Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
-
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Uitspoelen met koud water en dan mee met een onderbroekenwas ofzo. Maar net als juffie ben ik niet vies van bloed. Ik heb er wel ook een paar die wat smoezelig worden, niet meer helemaal wit enzo. Maar boeiend, het is maandverband, niemand ziet het. Waarschijnlijk zou een keertje in de zon drogen al heel veel schelen, maar dat is wat lastig bij ons.
Ik heb een setje Charlie Banana verbandjes bijbesteld. En nog 1 losse van een ander merk.
Als je overweegt voor wasbaar te gaan zou ik sowieso niet meteen 20 verbandjes kopen. Eerst beetje proberen of het bevalt en misschien wat verschillende types testen.
Ik gebruik ze alleen als back-up naast de cup op heftige dagen en heb er dus niet zo heel veel nodig.
Ik heb een setje Charlie Banana verbandjes bijbesteld. En nog 1 losse van een ander merk.
Als je overweegt voor wasbaar te gaan zou ik sowieso niet meteen 20 verbandjes kopen. Eerst beetje proberen of het bevalt en misschien wat verschillende types testen.
Ik gebruik ze alleen als back-up naast de cup op heftige dagen en heb er dus niet zo heel veel nodig.
- Ravelijne
Hoe doe je dat met dat wasnet en die emmer, Juffie? Is dat zodat je ze makkelijk kunt 'afgieten'? Klinkt wel handig.
- juffie
- Site Admin
Nee, dan staan ze dus tot de volgende wasbeurt in het water. En als er dan een was gedraaid wordt waar ze bij gaan, gaan ze met wasnet en al erbij in de machine. Dat lekt natuurlijk wel, maar als je dan de emmer voor de wasmachine zet, het net dichtritst en direct in de machine stopt, ben je er vanaf. Hoef je niet met je handen in vies water. Of in ons geval; Jerry, want die doet vrijwel altijd de was.
MILF 

- Ravelijne
Handig! Ik giet het altijd af en dan idd emmer voor de wasmachine en dan de emmer omspoelen. Denk dat ik zo'n wasnet set-up ook eens ga proberen. 

-
Bestelling binnen. De Charlie Bananas zijn inderdaad niet zo heel lang. Ze voelen wel heel lief zacht aan. En qua model denk ik dat ze sowieso beter zijn dat mijn eBay verbandjes.
Ik heb ook een Momiji nightpad. Die is echt groot! Die zit echt voor een heel groot deel nog op je billen volgens mij. Ik ben wel benieuwd hoe dat zit, hij lijkt me wel fijn voor de hele hevige dagen of voor als je echt zekerheid wilt. Als ze een beetje comfi zijn wil ik er daar misschien nog wel een paar van. Qua stof voelt deze wel minder liefzacht aan.
Ik heb ook een Momiji nightpad. Die is echt groot! Die zit echt voor een heel groot deel nog op je billen volgens mij. Ik ben wel benieuwd hoe dat zit, hij lijkt me wel fijn voor de hele hevige dagen of voor als je echt zekerheid wilt. Als ze een beetje comfi zijn wil ik er daar misschien nog wel een paar van. Qua stof voelt deze wel minder liefzacht aan.
- tessie
- Contacteer:
Hebben jullie ook ervaring met wasbare inlegkruisjes? Die wil ik al een hele tijd, maar geen idee wat ik zou moeten kopen. Ik wil het liefst gewoon iets kleins, niet diks, en wat niet schuift. Oh en ook niet van fleece ofzo, niks broeierigs.
- juffie
- Site Admin
Nee, sorry, ik gebruik eigenlijk nooit inlegkruisjes, dus daar kan ik je niet in adviseren.
MILF 

- Ravelijne
Ik heb ze van Vivas, van bourettezijde. Bij mij blijft die bijna altijd goed zitten en zijde is heel prettig aan je huid.
-
Ik heb er een paar van verschillende merken tessie, je mag ze wel hebben, ik gebruik ze niet.
Ik had ze gekocht als back-up voor bij mijn cup, maar gebruik daar op heftige dagen toch maandverband bij en op lichte dagen helemaal niks want dan vertrouw ik de cup volkomen.
Ik had ze gekocht als back-up voor bij mijn cup, maar gebruik daar op heftige dagen toch maandverband bij en op lichte dagen helemaal niks want dan vertrouw ik de cup volkomen.
- tessie
- Contacteer:
Oh heel graag chell!
pfff voor de 4de keer ongesteld in 2 maanden tijd. En geen idee waarom deze keer. De vorige keer had ik wat onregelmatig de pil genomen maar nu juist goed opgelet omdat ik morgen een date met 2 mannen heb
stomme ongesteldheid ga weg!!!!!

- Ravelijne
Het kunnen misschien doorbraakbloedingen zijn (dus geen echte ongesteldheid). Als het zo vaak gebeurt, is het een idee om even met de huisarts overleggen of het nog de goeie pil voor je is.
het duurt helaas echt een volle week
dus ik ga er vanuit dat het wel echt is

- Ravelijne
Dan zou ik zeker even een babbeltje met de huisarts maken, zeker als het 'door de pil heen' is.
- isara
Donderdag een koperspiraal laten zetten. Deed flink zeer, nog twee uur wat krampen gehad, super woozy, beetje misselijk. Het was allemaal redelijk te doen.
Maar nu nog steeds een paar keer per dag krampen
Hoop dat dit een keertje ophoudt, want als je nooit menstruatiepijn hebt gehad dan is dit toch wel irritant. Hoop dat het gewoon goed zit van binnen.
Maar nu nog steeds een paar keer per dag krampen

Hoop dat dit een keertje ophoudt, want als je nooit menstruatiepijn hebt gehad dan is dit toch wel irritant. Hoop dat het gewoon goed zit van binnen.