Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Ravelijne
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Soda over je matras strooien, is dat voor de hygiënisch? Geen allergie, maar na 5 jaar mijn matras eens een extra schoonmaakbeurt lijkt me best op zijn plek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Yep. Vocht trekt erin en het is ontsmettend. Geen idee of het goed is voor de levensduur van je matras, trouwens. Zarath heef het hier wel eend gedaan, maar ik heb toen een week later de matras alsnog permanent afgekeurd. 

- tessie
- Contacteer:
Ik ben weer ziek, of nou ja, dat ik moet overgeven, super misselijk en buikpijn enzo. Had dat precies een maand geleden ook al, toen was ik uit eten geweest met mn werk en toen ik thuis kwam moest ik heel erg overgeven. En nu dus alweer. En ik heb zo'n beetje een halve kots-fobie.
Heb echt het idee dat ik ergens soort van allergisch voor ben, maar weet niet zeker wat. Het lijkt koriander en/of komijn te zijn. Maar voel me de laatste maanden vaak soweiso misselijk na eten, en ook als dat er niet in zat. Mehhh
((
Heb echt het idee dat ik ergens soort van allergisch voor ben, maar weet niet zeker wat. Het lijkt koriander en/of komijn te zijn. Maar voel me de laatste maanden vaak soweiso misselijk na eten, en ook als dat er niet in zat. Mehhh

- kitten
Dat is naar! Misschien een dagboekje bijhouden van wat je allemaal eet en de mate van misselijkheid?
- tessie
- Contacteer:
Bah! Ik ben echt zo boos! Ik deed vrijwilligerswerk bij een clientenraad, maar één van de andere leden, die nog maar net nieuw is, is al anderhalve maand echt bezig met het bloed onder mn nagels vandaan te halen en net ging ze gewoon een grens over met weer zo'n vreselijk mailtje, dat ik per direct mn ontslag heb ingediend.
En ik vind het zo jammer, want ik vond het werk op zich super leuk en interessant. Maar we hebben een hele tijd een enorm kut-lid gehad, wat nu eindelijk zelf was opgestapt (nadat ze de geheimhoudingsplicht had verbroken..) en nu hebben we er weer zo'n psycho bij. Echt geen zin om wéér zo'n drama te krijgen. Of nou ja, de afgelopen anderhalve maand wás het al zo'n drama. BAH BAH BAH! Dat één persoon het toch zo kan verzieken voor de rest....
En ik vind het zo jammer, want ik vond het werk op zich super leuk en interessant. Maar we hebben een hele tijd een enorm kut-lid gehad, wat nu eindelijk zelf was opgestapt (nadat ze de geheimhoudingsplicht had verbroken..) en nu hebben we er weer zo'n psycho bij. Echt geen zin om wéér zo'n drama te krijgen. Of nou ja, de afgelopen anderhalve maand wás het al zo'n drama. BAH BAH BAH! Dat één persoon het toch zo kan verzieken voor de rest....
- pluis
Oh, dat klinkt zo stom. Ik weet niet wat dat is, maar sommige vrijwilligersfuncties lijken mensen aan te trekken die er alleen lol in hebben als ze het een ander het werken onmogelijk maken. Je talenten zijn vast bij een andere vrijwilligersklus ook enorm goed op zijn plek!
- Crownless
Ow, zonde tessie. Maar het is denk ik wel relaxter voor jou om idd afstand te nemen van drama.
En wat pluis zegt, je talenten neem je mee. Ze gaan je vast missen daar.
En wat pluis zegt, je talenten neem je mee. Ze gaan je vast missen daar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Aaaarrrrrggggghhhhh mijn koelkast koelt niet meer. En het duurde best lang voordat ik daar achter was, ik vroeg me al af waarom alles zo bleef bederven
.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Voel je dat niet?
- Voleuse
Nja ik ben niet het helderste licht soms zullen we maar zeggen 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
*grinnik* ok.
- Daantje
- Contacteer:
Oh, ik voel me zo enorm leeggezogen, vechtend tegen mijn tranen aan het bureau. Nog 3,5 week tot mijn vakantie...
- thaliya
Kun je je niet ziek melden, Daantje? Work related stress is hier best een ding, zeker in het onderwijs. Tegen je tranen moeten vechten is echt al een paar stappen te ver. Ik zou naar je huisarts gaan.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Daantje
- Contacteer:
Ik overweeg het ziekmelden wel, maar wil het gewoon nog niet. Gisteren hielp het om er met mijn directe collega's over te praten en maar even de tranen te laten. Nog 3 weken tot mijn vakantie en er weer een collega terugkomt en de werkdruk wat afneemt.