Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Kijk dit zijn nou leuke berichten, en ik hoop voor beide dames dat het een succes word.
- eireann
- Site Admin
- skaoot
Woot yeah, ein-de-lijk mijn stagedocumentatie bijgewerkt en opgestuurd. Ok, de reflectie over vandaag is nog niet uitgetypt. Maar de rest wel, en werkplan ook feedback in verwerkt. Hooray
dat was zo'n loomende to do.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Peter^
- Contacteer:
Wat een positieve berichten, daar worden we vrolijk van. (oja, het is het vrolijk topic)
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
Eigenlijk vind ik het financieel niet kunnen, maar ik heb zo'n heimwee, en ik voel me al zo lang zo ruk ik wil het niet langer uitstellen, verstandig zijn is stom. En als ik geen gekke dingen doe kan het best.
Dus ik ga lekker 4 dagen naar Ierland. 20 November al. Minder dan een maand. Ik ben er zo opgelucht gelukkig van
Eindelijk even naar thuis <3.
Dus ik ga lekker 4 dagen naar Ierland. 20 November al. Minder dan een maand. Ik ben er zo opgelucht gelukkig van

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Je hebt wel een voorliefde voor dat land hè? Staat nog op mijn ooit te bezoeken lijstje.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Als ik het ook maar enigzins op praktische wijze voor elkaar zou krijgen zou ik morgen terug verhuizen...
**Self Rescuing Princess**
Wat een leuk vooruitzicht. Ik ben pas 1 keer in Ierland geweest, maar het is inderdaad een prachtig en fijn land
- Voleuse
Wat houd je tegen dan anne?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- sandra
Gaaf Anne!!! Super lekker, gewoon van gaan genieten.
- Ravelijne
Thuis = goed. *knuffel*
- Mack
Vanavond bij #42 met een kleine pulsjet gespeeld.
Maar goed dat we in dat spreekwoordelijke hutje op de hei zitten en onze buur een luchtmachtbasis is. 'Kolere wat maakt dat een herrie. Maar wel gaaf. Ongeveer 800~1200N stuwkracht.
Maar goed dat we in dat spreekwoordelijke hutje op de hei zitten en onze buur een luchtmachtbasis is. 'Kolere wat maakt dat een herrie. Maar wel gaaf. Ongeveer 800~1200N stuwkracht.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Wat is een pulsjet en wat doet het? 

- Mack
Een pulsejet is een heel simpele straalmotor.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Kewl!
Ik neem wel aan dat het alleen de motor was en dat er niet een heel vliegtuig aan hing? Hoewel ik jouw geeky vriendjes dat ook nog wel zie bouwen.