Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Pien
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Een heel goede reden voor bezoek aan huisarts.
Wat vervelend zeg.
Laat je weten hoe het gegaan is?
Wat vervelend zeg.
Laat je weten hoe het gegaan is?
- Ravelijne
Knuffels, Leonietje! Ik herken de struggle van 'is dit normaal' en dat je aan jezelf gaat twijfelen.
- phedre
- Contacteer:
oh zo herkenbaar!! ook hier beperkt het zich niet tot enkels, al zijn die wel t grootste probleem. Artsen die zeggen dat je er maar mee moet leren leven, t schiet allemaal niet op en de pijn wordt er absoluut niet minder van.
Heel veel sterkte meis en knuffels
Heel veel sterkte meis en knuffels
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
Knuffff leonietje 

- skaoot
Knuffels! En zeker naar de huisarts gaan! Zelfs al hebben meer mensen dit, is toch geen reden dat het dan voor jou maar normaal moet zijn?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Crownless
Knuffels! 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Dat klinkt niet als normaal Leonietje, en echt een reden om naar de huisarts te gaan. Ik heb ook wel eens pijn of ben een stijf als ik een dag in de winkel heb gestaan, maar dat is vooral omdat ik het niet meer gewend ben. Knuffels! Laat je weten wat de huisarts ervan zegt?
Ik plof ook even neer. Ik ben mijn centrum een beetje kwijt, voel me gejaagd en rusteloos. Op werk is de druk momenteel hoog en het hele sollicitatiecircus kost me ook meer energie dan verwacht. Voor zondag iets bedenken om een beetje te aarden.
Ik plof ook even neer. Ik ben mijn centrum een beetje kwijt, voel me gejaagd en rusteloos. Op werk is de druk momenteel hoog en het hele sollicitatiecircus kost me ook meer energie dan verwacht. Voor zondag iets bedenken om een beetje te aarden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Nijntje
Knuffel leonietje en ook hier vandaan een aanmoediging om eens met de huisarts te gaan praten. Dit is namelijk niet normaal en zeker reden om eens goed te laten kijken!
-
Ik moet de huisarts inderdaad maar eens bellen. Maar ik vind dat altijd zo'n gedoe. Je moet er extra vroeg voor opstaan omdat je vroeg moet bellen en ik ben gewoon niet zo goed in ochtenden. Plus dan krijg je die medische molen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Kost allemaal tijd geld en energie die ik liever gebruik voor leuke dingen. Maar tis wel verstandig om het wel te doen. Maar ik moet nog even moed verzamelen.
- Daantje
- Contacteer:
Verstandigâ„¢ doen is zelden leuk of makkelijk. Constant zoveel pijn hebben maakt het leven ook niet leuker. Is er iemand in huis die samen met je opstaat en je alvast van een kop koffie voorziet, dat maakt dat extra vroeg iets minder erg.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Nijntje
Leuk is het nooit en ik ken niemand die voor zijn/haar plezier naar de huisarts gaat.
Maar de tijd van "wachten tot het vanzelf over gaat" is echt wel voorbij. Knuffel!
Maar de tijd van "wachten tot het vanzelf over gaat" is echt wel voorbij. Knuffel!
- tessie
- Contacteer:
Mag je echt niet smiddags nog bellen? Ik had ook een keer een huisarts die eigenlijk wilde dat je sochtends belde maar als je een x smiddags belde was dat ook niet echt zo'n groot probleem als je sorry zei ;-)
- kitten
Dat, of anders bel ik wel voor je hoor. Dan maak ik je wakker X tijd voordat je afspraak is of zo.
- Peter^
- Contacteer:
Als ik naar mijn huisarts wil, kan ik met omschrijving van klachten online een afspraak maken. Succes leonietje.
Geniet van de positieve momenten.
- Nijntje
Door je rug gaan tijdens sex is niet sexy
Auw!
Auw!