Vrolijk!
- eireann
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Lekker fris en licht anne! Zal wel een werk geweest zijn om die openhaard eruit te halen ;-)
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
Mack heeft m'n Mac gemaakt! Ik ben zooooooo blij! Wat fijn dat ze er weer is

**Self Rescuing Princess**
- Mack
Nou, er kwamen geen paperclips of gaffertape aan te pas, wel sugru. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Yay sugru! Dank je wel dat ik daarmee mocht helpen, was echt leuk om daarmee te knutselen. En van het restje heeft een van mijn pannendeksels-zonder-knop weer een knop. 
En ik ben ook vrolijk. Gisteren bleek ik mijn internetbankieren app niet meer te kunnen updaten op mijn foon, omdat hij te oud was en te veel achterliep. Maar ik had genoeg punten gespaard bij T-mobile voor een behoorlijke korting èn ik kon overstappen naar een veel goedkoper abonnement dus nu had ik onverwacht toch nog genoeg budget voor een nieuwe telefoon!

En ik ben ook vrolijk. Gisteren bleek ik mijn internetbankieren app niet meer te kunnen updaten op mijn foon, omdat hij te oud was en te veel achterliep. Maar ik had genoeg punten gespaard bij T-mobile voor een behoorlijke korting èn ik kon overstappen naar een veel goedkoper abonnement dus nu had ik onverwacht toch nog genoeg budget voor een nieuwe telefoon!

- eireann
- Site Admin
Sugru, dat moet ik onthouden, kende ik nog niet, maar lijkt me eigenlijk onmisbaar, naast WD40 en duct-tape 

- Ravelijne
Sugru hoort inderdaad in dat rijtje thuis. 
@Anne Weer een iPhone, maar dan een nieuwere. Zo blij mee!

@Anne Weer een iPhone, maar dan een nieuwere. Zo blij mee!
- tessie
- Contacteer:

- Voleuse
Wooo gefeliciteerd tessie! Echt fijn dat je zo'n leuke baan hebt nu 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- thaliya
Gefeliciteerd!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington