Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Ohhh in je keel geneukt worden is zo fijjjn

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Yay! De kleine poes moet momenteel één en een kwart (!) pilletje per dag, dus ik moet elke avond niet één maar twee keer haar kaken open wringen en een pilletje door haar strot zien te krijgen. Eén pilletje bij voorgaand kuurtje ging nog wel, maar dit werd wel Olympisch kat-worstelen, terwijl Zarath haar vasthield en ik een stuk of tien pogingen moest doen om beide delen in de kat te doen belanden. Maar na het kijken van een ruim aantal YouTube filmpjes van dierenartsen met goeie tips lukt het in mijn eentje (!) met maar een handjevol pogingen! Ze zit binnen het halfuur ook alweer bij me. 

- eireann
- Site Admin
Ik mik er momenteel bij drie-poot 2,5 tegelijk naar binnen, gaat meestal in 1 keer goed. Daarna krijgt ze brokjes.
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Baas boven baas.
Maar serieus, dat is hogere cat-wrangling. Maar die van mij is ook nog maar ienie-mini. Meer pilletjes past niet ééns in haar keeltje. Bij dit middel moet trouwens speciaal telkens boter op haar neus achteraan omdat dit middel slokdarmbeschadiging kan veroorzaken als het blijft plakken of steken en ze dus iets moet doorslikken er na. Dus ook niet het middel om twee tegelijk mee te gaan proberen. 

- eireann
- Site Admin
Driepoot is gewoon niet zo snugger
die gaat nog steeds heel naïef bij dr bakje staan en is dan verbaasd dat er pilletjes in dr bekkie gemikt worden 

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Die van mij meende ik te kunnen foppen door pilletje in smeerleverworst te rollen. Maar ze spuugde het pilletje gewoon uit.
Dus dat werd ook katworstelen. In het begin dacht ik nog wel eens, oh, het is gelukt, om vervolgens poes in het weglopen dat pilletje weer uit te zien spugen. Het os echt een handigheidje idd. En niet bang zijn dat pilletje naar binnen te gooien.
Dus dat werd ook katworstelen. In het begin dacht ik nog wel eens, oh, het is gelukt, om vervolgens poes in het weglopen dat pilletje weer uit te zien spugen. Het os echt een handigheidje idd. En niet bang zijn dat pilletje naar binnen te gooien.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Bij mijn ene poes werkte die pasta die ze bij de dierenarts verkopen heel goed. Smeerworst-idee maar dan zit het er echt aangeplakt en kunnen ze er niet omheen eten. Mijn andere poes weet wel beter, though, dus het is ook een kwestie van niet een te slimme kat hebben 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
- Contacteer:
@ Voleuse: ik denk dat je Easypill bedoelt. Werkte ook fantastisch bij mijn katten en die van een kennis, maar bij de katten van mijn ouders had het niet zo veel succes.
Eerste Google resultaat voor iets meer info: http://www.medpets.nl/easypill+kat/
Eerste Google resultaat voor iets meer info: http://www.medpets.nl/easypill+kat/
- Voleuse
Klopt ja, kon niet op de naam komen
- Ravelijne
Als onze kleine een klein beetje sceptisch, nerveus of ongerust is, heeft ze snel geen interesse meer in snoepjes. En ze trekt zich ermee terug als ze het wel pakt, wat het lastig maakt om te controleren of ze het echt opgegeten heeft of er mee is gaan hockeyen. Voor de grote is het waarschijnlijk wel een goeie optie, ga ik wel proberen volgende keer dat hij iets moet. 

- eireann
- Site Admin
- pluis
Vanavond mijn Dungeon Master en zijn vriend op bezoek gehad. Was enorm gezellig. Ik had voor het eerst een gerecht met paneer gemaakt en we hebben veel whisky gedronken en Pandemie gespeeld en over D&D geouwehoerd. Ik mis mijn grote en diverse vriendenkring uit Nederland echt enorm, maar t is dan ook wel zo ontzettend leuk als je het hier met iemand echt goed kunt vinden.
Alleen niet zo handig om een crush te hebben op iemand die geen interesse heeft in mensen van jouw geslacht. Oh well
Niks mis met zwijmelen van een afstandje, toch?
Ps. ben ook best een beetje aangeschoten. Hehehe.
Alleen niet zo handig om een crush te hebben op iemand die geen interesse heeft in mensen van jouw geslacht. Oh well

Ps. ben ook best een beetje aangeschoten. Hehehe.
- Nijntje
Zwijmelen van een afstandje is fantastisch! Maakt niet uit of je aangeschoten bent of niet. Zola g de crush geen frustratie oplevert, lekker van genieten!