Baby kletspraat
- puppie
Re: Baby kletspraat
De mijne moet nog 10 maanden worden 

- Ravelijne
Is die van Heidi niet nog net iets jonger? Of is mijn mentale tijdlijn door de war?
- puppie
Die van Heidi, Sabrina, Jezebel?, meeko en die van mij zijn allemaal rond de 10 maanden 

- eireann
- Site Admin
- Ravelijne
We hebben hele jaren baby-loos WS gehad, hoor. 

- thaliya
Ik wil nog wel een keer, maar dan weer niet voor mezelf dus dat telt dan niet 
Morgen is hij 4 maanden. Vorig jaar had ik deze week een positieve test in handen en begon het avontuur pas echt

Morgen is hij 4 maanden. Vorig jaar had ik deze week een positieve test in handen en begon het avontuur pas echt

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- kitten
Tuurlijk telt dat wel! 

- thaliya
Ik kan niet zo goed meepraten over de babytijd. Gisteren vroeg een vriendin welke maat kleren hij nu heeft. Ik had werkelijk geen idee
.
Heb hem vandaag nog wel even gezien want hadden een snelle carpool-melkdate. Even geknuffeld, altijd fijn. De papa die mee was zei heel lief dat baby me vast nog wel herkende, maar dat is niet zo. Zo'n groot verschil als ik tegen hem praat of zijn papa! En dat maakt me blij, want hij straalt helemaal als hij zijn papa ziet of hoort. Papa trouwens ook
.

Heb hem vandaag nog wel even gezien want hadden een snelle carpool-melkdate. Even geknuffeld, altijd fijn. De papa die mee was zei heel lief dat baby me vast nog wel herkende, maar dat is niet zo. Zo'n groot verschil als ik tegen hem praat of zijn papa! En dat maakt me blij, want hij straalt helemaal als hij zijn papa ziet of hoort. Papa trouwens ook

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Heidi
Ohnee toch, geen baby meer? Ze wordt pas half februari 1 en ik geef haar nog borstvoeding. Ze is een ultieme koala. Als ik haar neerzet hangt ze meteen in m’n broek mamama
Zooo lief (en ook stiekem een beetje lastig Haha) en ze heeft nog helemaal geen tandjes. Dus voelt nog wel echt als baby
Lachebekkie is bijna drie, m’n vrolijke bijdehandje
Zooo lief (en ook stiekem een beetje lastig Haha) en ze heeft nog helemaal geen tandjes. Dus voelt nog wel echt als baby

Lachebekkie is bijna drie, m’n vrolijke bijdehandje

Do more of what makes you happy
- miss_meeko
A kruipt nu goed, oefent met staan en zegt iets wat lijkt op mamma, pappa en D. We moeten nu naar eerste verjaardag gaan plannen... het is echt wel omgevlogen weer.
Ze is wel groot... zit in maat 86 en is bijna 11 kilo. We moeten eigenlijk overstappen van maxi cosi naar gewoon autostoeltje maar dat vind ik altijd zo'n gedoe als ze nog niet zelf kunnen staan.
Slapen is nog steeds vaak een drama. Maar dat was haar oudere broertje ook tot 2 jaar dus dat moet komend jaar wel verbeteren.
Ze is wel groot... zit in maat 86 en is bijna 11 kilo. We moeten eigenlijk overstappen van maxi cosi naar gewoon autostoeltje maar dat vind ik altijd zo'n gedoe als ze nog niet zelf kunnen staan.
Slapen is nog steeds vaak een drama. Maar dat was haar oudere broertje ook tot 2 jaar dus dat moet komend jaar wel verbeteren.
- eireann
- Site Admin
Wow goed groeiend kind! Rozetje van 2,5 is nu 89cm en bijna 11 kilo
Bijna een dreumes. Ik vond het eerste jaar wel heel bijzonder hoor

Bijna een dreumes. Ik vond het eerste jaar wel heel bijzonder hoor

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Knullie is nu ruim 15 maanden en doet rondjes om de tafel lopen. En hij is echt een beetje een pechvogel. Met 3 maanden in het ziekenhuis gelegen, en vorige maand weer. Weer benauwd. Gelukkig nu maar 4 dagen. En daarna kwam er handvoetmond ziekte overheen, zaten we (ja, ik ook) met kerst thuis met een mond vol blaren. Hij had het een stuk erger te pakken dan ik. Vanalles was er stuk. Binnenkant lippen, buitenkant lippen, mondhoeken, tandvlees, tong... echt een doffe ellende voor hem. Ik had "alleen maar" bultjes op mijn tong.
En morgen weer naar de dokter omdat er nu nog een wondje onder en in zijn neus zit waarvan het kinderdagverblijf zegt dat het krentenbaard is. Ik voel me geregeld schuldig dat ik met 4 maanden gestopt ben met borstvoeding. En dat ik zo nodig rust wil / gaan werken en hem steeds weer naar kinderdagverblijf "verzamel alle bacillen" stuur.
Knul werd in december 3. Hij is helemaal van van paw patrol (Ik vind het zelf niet zo maar het is bij lange na niet de vervelendste peuterproof animatie serie) en nu heeft hij zijn eigen paw patrol bus met poppetjes en vanalles. En paw patrol onderbroekjes. Maar voorlopig zit hij nog niet te wachten op grote jongens onderbroeken. Hij kletst wel de oren van je hoofd af. En ik moet altijd wel grinniken om zijn 'stating the obvious' vragen.
"Mama, ben jij aan het koken?" Terwijl ik achter het fornuis sta. Of "Mama, ben je aan het plassen?" Terwijl hij dus de deur van het toilet open trekt. Maar als ik dan zeg dat ik iets anders aan het doen ben ("Nee schat, ik dans de hula" is mijn favoriet), dan is hij vaak beledigd.
Mijn jongens zijn zo schattig
En morgen weer naar de dokter omdat er nu nog een wondje onder en in zijn neus zit waarvan het kinderdagverblijf zegt dat het krentenbaard is. Ik voel me geregeld schuldig dat ik met 4 maanden gestopt ben met borstvoeding. En dat ik zo nodig rust wil / gaan werken en hem steeds weer naar kinderdagverblijf "verzamel alle bacillen" stuur.
Knul werd in december 3. Hij is helemaal van van paw patrol (Ik vind het zelf niet zo maar het is bij lange na niet de vervelendste peuterproof animatie serie) en nu heeft hij zijn eigen paw patrol bus met poppetjes en vanalles. En paw patrol onderbroekjes. Maar voorlopig zit hij nog niet te wachten op grote jongens onderbroeken. Hij kletst wel de oren van je hoofd af. En ik moet altijd wel grinniken om zijn 'stating the obvious' vragen.
"Mama, ben jij aan het koken?" Terwijl ik achter het fornuis sta. Of "Mama, ben je aan het plassen?" Terwijl hij dus de deur van het toilet open trekt. Maar als ik dan zeg dat ik iets anders aan het doen ben ("Nee schat, ik dans de hula" is mijn favoriet), dan is hij vaak beledigd.
Mijn jongens zijn zo schattig

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Achgos Crownless. Knullie heeft wel een ijzersterk immuunsysteem opgebouwd straks 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Voel je nergens schuldig over crownless! Je bent supermama voor de knullen!
**Self Rescuing Princess**