Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- phedre
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Hoop datvt snel over is, beterschap
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
De mensen die mij irl kennen weten dat ik niet klein ben. Mijn broertje (ja tje want hij is jonger) is nog een slag groter. 2m, zo'n 160 kg.
Hij werkt in de beveiliging. Hij zit meestal ergens op het hoofdkantoor als achterwacht. Is er trammelant, komt hij opdagen.
Reken maar dat een groot deel hard weg rent.
Nu was er een roemeen die dat niet deed.
Die was zo stom mijn broertje te bijten
1x. Meer kansen kreeg hij niet. Hij heeft nu wat tanden minder, een scheef nekje en 2 gebroken armen en nog wat ellende.
Echter die roemeen, had besmet bloed en wonden in zijn mond.
Mijn broertje moet nu pillen nemen en iedere 2 weken bloedprikken
Hij is er heel rustig onder.
Ik merk aan mijzelf dat ik geïrriteerd ben. Dat zo'n iemand het recht neemt om iemands wereld zo op z'n kop te zetten.
Waar haal je het recht vandaan om een poging te ondernemen om iemand te besmetten?
Ik hoop dat de doktoren een foutje maken en per ongeluk zijn mond aan elkaar plakken ofzo.
Hij werkt in de beveiliging. Hij zit meestal ergens op het hoofdkantoor als achterwacht. Is er trammelant, komt hij opdagen.
Reken maar dat een groot deel hard weg rent.
Nu was er een roemeen die dat niet deed.
Die was zo stom mijn broertje te bijten
1x. Meer kansen kreeg hij niet. Hij heeft nu wat tanden minder, een scheef nekje en 2 gebroken armen en nog wat ellende.
Echter die roemeen, had besmet bloed en wonden in zijn mond.
Mijn broertje moet nu pillen nemen en iedere 2 weken bloedprikken
Hij is er heel rustig onder.
Ik merk aan mijzelf dat ik geïrriteerd ben. Dat zo'n iemand het recht neemt om iemands wereld zo op z'n kop te zetten.
Waar haal je het recht vandaan om een poging te ondernemen om iemand te besmetten?
Ik hoop dat de doktoren een foutje maken en per ongeluk zijn mond aan elkaar plakken ofzo.
- Ravelijne
Wat akelig, Hera. Kan me voorstellen dat je daar geschrokken en boos van bent.
Ik roep 2015/16 uit tot het jaar van de financiele pech. Nu is mijn computer ook al dood.. Hij was ook al ruim 8 jaar oud, dus niet dat hij geen trouwe dienst heeft bewezen, maar het komt wel verschrikkelijk slecht uit. Mack heeft 'm nu onder zijn hoede, wellicht dat hij nog te maken is en dat er dan nog wat extra tijd uit te persen valt. Het voelt net alsof je je trouwe viervoeter achterlaat bij de dierenarts. Het is zo leeg in huis, ook...
Maar echt wel balen. 
Ik roep 2015/16 uit tot het jaar van de financiele pech. Nu is mijn computer ook al dood.. Hij was ook al ruim 8 jaar oud, dus niet dat hij geen trouwe dienst heeft bewezen, maar het komt wel verschrikkelijk slecht uit. Mack heeft 'm nu onder zijn hoede, wellicht dat hij nog te maken is en dat er dan nog wat extra tijd uit te persen valt. Het voelt net alsof je je trouwe viervoeter achterlaat bij de dierenarts. Het is zo leeg in huis, ook...

Hier ook even een kleine financiele tegenvaller gehad - afgelopen donderdag buitengesloten geraakt - kreeg de deur niet meer open met de sleutel.
Slotenmaker laten komen... 135 eur starttarief, 60 eur extra tarief (na 18:00u sávonds), 35 eur voorrijkosten om te beginnen.
Bleek na enig gebeuk en getrek de deur open te gaan - is het binnenwerk kapot (raar maar waar). Dus hoppa, weer 95 euro voor het binnenwerk en nog eens 35 eur extra omdat er geen schade aan deur/post etc nodig was.
Totaal sommetje, incluis btw op een paar centen na 430 euri's
grmbl
Slotenmaker laten komen... 135 eur starttarief, 60 eur extra tarief (na 18:00u sávonds), 35 eur voorrijkosten om te beginnen.
Bleek na enig gebeuk en getrek de deur open te gaan - is het binnenwerk kapot (raar maar waar). Dus hoppa, weer 95 euro voor het binnenwerk en nog eens 35 eur extra omdat er geen schade aan deur/post etc nodig was.
Totaal sommetje, incluis btw op een paar centen na 430 euri's
grmbl
-
Dan ben je aardig opgelicht. Ik was vorig jaar iets van 150 euro kwijt toen ik net zo slim was geweest.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Ik 80 euro voor 30 sec flipperwerk
- Ravelijne
Ik een paar jaar geleden ook maar 90,- Dat was wel overdag, maar meer dan het vierdubbele is wel een erg groot verschil.
Net zo slim?Bitemarks^ )t( schreef:Dan ben je aardig opgelicht. Ik was vorig jaar iets van 150 euro kwijt toen ik net zo slim was geweest.
Ik had mijn sleutels, alleen de boel werkte niet zoals het zou moeten: het cilinderslot kon niet door met de laatste beweging om de 'flipper' naar binnen te krijgen.
Na de 'doorbraak' bleek dat ding zo ongeveer vastgelijmd of zo te zitten - geen beweging in te krijgen.
Was hier geen 30s. Wel even iets langer. Daarnaast het binnenwerk vervangen. Al met al bijna een uur bezig geweest.Oppergodin_Hera schreef:Ik 80 euro voor 30 sec flipperwerk
Misschien, maar met 21% btw ipv 17%, inflatie en een nieuw binnenwerk van Nemef, SKG2 72 mm was ook 95 eur... Das al meer dan 1/4 van de prijs.Ravelijne schreef:Ik een paar jaar geleden ook maar 90,-. Dat was wel overdag, maar meer dan het vierdubbele is wel een erg groot verschil."
(En ja, die krengen zijn duur)
Punt is dat ik weinig andere keuze had.
Of zelf het raam intikken en proberen de deur los te krijgen (kans op verwondingen) - en dan raamschade en dan alsnog een slotenmaker moeten laten komen omdat mijn slot naar zijn mallemoer was...
- Ravelijne
Het starttarief van deze lijkt toch onredelijk hoog, hoor. Deze zit bijvoorbeeld ook in jouw regio (als de info in je profiel klopt) en daar gaat het verhoogde tarief pas na middernacht in, bijvoorbeeld. Op het moment dat je voor een dichte deur staat is het idd lastig om nog te gaan vergelijken en ben je al blij als ze ter plaatse komen, maar toch altijd wel nuttig om te weten als een bepaalde leverancier echt aan de hoge kant zat, qua tarieven.
Dank Ravelijne,
Probleem is dat ik bij buitengesloten was en mijn mobiel binnen lag. Had alleen auto tot mijn beschikking om daarmee naar me vader te gaan om in het telefoonboek te zoeken.
Daar staan geen prijzen in...
Probleem is dat ik bij buitengesloten was en mijn mobiel binnen lag. Had alleen auto tot mijn beschikking om daarmee naar me vader te gaan om in het telefoonboek te zoeken.
Daar staan geen prijzen in...
- Ravelijne
Balen zulk soort dingen. Zonder mijn mobiel ben ik ook helemaal onthand.
*ploft ook even neer* Man, alles groeit me even boven het hoofd, deze zondagavond...
*ploft ook even neer* Man, alles groeit me even boven het hoofd, deze zondagavond...
- eireann
- Site Admin
- kitten
Ik ken dat gevoel. 

- Daantje
- Contacteer:
Mag ik gewoon even knuffels...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl