Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Mack
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Er zijn twee soorten familie: vrienden die toevallig ook nog familie zijn, en verplichte kennissen.
Knufff
Knufff
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
*dikke knuffel*, Anne!
-
Tis zo jammer dat je stomme familie zo lastig weg kunt doen. Want familie...
Knuffel Anne!
Knuffel Anne!
- cinderella
gladde sokken + harde vloer = zere hand en been. Even rustig bijkomen op de bank.
toen doet er nu niet meer toe
- isara
Stom he! En je kunt er soms zo weinig mee/aan doen..... Knuff!eireann schreef:![]()
Mijn familie is stom.
- Dreamer74
Knufff eireann
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Voleuse
Knuf anne!
Ik lig wakker en denk aan mijn ex-D. Het is nou al een tijdje over tussen ons, en ik ben er niet einde-van-de-wereld-verdrietig over ofzo, maar ik mis hem wel. Ik mis het me automatisch klein voelen zodra ik hem zag, ookal gebeurde er niets. Of naar de winkels gaan van 'mijn hand is klein en de jouwe groot, ik weet niet waar we heen gaan maar dat geeft niet, want ik volg jou wel
'. En de canes en zwepen en natte theedoeken. En koffie zetten en 'jij trekt die kleren niet meer aan vandaag' en onder de tafel door kruipen om een kusje te geven en <3. Ik heb zoveel goede herinneringen eraan gewoon. Ik werd er zo blij van. En nu heb ik het niet meer dus is de blijheid ook weg... Ik ben nonblij. Ofzo.
Ik lig wakker en denk aan mijn ex-D. Het is nou al een tijdje over tussen ons, en ik ben er niet einde-van-de-wereld-verdrietig over ofzo, maar ik mis hem wel. Ik mis het me automatisch klein voelen zodra ik hem zag, ookal gebeurde er niets. Of naar de winkels gaan van 'mijn hand is klein en de jouwe groot, ik weet niet waar we heen gaan maar dat geeft niet, want ik volg jou wel

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Ahww...
"mijn hand is klein en de jouwe groot". Wat lief omschreven! Ik snap dat je dat mist!

-
Knuf voleuse! Wat jammer dat het voorbij is, het klinkt fijn zo!
Ik ben vanmorgen gevallen met de fiets. Kutgladheid. Ik wil geen winter meer!
Ik ben vanmorgen gevallen met de fiets. Kutgladheid. Ik wil geen winter meer!
- Daantje
- Contacteer:
Eensch! Die winter heeft nu al zo lang verzaakt, nu hoeft het niet meer hoor.chell schreef: Ik ben vanmorgen gevallen met de fiets. Kutgladheid. Ik wil geen winter meer!

Nog gewond, of slechts beurs? Ik heb nog steeds last van mijn stuitje van die val van vrijdag.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
al vier/vijf dagen hoofdpijn
ben t wel zat ondertussen
(had het vroeger echt altijd, vanaf dat ik jaar of negen was, tot ik ging scheiden, daarna alleen nog maar eens af en toe een dagje en daar was ik wel heel blij mee)

(had het vroeger echt altijd, vanaf dat ik jaar of negen was, tot ik ging scheiden, daarna alleen nog maar eens af en toe een dagje en daar was ik wel heel blij mee)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Ravelijne
Wat een vol troostbankje, zo ineens.
*knuffels!* allemaal.

-
@Daantje: slechts beurs, blauw been, zere pols en schouder.
En nu heb ik ook ruzie gemaakt met een collega. En mijn twee jonge katten doen ineens heel stom tegen mijn oude kat en ik maak me zorgen. Oude dame vandaag maar even apart opgesloten in de slaapkamer, zodat ze even rust heeft.
Ik wil naar huis.
En nu heb ik ook ruzie gemaakt met een collega. En mijn twee jonge katten doen ineens heel stom tegen mijn oude kat en ik maak me zorgen. Oude dame vandaag maar even apart opgesloten in de slaapkamer, zodat ze even rust heeft.
Ik wil naar huis.
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Wat een baal dag Chell! Soms zit alles tegen.