Sommige van jullie kennen misschien mijn naam en anderen ook weer niet.
Voor degene die me kennen ... I'm Back!

Voor alle anderen ... I'm Back!

Ik zal een klein beetje over me vertellen, maar ik wil jullie graag motiveren om contact met me op te zoeken om me beter te leren kennen.
Ik kom graag in contact met mensen die geinteresseerd zijn in mensen en niet alleen gaan voor de populariteit. Praat met me en je komt er vanzelf achter wie er achter deze naam zit. Misschien bevalt het je wel.

Waarom zei ik "I'm Back!"?
Simpel. Ik ben al eens vaker op WS geweest in de loop der jaren. Vandaar dat ik opperde dat er hier waarschijnlijk wel mensen zijn die me nog kennen.
Graag wil ik mijn best doen om langer en vaker op kinky social media te komen om contacten te maken en ook te houden.
Wie ben ik?
Ik ben een Dominant uit Eindhoven en een jonge 39 jaartjes.
Verder heb ik een open relatie met mijn fantastische vriendin en zie mezelf als polygaam/polyamoreus. Nu kunnen we natuurlijk een ellenlange discussie gaan voeren over de definitie hiervan, maar het gaat er vooral om wat ik erin zie en wat ik ermee doe. Toch?
Ik ga sporadisch naar kink en bdsm feesten. Dit omdat ze voor mij vaak erg ver weg zijn en ik nog een leven heb buiten de kink/bdsm scene die de logistiek omtrent feesten wel een bemoeilijken.
Dat is echter wel iets waar ik wat aan wil doen. Feesten en meets zijn toch wel goede plekken om contacten te leggen met medekinkers.
Neemt niet weg dat ik een vaste verschijning ben op -Unbound- in Eindhoven. Een feestje die je niet mag missen als je van een underground gevoel houdt.
Mocht je naar -Unbound- komen heet ik je graag van harte welkom.
Ik heb een hele lijst aan kinks en ben erg nieuwsgierig naar het ontdekken, leren en meemaken van nieuwe, leuke en spannende dingen. Als je me beter leert kennen zul je merken dat ik stiekum best "aardig" ben.

Dames en heren, jongens en meisjes,
Bij deze een korte inleiding tot mijn persoon.
Ik zie de kennismaking met jullie met plezier tegemoet.
Stel me vragen, open een gesprek of vraag m'n aandacht om andere redenen en we spreken elkaar snel.
Grtz
Mr.Castor