Frankie Drake, een vrouwelijke privé detective in het Toronto van de jaren 20. Alsof dat niet stoer genoeg is, rijdt ze ook nog motor.

De nieuwe remake van Magnum PI. De originele Magnum keek ik als kind. De nieuwe is leuker dan ik had verwacht! Net iets minder cheesy dan het origineel, maar het houdt de leuke lichtvoetigheid en glamour van het origineel. En ik vind de nieuwe hoofdpersoon sexier dan Tom Selleck.

Nieuwe afleveringen van de (nieuwe versie van) Queer Eye! Supertof. Leuk dat ze zoveel verschillende soorten mannen uitkiezen. De originele serie waren het allemaal vrij typische, middle class mannen met een kantoorbaan en een gezin in de suburbs als ik het me goed herinner. Nu hebben ze ook bijvoorbeeld een enorme alternatieveling die helemaal voor Burning Man leeft (een alternatief festival in de VS), een jonge, blinde pianist die net op zichzelf gaat wonen en naar de universiteit gaat, en een Latino bar tender die superveel van zijn kinderen houdt maar ondanks zijn super extraverte persoonlijkheid moeilijk contact maakt met de andere vaders op school. Echt zo tof om zoveel verschillende mensen te zien, en natuurlijk weer super hartverwarmend om de Fab Five magie te zien.

John Leguizamo's Latin History, oftewel wat er gebeurt als een Amerikaanse stand-up comedian zijn zoon gaat helpen met huiswerk en de ontbrekende geschiedenis van de oorspronkelijke bewoners wil aanvullen en bijna een nervous breakdown heeft als zijn zoontje ongelukkig op school blijft en hij hem als vader niet lijkt te kunnen helpen. Grappig, rauw, eerlijk en boeiend, erg de moeite waard.
De laatste serie van Chicas Del Cables was ook erg tof. Ik kan niet wachten tot de volgende serie.