BAM - bewust alleenstaand moeder.
- Voleuse
Re: BAM! Bewust Alleenstaand Moeder.
Mja is lastig Anne, beetje stom misschien maar ik herken het bij het zoeken van een baan, want het liefst wil ik alles vertellen over dat ik een brief heb gestuurd en dat ik op gesprek mag komen en dat ze me morgen bellen... Maar als ik het dan niet geworden ben heb ik echt geen zin in al die vragen of ik al iets weet :S. Dus nu vertel ik mensen ook maar niets meer.
Dus nouja, heel iets anders maar ik herken het ergens wel.
Dus nouja, heel iets anders maar ik herken het ergens wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
- isara
O ja, dat doe ik tegenwoordig ook niet meer qua banenzoektocht. Ik zie het steeds meer als jinxen om te vertellen aan mensen dat ik die superdupergeweldigebaan heb gezien en een brief heb gestuurd, ik probeer nu pas iets te zeggen als ik op gesprek mag.
Ik zal voor je duimen, en wat mij betreft heb je volledige vrijheid om jezelf een ´wel schrijven als je ongesteld wordt´ en ons een ´mond houden als ze schrijft dat ze ongesteld is´ regel op te leggen!
Ik zal voor je duimen, en wat mij betreft heb je volledige vrijheid om jezelf een ´wel schrijven als je ongesteld wordt´ en ons een ´mond houden als ze schrijft dat ze ongesteld is´ regel op te leggen!
- Yara
Spannend Anne!
Ik kan me voorstellen dat het aan de ene kant fijn is om te delen, maar ook juist niet. Ik had net een vriendin in hetzelfde traject de afspraak dat ik er niet naar vroeg zonder aanleiding, maar dat ze gewoon vertelde wat ze er over kwijt wilde. Dat werkte voor haar goed, maar of dat op een forum zo werkt weet ik niet zo goed.
Ik kan me voorstellen dat het aan de ene kant fijn is om te delen, maar ook juist niet. Ik had net een vriendin in hetzelfde traject de afspraak dat ik er niet naar vroeg zonder aanleiding, maar dat ze gewoon vertelde wat ze er over kwijt wilde. Dat werkte voor haar goed, maar of dat op een forum zo werkt weet ik niet zo goed.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- seleena
Op IFV fora schrijven heeft mij enorm geholpen (wellicht weet je dat zelf ook wel). Je hoeft maar 1 term te gebruiken en de dames daar weten meteen hoe het zit. Kan iets meer een grote steun zijn. Mja wilde het gewoon even kwijt van mens tot mens. Iemand bij je hebben als je de punctie hebt is zeker een aanrader. Want die is gewoon niet fijn. In ieder geval suc6 en mag het allemaal positief verlopen voor jou, en dat mijn droom die ik ooit eens had over jou uitkomen 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Ik wil het toch wel graag delen, en ik kan als er minder nieuws is natuurlijk gewoon zeggen waar ik behoefte aan heb
En dan kunnen jullie zelf kiezen of je dat wilt doen of niet
Waar ik de afgelopen 24 pogingen juist NIET ongesteld wilde worden, zat ik er nu al dagen op te wachten. Steeds naar de agenda kijken (m'n cyclus app) als het vrijdag, dan moet ik dan de kliniek bellen, maar die dag kan ik niet, blablabla. Toen had ik woensdag al spotting dus ging er van uit dat donderdag dag 1 zou zijn, kliniek gebeld, donderdagochtend de dag begonnen met een arts, een dildo en gynacologenstoel. Heerlijk...
(voor een interne echo om de start situatie van de eicellen te zien.
Uiteindelijk heeft het gister niet doorgezet en ga ik vandaag beginnen met de eerste keer hormonen spuiten. Dan dinsdag de ochtend de dag weer beginnen met de echo. Per echo hoor je dan of er nog 1 nodig is voordat ze de punctie gaan plannen.
Ondanks dat ik al heel lang serieus bezig ben met moeder worden, al 2 miskramen heb gehad etc, voelt het nu toch alsof ik nu pas voor het echie ga beginnen. Ik vind het spannend. Maar dat had ik al gezegd.
De punctiedag zelf is spannend natuurlijk, (als het in de agenda past gaat kitten mee
)maar ik vind vooral de opbrengst en de kwaliteit van de eitjes erg spannend.
Bijwerkingen heb ik express niet gelezen, dan haal ik me alles in mn hoofd. Dus we zullen het zien. Ik ga zo dadelijk eens drugs mixen en injecteren.

Waar ik de afgelopen 24 pogingen juist NIET ongesteld wilde worden, zat ik er nu al dagen op te wachten. Steeds naar de agenda kijken (m'n cyclus app) als het vrijdag, dan moet ik dan de kliniek bellen, maar die dag kan ik niet, blablabla. Toen had ik woensdag al spotting dus ging er van uit dat donderdag dag 1 zou zijn, kliniek gebeld, donderdagochtend de dag begonnen met een arts, een dildo en gynacologenstoel. Heerlijk...
(voor een interne echo om de start situatie van de eicellen te zien.
Uiteindelijk heeft het gister niet doorgezet en ga ik vandaag beginnen met de eerste keer hormonen spuiten. Dan dinsdag de ochtend de dag weer beginnen met de echo. Per echo hoor je dan of er nog 1 nodig is voordat ze de punctie gaan plannen.
Ondanks dat ik al heel lang serieus bezig ben met moeder worden, al 2 miskramen heb gehad etc, voelt het nu toch alsof ik nu pas voor het echie ga beginnen. Ik vind het spannend. Maar dat had ik al gezegd.
De punctiedag zelf is spannend natuurlijk, (als het in de agenda past gaat kitten mee

Bijwerkingen heb ik express niet gelezen, dan haal ik me alles in mn hoofd. Dus we zullen het zien. Ik ga zo dadelijk eens drugs mixen en injecteren.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Dank je wel Seleena, lief.
Ik schrijf idd ook her en der op forums voor singles en ivf enzo, maar juist hier heb ik het 'ik wil het delen' gevoel heel erg.
WS is toch een beetje mn urban family
Ik schrijf idd ook her en der op forums voor singles en ivf enzo, maar juist hier heb ik het 'ik wil het delen' gevoel heel erg.

- seleena
Komt vast goed met je urban familyeireann schreef:Ik schrijf idd ook her en der op forums voor singles en ivf enzo, maar juist hier heb ik het 'ik wil het delen' gevoel heel erg.

Suc6 met spuiten.
Heb je zo'n doosje gekregen om je injecties mee te nemen? Had ik gekregen nadat ik erom vroeg omdat we wel eens weg moesten.
Mag ik vragen of je een lange ronde of korte ronde voor injecties hebt?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Ik weet het niet precies... Het heet VUB schema, volgens mij is dat lang
- seleena
VUB schema kan een lange of korte protocol zijn. Bij korter spuiten korte protocol (ongeveer 2 weken) en hoe langer spuiten lange protocol. Ik ga maar mijn mond dichthouden. Wil niks verkeerds zeggen 

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Ik heb me voorgenomen van afspraak naar afspraak te gaan en tussendoor te doen wat ze van me willen zonder perse te willen weten hoe ze het allemaal bedacht hebben tot aan de punctie. Vind ik relaxter. We zullen het zien.
- eireann
- Site Admin
De prik zelf was iets scherper dan ik had verwacht, raar om dat zelf te doen. Het voelde best vergelijkbaar met de naaldjes die Bregje in mn rug heeft gezet eens
. Na het prikken zeurde het een beetje, maar het is goed te doen zelf.

- seleena
Stoer dat zelf prikken!
Ik deed het pas zelf nadat ik ruzie had gekregen met James en te koppig was om hem te vragen
Maar het valt inderdaad reuze mee
Ik deed het pas zelf nadat ik ruzie had gekregen met James en te koppig was om hem te vragen

Maar het valt inderdaad reuze mee

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Das dan weer een gevolgje van het hele 'alleen doen'
Het is echt een gevalletje 'zelluf doen'. De kat mist een voorpootje, dus die kan het ook niet, en de huisgenoot wil ik zoiets niet vragen. (en die is er niet nu)

- seleena
Self Rescuing Princess 

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3