Baby kletspraat
- Sabrina
Re: Baby kletspraat
Meer knuffels, en inderdaad heel fijn dat er zoveel herkenning komt van de andere ouders hier, ipv het "Ooooh, mijn wereldje is zoooo perfect"-geblaat van de gemiddelde Facebookgroep met ouders. Ik vind de reality check wel heel prettig, zo kort voordat ons kleintje er is. Dat ik het niet altijd helemaal fantastisch en geweldig hoef te vinden, en dat dat ook ok is. Alvast een stukje druk van de ketel.
Hier intussen de dagen weg aan het strepen. Baby doet het supergoed en mag helemaal officieel komen, want de 37 weken-mijlpaal gehad, maar ik merk dat het voor mij wel lang duurt nu. Ik wil m'n kindje vast kunnen houden! #duurtlang Net wel een draagconsult gehad en nu helemaal lyrisch over het straks baby kunnen dragen, al helpt dat niet voor het ongeduld, da's nu alleen maar erger!
Hier intussen de dagen weg aan het strepen. Baby doet het supergoed en mag helemaal officieel komen, want de 37 weken-mijlpaal gehad, maar ik merk dat het voor mij wel lang duurt nu. Ik wil m'n kindje vast kunnen houden! #duurtlang Net wel een draagconsult gehad en nu helemaal lyrisch over het straks baby kunnen dragen, al helpt dat niet voor het ongeduld, da's nu alleen maar erger!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- miss_meeko
Vooral het slaapgebrek vond (en vind ik nu nog vaak) pittig. Eigenlijk vanaf het begin wel het gevoel gehad contact te kunnen maken maar al is het nu hij lekker begint te babbelen en rondrennen kan natuurlijk van een heel ander niveau dan dat knuistje wat net de gevoelige plekjes te hard knuffelt. Ik was bang dat ik niets aan de babytijd zou vinden maar dat was dus niet zo. Tot nu toe zou ik alles vanaf na de bevaling (iek, horror, alles waar ik bang voor was en toen vervelender) zo weer over willen doen, de tijd vliegt zo voorbij.... (maar middenin een moeilijke tijd is het gewoon zwaar, moeilijk en echt even niet leuk)
- Sabrina
Eindelijk even een momentje om hoofd buiten de babybubble te steken: onze dochter is afgelopen vrijdag geboren!! Bevalling was erg heftig, nauwelijks tijd tussen de weeën en daardoor trok ik het slecht, want het ging heel hard. Om acht uur 's avonds begonnen de serieuze weeën, om half elf waren we in het ziekenhuis en bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben. Ruggenprik was dus al een gepasseerd station, Remifentanil was wel nog mogelijk en ook wel erg nodig, maar zelfs met dat erbij was de pijn erg heftig en heb ik het zwaar gehad. Onnoemelijk veel steun gehad aan Romanticide en Kitten, zonder dat team had ik het met geen mogelijkheid gered.
Maar toen was ze er, onze kleine meid! Ze doet het echt supergoed, komt lekker hard aan en mag morgen voor het eerst mee naar buiten voor een wandeling. We hebben haar ritme nu ook een beetje door en kunnen daardoor steeds beter tussen de voedingen slapen, dat scheelt enorm (voor zolang het duurt tot dat ritme weer verschuift
). En ze is zó ontzettend leuk en lief!!!

Maar toen was ze er, onze kleine meid! Ze doet het echt supergoed, komt lekker hard aan en mag morgen voor het eerst mee naar buiten voor een wandeling. We hebben haar ritme nu ook een beetje door en kunnen daardoor steeds beter tussen de voedingen slapen, dat scheelt enorm (voor zolang het duurt tot dat ritme weer verschuift

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Gefeliciteerd 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
- Mack
Yay. Gefeliciteerd! 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- perman
- Jezebel
Gefeliciteerd!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- shareen_G
- kitten

- phedre
- Contacteer:
gefeliciteerd 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- lunaaa
Nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid!
- Ravelijne
Gefeliciteerd!
- Nijntje
Nogmaals gefeliciteerd!