Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 178

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Deleted User 178 »

Klinkt vervelend! Beterschap
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Brrrr ik hoop dat je vlug opknapt Ravelijne. En dat je in ieder geval snel weer een beetje zelfstandig bent.

Beterschap!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
cinderella

Bericht door cinderella »

Beterschap! Hopelijk lukt het bewegen weer snel.
toen doet er nu niet meer toe
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik kan al weer zelf overeindkomen! Toch fijn dat ik al deskundig genoeg ben om het ook zelf weer op te lossen. :)
kitten

Bericht door kitten »

Hoera! :D Hoera, je bent offtopic! :static:

:lol:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat is goede vooruitgang Ravelijne. Hoe gaat het inmiddels?

Even gefrustreerd hier, ik heb niet een week met electronica. Eerst koptelefoon aansluiting van mijn laptop kapot, daarna vergelijkbare problemen met mijn mediapc'tje. En nu een barst in het scherm van mijn telefoon. Waardoor die ook niet goed meer reageert (gelukkig nog wel redelijk werkbaar). Zien dat ik die gerepareerd ga krijgen. Hopelijk garantie, want ik heb geen toestelverzekering.

En anders is het premie achteraf. Reparatie is duur, maar nog altijd minder dan ik de afgelopen jaren aan premie zou hebben betaald.
Yara

Bericht door Yara »

Is het in huis gebeurd Daantje? Bij mij viel het daarom over de inboedelverzekering.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
JerryM

Bericht door JerryM »

Het is thuis gebeurt, Daantje. Begin maar alvast met het overtuigen van jezelf als dat nodig is :)

Ik kreeg die van mij ook gewoon volledig vergoed, maar soms is er een eigen risico.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

JerryM schreef:Het is thuis gebeurt, Daantje. Begin maar alvast met het overtuigen van jezelf als dat nodig is :)

Ik kreeg die van mij ook gewoon volledig vergoed, maar soms is er een eigen risico.
Het is thuis gebeurd. Volgens cool blue valt het waarschijnlijk onder de garantie. Dit toestel doet blijkbaar nogal eens spontaan barsten. Heeft Chell ook al eens gehad. En anders bel ik mijn verzekering.
chell

Bericht door chell »

Yep, mijne is idd ook spontaan gebarsten toen ik hem net had. Is gerepareerd onder garantie.

Overigens kan ik hem sindsdien veilig uit mijn handen laten flikkeren, heb ik al meermaals mogen ondervinden. Inclusief een val vanaf boven mijn hoofd op de straatstenen (!). Ik heb er wel een heel special screenprotectording op en een plastic cheapass doorzichtig hoesje.
perman

Bericht door perman »

Beetje verdrietig en beetje boos op mezelf: gisteren een duidelijk gevalletje van koude voeten gehad, maar dan de Engelstalige variant.
Ik had gisteren redelijk onverwacht toch nog een half uurtje tot een klein uurtje om heel misschien even bij een munch langs te gaan en heb ook letterlijk dat gedaan: Ik kwam rustig aanrijden, zag een ploeg zitten van zeker 25 mensen op het terras zitten, ging er direct van uit dat zij ook het juiste gezelschap waren en reed vervolgens door zonder überhaupt maar te stoppen.

Het is altijd weer verbazingwekkend hoe kort beslissingstijd soms kan zijn om plannen overboord te zetten... Being chicken zuigt. :nopompom:

Volgende keer beter: dan moest ik maar even zwaaien...
.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Bekend probleem hoor perman. Ik weet nog mijn eerste munch waar ik heen zou. Ik ben alleen maar heengegaan omdat Kitten me zei dat ik moest gaan (bedankt nog daarvoor) en als ik Wever niet had gezien door het raam, dan was ik vast niet binnengelopen. Ik heb wel zes keer een rondje gereden voordat ik eindelijk naar binnen durfde
perman

Bericht door perman »

Het zou niet m'n eerste munch geweest zijn... :nopompom:

Maar om mezelf niet helemaal de put in te praten heb ik inmiddels een aantal argumenten verzonnen waarmee ik het verzaken achteraf een beetje probeer te rechtvaardigen: Het was op de valreep gepland, ik had heel weinig tijd, er waren op twee niet totaal onbekende mensen na alleen onbekenden (dus zelfs niet gezichten bij verhalen), ik had een heel oud shirt en een leren motorbroek aan, er kwam een regenfront aan en ik zou nog barbecueën, ik had me niet opgegeven, ik had me niet geschoren... En misschien nog wel meer dingen.

Maar de volgende keer zal ik mezelf iets meer stok achter de deur geven, als ik maar iemand had gezegd dat ik zou gaan zou dat waarschijnlijk al het verschil gemaakt hebben.
.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Jammer Perman, maar er is altijd volgende keer!
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Volgende keer hebben we cookies
~\v/~
Plaats reactie