de boel verkennen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
shyboy

de boel verkennen

Bericht door shyboy »

goedenavond allen

het bloed kruipt waar het niet gaan kan en heb me bij deze eindelijk geregistreerd.
ik ben een 52 jarige sub man die nog steeds op zoek is naar een vrouwelijke dom
de BDSM gevoelens heb ik al vanaf kind zijnde maar heb er nooit echt iets mee kunnen doen omdat mijn inmiddels ex vrouw er weinig mee had :cry:
ik mag wellicht nieuw zijn in deze wereld maar een beginner ben ik zeker niet en we gaan eens kijken of ik hier wijzer kan worden.
Ravelijne

Re: de boel verkennen

Bericht door Ravelijne »

Welkom hier!
thaliya

Bericht door thaliya »

Welkom!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Arno

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, ik wens je een fijne tijd toe hier.
shyboy

Bericht door shyboy »

heelaas... ik had gehoopt op een levendig forum maar er komen nauwelijks mensen online en er worden geen nieuwe berichten geplaatst.
erg zonde
chats

Bericht door chats »

Welkom.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Welkom. Het is maar wat je verstaat onder "wijzer worden". Dit forum bevat enorm veel (theoretische en praktische) informatie. En m.b.t. levendigheid en mensen die online zijn: Dit is geen forum waar gechat wordt, of waar honderden mensen klaar zitten om direct op berichtjes te reageren.
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Het is bij vlagen wat drukker of rustiger :)
**Self Rescuing Princess**
shareen_G

Bericht door shareen_G »

shyboy schreef:heelaas... ik had gehoopt op een levendig forum maar er komen nauwelijks mensen online en er worden geen nieuwe berichten geplaatst.
erg zonde
Welkom.
Ik heb even gekeken naar de tijd van je eerste bericht en naar de tijd van je tweede berichtje. Besef je je dat in die uren veel mensen slapen en gedurende de dag gewoon aan het werk zijn?
Daarnaast hebben diverse leden waarschijnlijk ook aangegeven dat ze niet online weergegeven willen worden.
Waar een wil is, is een weg
shyboy

Bericht door shyboy »

sorry shareen_g maar de plaatsingstijden zijn past mid day tijden dus het valt wel mee denk ik.
van het ongemerkt online zijn weet ik verder niets maar ik zie niet erg veel aktiviteit.
ik wacht het nog even af want het is tenslotte vakantie ;)
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Om 23.45 uur slaap ik al. Vandaag gewerkt, eten, boodschappen, huishouden en dan is het zo ver na 19.18 uur.
shyboy

Bericht door shyboy »

je hebt gelijk haha. ik ga er eigenlijk vanuit dat iedereen vakantie heeft. maar als ik naar mijn eigen werk en slaaptijden kijk dan moet ik beter weten
ik sta normaal ook om 4:30 op en kom pas rond 17:30 thuis :oops:
dus...... excuses
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Excuses aanvaard. En nu is het voor mij bedtijd.
Slaap lekker.
shyboy

Bericht door shyboy »

welterusten
dbj

Bericht door dbj »

shyboy schreef:heelaas... ik had gehoopt op een levendig forum maar er komen nauwelijks mensen online en er worden geen nieuwe berichten geplaatst.
eireann schreef:Het is bij vlagen wat drukker of rustiger :)
Het is mij opgevallen dat de activiteit hier op dit forum rustig te noemen is.
Zeker wanneer je het gaat vergelijken met Fetlife.
shareen_G schreef:Ik heb even gekeken naar de tijd van je eerste bericht en naar de tijd van je tweede berichtje. Besef je je dat in die uren veel mensen slapen en gedurende de dag gewoon aan het werk zijn?
Precies.
Maar kennelijk heeft shyboy onjuiste verwachtingen van dit forum. Kennelijk denkt en verwacht hij direct antwoord of reactie op zijn postings, maar zó werkt dat natuurlijk niet. Op geen enkel forum overigens.
Soms heb je mazzel en komt er vlot een reactie, maar doorgaans kan het makkelijk een dag duren, of nog wat langer :)
Plaats reactie