Ja die van mij doet nou al een paar dagen helemaal normaal weer. Ik zou donderdag voor een echo moeten gaan maar misschien dat ik dat dan maar weer afzeg? Ik weet t niet
Trouwens ik heb zo'n voertoren nog in de kelder liggen hier (mijn poezen staan op speciaal voer dus het heeft geen nut hier). Je mag m tegen verzendkosten wel hebben?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse schreef:Ja die van mij doet nou al een paar dagen helemaal normaal weer. Ik zou donderdag voor een echo moeten gaan maar misschien dat ik dat dan maar weer afzeg? Ik weet t niet
Trouwens ik heb zo'n voertoren nog in de kelder liggen hier (mijn poezen staan op speciaal voer dus het heeft geen nut hier). Je mag m tegen verzendkosten wel hebben?
Mijn kat lijkt trouwens echt weer beter te zijn en is nou een paar dagen van de pijnstilling af. Ik krijg een hartverzakking bij elk mauwtje of als hij scheef kijkt maar volgensmij is het echt weer over. (
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nou ik ben weer terug en de echo was schoon. Dus nu denk ik weer van was ik maar niet gegaan, want nu zeggen ze dat het waarschijnlijk een stressblaas is. En heb ik hem dus vandaag allemaal stress aangedaan. Pffff ik ben emotioneel echt niet bestand tegen ongelukkige katten
Ja ik denk dat t komt omdat ik toen naar Japan ben geweest en er 10 dagen een oppas was. En toen kregen ze ook nog vlooien, ik denk dat daar de stress mee is begonnen. (Wil jij dat ding nog eigenlijk? Ik heb nooit PB gehad..)