That's me
Wat een mooi forum is dit. Ik heb eens een beetje rondgekeken en volgens mij gaat het mij prima bevallen. Hopelijk is dat wederzijds. Wat is het fijn te zien dat er zoveel gelijkgestemden zijn.
Ik ben Isäntä. Aan 'de verkeerde kant van de 40'

Ik doe 'iets met computers'. In het verleden heb ik wel eens wat geëxperimenteerd met D/s maar de laatste jaren was mijn leven toch vooral vanillekleurig. Ook toen ik Alistuva leerde kennen. Onze vriendschap verbreedde en verdiepte zich tot een onwankelbare basis voor alles wat op ons af kwam. Dat er seksuele aantrekkingskracht was wisten we al snel. Maar daar hebben we pas later aan toegegeven. We hebben wel vaak en veel gefantaseerd. En dat doen we nog. Fantasie vormt de wortels van het spel immers. In die fantasieën nam zij bijna vanzelf de onderdanige rol aan, zonder dat misschien zelf bewust te registreren. We hebben lang vanilla sex gehad. Maar langzaam slopen er andere elementen naar binnen terwijl ons vertrouwen in elkaar groeide. Onze spelen werden almaar intenser. Een paar maanden geleden verklaarde Alistuva met haar hart en ziel volledig de mijne te zijn. Ik ben nog nooit zo verrast, trots en gelukkig geweest. Dat ik stiekem haar meester mag zijn.
Mochten er vragen zijn, stel ze gerust. Ga ik ook doen :-)