zetten.
- Daantje
- Contacteer:
Zijn ze bij radar nu ook al onzin aan het verspreiden? Gaan ze straks een aflevering maken om te claimen dat vaccins slecht zijn ofzo?
Wij willen compacte elektronica. Dat houdt in dat ze gebaseerd zijn op printplaten met geminiaturiseerde componenten. Dat soort onderdelen zijn niet te repareren. Wij willen goedkope producten. Die worden gemaakt in landen waar ze werken voor vijf dollar per dag. Als je dat tegen een Europeaan zegt dan gaat ie staken en heb je geluk als hij je fabriek niet in brand steekt.
Ik zie regelmatig reparatiefacturen. Van moderne apparaten, maar ook van machines die al 70 jaar exact hetzelfde inelkaar zitten. Maar de reparatiekosten zijn vergelijkbaar: 10-25% onderdelen, de rest arbeidsloon. Het is normaal dat zo'n rekening de helft van de nieuwwaarde van apparatuur vertegenwoordigd. Zeker als daar ook nog eens 21% BTW over geheven wordt. Dan is het al vrij snel economisch niet meer interessant om iets te repareren.
Wij willen compacte elektronica. Dat houdt in dat ze gebaseerd zijn op printplaten met geminiaturiseerde componenten. Dat soort onderdelen zijn niet te repareren. Wij willen goedkope producten. Die worden gemaakt in landen waar ze werken voor vijf dollar per dag. Als je dat tegen een Europeaan zegt dan gaat ie staken en heb je geluk als hij je fabriek niet in brand steekt.
Ik zie regelmatig reparatiefacturen. Van moderne apparaten, maar ook van machines die al 70 jaar exact hetzelfde inelkaar zitten. Maar de reparatiekosten zijn vergelijkbaar: 10-25% onderdelen, de rest arbeidsloon. Het is normaal dat zo'n rekening de helft van de nieuwwaarde van apparatuur vertegenwoordigd. Zeker als daar ook nog eens 21% BTW over geheven wordt. Dan is het al vrij snel economisch niet meer interessant om iets te repareren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl