Baby kletspraat
- miss_meeko
Re: Baby kletspraat
De lulla doll is in huis. Dus ons meisje krijgt de komende nachten gezelschap van een copd/darth vader pop... Ze leek haar wel een beetje interessant te vinden en schrok nog niet van het geluid
- eireann
- Site Admin
- miss_meeko
Net 7 maanden. En we zijn nu een maandje bezig met vast voedsel, en ze is druk bezig met proberen te zitten, tijgeren en alles ontdekken. En er zijn nu 2 tanden doorgekomen (onderste middelste tand eentje en 1 hoektand boven) en zijn ook nog 2 tanden bezig met doorkomen.
Dus ze kan er niets aan doen hoor, veel gaande in dat kleine lijfje...
Dus ze kan er niets aan doen hoor, veel gaande in dat kleine lijfje...
- eireann
- Site Admin
ah gos ja, dan zou ik ook niet lekker slapen
Zelfs niet als papa en mama heel moe zijn. 

**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Tot nu toe pas 2 keer eruit voor speen terugstoppen dus het begin is goed!
- thaliya
Yay!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- miss_meeko
Tot nu toe een prima nacht! 1 keer rond 9 uur, 1 keer rond 11 uur, halve fles rond half 1 en nu net nog een fles toen ze wakker bleef worden. Maar elke keer dus amper een paar minuten ermee bezig geweest. Zo duimen dat dit geen eenmalig succes is en die pop haar echt de rust geeft!
- thaliya

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Pien
Dat klinkt hoopvol! Ik duim met je mee!
- Heidi
Als het bij jullie zo goed blijft werken, ga ik er ook eentje bestellen voor Bollewangenhapsnoet!
Do more of what makes you happy
- miss_meeko
- sandra
Klinkt goed! Hoe gaat het nu?
- miss_meeko
Afgelopen nacht wel een wakker uurtje gehad maar verder nog steeds aanzienlijk beter dan de weken ervoor. De avond nu verloopt tot nu toe ook wel redelijk. Paar keer terug moeten lopen voor speen, maar niet meerdere keren per uur. Dus we zijn positief tot nu toe!
- miss_meeko
Ik heb 2 kaartjes voor het in de wolken festival gewonnen en ben van plan er 17 oktober als de oudste op school zit met de jongste heen te gaan en heb dus een kaartje over. Is er iemand die er die dag ook heen wil maar nog geen kaartje heeft?
Ik moet de kaartjes nog binnen krijgen dus weer niet of het 2 afzonderlijke tickets zijn of dat je samen naar binnen moet. Dus daar kan ik nog niets over zeggen. Ben zelf er van plan om er om 10 uur te zijn maar als de kaartjes verstuurbaar zijn hoef je daar natuurlijk geen rekening mee te houden.
Ik moet de kaartjes nog binnen krijgen dus weer niet of het 2 afzonderlijke tickets zijn of dat je samen naar binnen moet. Dus daar kan ik nog niets over zeggen. Ben zelf er van plan om er om 10 uur te zijn maar als de kaartjes verstuurbaar zijn hoef je daar natuurlijk geen rekening mee te houden.
Ik weet niet precies wat ik verwachtte van dit forum maar een topic Baby kletspraat zeker niet.
Maar het stelt me ook wel weer gerust om een of andere manier.
Voor mij ligt de babytijd al weer een tijdje achter mij.
Was een zware periode die lange nachten met weinig slaap maar voor mij toch heel bijzonder.
Het lukte mijn ex vrouw niet om borst voeding te geven dus heb ik van beide zoons de nachten gedaan en de fles gegeven.
In de nacht waren ze van mij en hield ik ze dicht bij mij.
Overdag was zij de mama en nam ik wat meer afstand
Maar het stelt me ook wel weer gerust om een of andere manier.
Voor mij ligt de babytijd al weer een tijdje achter mij.
Was een zware periode die lange nachten met weinig slaap maar voor mij toch heel bijzonder.
Het lukte mijn ex vrouw niet om borst voeding te geven dus heb ik van beide zoons de nachten gedaan en de fles gegeven.
In de nacht waren ze van mij en hield ik ze dicht bij mij.
Overdag was zij de mama en nam ik wat meer afstand