Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Heel veel sterkte daarmee Eireann! Familiekwesties kunnen echt moeilijk zijn.
Ik hoop dat jullie er uit komen. Of dat nu met een breuk of zonder is.
Ik hoop dat jullie er uit komen. Of dat nu met een breuk of zonder is.
- Voleuse
Knuffff anne
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Ik zit een beetje met mn ziel onder mn arm. Een paar dagen al. Stom hoor. Allemaal wel logisch waar dat van komt enzo, maar bleh; het voelt zo energieloos.
**Self Rescuing Princess**
Ondanks het logisch is, het wilt niet zeggen dat het simpel is..
Heel veel sterkte Anne. Ik hoop dat je weldra weer wat vitaliteit kan terugvinden.
Is er iets wat we voor je kunnen doen?
*geeft knuffel*
Heel veel sterkte Anne. Ik hoop dat je weldra weer wat vitaliteit kan terugvinden.
Is er iets wat we voor je kunnen doen?
*geeft knuffel*
- eireann
- Site Admin
Het schoot me onderweg naar huis in eens te binnen. Ik stuiter. Een lelijke stuiter. Ik heb een pak op mn donder nodig. Helpt altijd wel om te weten waar het van komt.
- kitten
Kun je bij iemand terecht daarvoor?
- eireann
- Site Admin
Nope, niet echt. Maar de oorzaak weten helpt al wel.
- pluis
WS gelegenheidsspanking geen optie? Wanneer was jij ook alweer jarig? :p
- eireann
- Site Admin
haha, in juli pas. Ik moet 'gewoon' even pas op de plaats maken en bewust bezig gaan met wat er allemaal speelt. Te veel onder de mat geschoven en nu kan ik niet meer op de mat staan
Dan ga ik stuiteren; want de makkelijkste manier om daar vanaf te komen (t zijn vooral emoties onder de mat) is door het er uit te laten slaan. Een random spanking doet het hem dan toch niet echt.

- pluis

Ik hoop dat daarvoor gezorgd kan worden Anne?
En zo niet, zijn er manieren waarbij je het zelf kan triggeren zonder een pak op je donder te krijgen?
En zo niet, zijn er manieren waarbij je het zelf kan triggeren zonder een pak op je donder te krijgen?
- eireann
- Site Admin
Pak op mn donder is wel de 'easy way out' zeg maar. Dan hoef je niet met de emoties te dealen, zonder pak op mn donder is het nu fijn dat ik weet waar het vandaan komt. (dat maakt de stuiter al minder) en maakt me iets bewuster dat ik moeilijke emoties even niet aan de kant moet schuiven maar moet erkennen, voelen, aai over de bol geven en wegsturen. ipv zonder tegenspraak onder de mat te schuiven 

- Ravelijne
Yay voor zorgen voor jezelf. Is het op momenten dat je wel een pak slaag kan regelen, ook te combineren? Maakt het de emoties eerst hanteerbaarder om ze daarna wel bewust te processen? Of is het meer echt de easy way out? (Pure nieuwsgierigheid, je hoeft niet te antwoorden.
)

- isara
Zelfkenniseireann schreef:Pak op mn donder is wel de 'easy way out' zeg maar. Dan hoef je niet met de emoties te dealen, zonder pak op mn donder is het nu fijn dat ik weet waar het vandaan komt. (dat maakt de stuiter al minder) en maakt me iets bewuster dat ik moeilijke emoties even niet aan de kant moet schuiven maar moet erkennen, voelen, aai over de bol geven en wegsturen. ipv zonder tegenspraak onder de mat te schuiven

- eireann
- Site Admin
Dank je isara 
En het eerste Ravelijne, de echte grote dingen zal ik toch zelf moeten doen, maar de ruis van piekeren en kleine dingen is dan weg. Dat functioneert wat lekkerder en geeft kans om naar de grotere dingen te kijken. (Soms is er naar kijken al genoeg, hoef er niet perse ook veel mee te doen)
Makes sense?

En het eerste Ravelijne, de echte grote dingen zal ik toch zelf moeten doen, maar de ruis van piekeren en kleine dingen is dan weg. Dat functioneert wat lekkerder en geeft kans om naar de grotere dingen te kijken. (Soms is er naar kijken al genoeg, hoef er niet perse ook veel mee te doen)
Makes sense?