Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
cinderella

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door cinderella »

* gaat alvast duimen voor Gilraen *
Gaat lukken! Beetje zelfvertrouwen he! Je baas wil je niet voor niets houden, maar jij wilt haar niet! Buik in, borst vooruit! Laat maar zien dat ze jou moeten hebben!
toen doet er nu niet meer toe
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Sollicitatie is goed gegaan, nu euhm huidig werk op de hoogte brengen...
Ik heb ze nog niet gezien, maandag ga ik ze wellicht alleen zien waar patienten bij zijn,... en ik heb schrik dat ze me gaat proberen te manipuleren enzovoorts... Verder heeft ze vandaag een sms gestuurd, dus misschien kan ik ze ook gewoon bellen? Dan is eventuele slechtgezindheid wel uitgeraasd tegen maandag? Pfff assertief zijn is volgens mij handig!

(erg eh dat ik zelfs nu toch moeite heb ermee enzo, volgens mij heb ik geen stappenplan maar meedere-jaren-plan nodig)
phedre

Bericht door phedre »

is nieuwe baan al zeker dan Gille? anders ga je toch nog niet opzeggen he??
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

nieuwe baan is aangeboden en ik kan maandag bellen voor het rooster enzo. Maar dat is al 23e beginnen. Dus op zich moet ik het snel zeggen, maar ik durf niet goed en maandag gaan er allemaal patienten bij zijn, schrik ook dat ze slechtgezind gaat zijn. Ale veel al dan niet terechte angsten dus ipv gewoon nu te bellen en het te zeggen ofzo...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Gelijk nu even bellen Gilrean! Hoe eerder ze het weten hoe beter!

'dag baas, ik heb nieuws, ik begrijp dat het onverwacht voor u komt maar vanaf die datum ga ik ergens anders werken. Zullen we elkaar maandag even spreken over hoe we de formaliteiten afhandelen?'

Nu doen, dan hik je er niet de rest van het weekend tegen aan! Gefeleiciteerd!
**Self Rescuing Princess**
Mack

Bericht door Mack »

Precies! Dat moet niet jouw probleem zijn maar dat van je soon-to-be ex baas.
Meteen maar even vertellen waarom je weggaat. In dit geval is natrappen geoorloofd. :twisted:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre

Bericht door phedre »

wel gaaffffff dat het zo snel gelukt is gille Gefeliciteerd!!! en dat je daar maar heel veel plezier mag hebben in je werk!:) :) :)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*toch net gebeld heeft*

Ze was keivriendelijk en vond het supererg. Opeens deed ik altijd supergoed werk! (altijd tof om te horen). Nuja ik ga ze nog eventjes uit de brand helpen (niet meer dan parttime) en dat komt beide goed uit, want ik moet sowieso nog een fikse bijdrage betalen in december en zij gaat moeilijk een ander iemand vinden omdat blijkbaar dit jaar niemand afstudeert (opleiding verandert van 4jaar naar 5jaar).
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Toppie gedaan!, lijkt me een opsteker voor je zelfvertrouwen.
cinderella

Ook even een bekentenis.
cinderella schreef:Mag ik even schermen met de meest bemoeizuchtige ouder?
Hij is boos op me geworden toen ik de baan accepteerde die ik nu heb, stuurt nog steeds vacatures door.
Nou heb ik morgen, omdat m'n vader er een zwangerschapsverlof deels gaat vervullen en er dus nog uren over zijn, een sollicitatiegesprek. Vier maanden ongeveer twee dagen extra werk erbij, zoveel uren heb ik nog nooit gedraaid. Weet nog niet zeker of ik het aan durf, maar het geld is welkom, en het is ergens ook wel een mooie gelegenheid om te kijken of ik het aan kan.
phedre

Bericht door phedre »

afgelopen vrijdag open sollicitaties gedaan.. binnen half uur mailtje terug:

'ondanks dat er geen vacatures zijn, willen wij toch graag nader kennis maken'. Ik vanmorgen heen gegaan, gesprekje gevoerd van plm 15 minuten... en nu lig ik bovenop de stapel voor als er iemand nodig is, of als conculega's hier in de stad rondvragen naar personeel. Maarja... zolang de crisis blijft en er weinig tot geen huizen verkocht worden......

maar goed.. tis beter dan niks.....
kitten

Bericht door kitten »

En toch een opsteker! Dat je was uitgenodigd door een open sollicitatie is op zichzelf al bijzonder! :icon_biggrin:
phedre

Bericht door phedre »

volgens re-integratiebureau wordt 70% van de vacatures vervuld door open sollicitaties en maar 30 via geplaatste vacatures.

en verder.. ik weet niet.... poppetje gezien... en nu kastje dicht? ik heb werkelijk geen idee, ik wacht wel af.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

T is gewoon een goede opsteker phedre, geen excuses bedenken, aannemen die opsteker. Of er wat komt, ik duim met je mee !
**Self Rescuing Princess**
cinderella

Ik geloof dat ik de baan binnen heb. 't is alleen nog even afwachten hoeveel uur het wordt. Hangt ervan af hoeveel klassen ze in mijn beschikbare tijd kunnen passen (rooster moet heel erg omgegooid worden, 't is afwachten hoe dat gaat.)
Plaats reactie