Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffels, wat onwijs vervelend!
- Pien
Fijn isara dat er nu eindelijk duidelijkheid is over de meest waarschijnlijke oorzaak. Al is het kennelijk niet mogelijk om die klacht echt te verhelpen, zonder operatieve ingrepen. Hopelijk weet de fysio de pijn te verlichten.
Zelf heb ik ook schouderklachten, in die zin dat het voor mij niet mogelijk is om in spreidstand op bed te liggen of aan het kruis te staan. In geval van op bed liggen bedoel ik dus met handen en voeten vastgebonden aan de hoeken van het bed. Ik krijg dan een pijnlijk zeurend gevoel in mijn schouder/bovenarm, wat niet te verdragen is, een gevoelloze arm en hevig tintelende handen/vingers. Dat alles eenzijdig.
Ik vraag me af of de oorzaak hiervan zou kunnen zijn dat mijn sleutelbeen gebroken is geweest in mijn jeugd a.g.v. een verkeersongeval. Kijkend in de spiegel kan ik niet zien of dat juist is. En de fysiotherapeut zag het al vlot, zonder deze info van mij...
Dan zal ik het zelf toch ook moeten kunnen zien?
Overigens heb ik geen enkele reden om naar de fysio te gaan, dus ff vragen gaat 'm nu niet worden.
Zelf heb ik ook schouderklachten, in die zin dat het voor mij niet mogelijk is om in spreidstand op bed te liggen of aan het kruis te staan. In geval van op bed liggen bedoel ik dus met handen en voeten vastgebonden aan de hoeken van het bed. Ik krijg dan een pijnlijk zeurend gevoel in mijn schouder/bovenarm, wat niet te verdragen is, een gevoelloze arm en hevig tintelende handen/vingers. Dat alles eenzijdig.
Ik vraag me af of de oorzaak hiervan zou kunnen zijn dat mijn sleutelbeen gebroken is geweest in mijn jeugd a.g.v. een verkeersongeval. Kijkend in de spiegel kan ik niet zien of dat juist is. En de fysiotherapeut zag het al vlot, zonder deze info van mij...
Dan zal ik het zelf toch ook moeten kunnen zien?
Overigens heb ik geen enkele reden om naar de fysio te gaan, dus ff vragen gaat 'm nu niet worden.
- skaoot
Een niet te verdragen pijnlijk gevoel is toch juist een reden om naar de fysio te gaan?'
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Dan is mijn posting kennelijk niet helder overgekomen.
Het pijnlijk zeurend gevoel in mijn schouder/bovenarm waarover ik schreef, heb ik alleen in de beschreven houding.
En dan is het alleen wanneer ik op mijn rug lig of met mijn rug tegen het kruis sta. Lig ik op mijn buik op het bed of sta ik met het gezicht naar het andreaskruis, dan ondervind ik geen problemen met het gespreid liggen of staan.
In het gewone dagelijks leven heb ik nergens last van, gelukkig niet.
Het pijnlijk zeurend gevoel in mijn schouder/bovenarm waarover ik schreef, heb ik alleen in de beschreven houding.
En dan is het alleen wanneer ik op mijn rug lig of met mijn rug tegen het kruis sta. Lig ik op mijn buik op het bed of sta ik met het gezicht naar het andreaskruis, dan ondervind ik geen problemen met het gespreid liggen of staan.
In het gewone dagelijks leven heb ik nergens last van, gelukkig niet.
-

- Ravelijne
Zo, dat was dus uiteindelijk toch een voedselvergifiting, waarschijnlijk van het restaurantje Maandagavond. Holy crap, wat voelde ik me beroerd gisteren.
Ik kan nu ook projectielbraken afvinken. Niet echt een bucketlist item, maar heb ik dat ook eens meegemaakt, zullen we maar zeggen.
Ik kan nu ook projectielbraken afvinken. Niet echt een bucketlist item, maar heb ik dat ook eens meegemaakt, zullen we maar zeggen.

- eireann
- Site Admin
Bizar gevoel is dat he?
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Klaagklaagklaag.
Mijn boek zit in een heel taai stadium. Ik moet alle hoofdstukken nalopen op tijd. Verleden tijd/tegenwoordige tijd. Sommige stukjes herschrijven, omdat ze na de wissel niet meer kloppen. En het is zooooooo saai en stom. En na 3 dagen ben ik pas bij stukje 50 van de 140.

/klaag
Mijn boek zit in een heel taai stadium. Ik moet alle hoofdstukken nalopen op tijd. Verleden tijd/tegenwoordige tijd. Sommige stukjes herschrijven, omdat ze na de wissel niet meer kloppen. En het is zooooooo saai en stom. En na 3 dagen ben ik pas bij stukje 50 van de 140.

/klaag
- JJV
- kitten
Ja, ik schrijf ook. Maar ik schreef een jaar geleden al en toen kwam het stil te liggen. Nu weet opgepakt, maar ik weet niet of dit nog goed komt. 

- JJV
Taal dingen nalopen klinkt als redactie dingetje. Misschien frodo ''s ws checker inzetten?
(waar gaat't jouwe over?)
(waar gaat't jouwe over?)
~\v/~
- kitten
over mijn logeetje van een paar jaar geleden. En ik denk niet dat ik het kan uitbesteden. Sommige alinea's moeten helemaal herschreven worden om nog te kloppen.
Plus, geen budget.
Plus, geen budget.
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Tip 1: Je tekst altijd door 'n ander laten corrigeren. Je eigen fouten zie je namelijk niet.
Tip 2: Met alle plezier - en geen budget nodig.
- kitten
Dat ga ik nog laten doen hoor! Uitgebreid. Nog niet gekozen door wie. Maar ik ben nu aan het aanpassen, niet aan het corrigeren. Er moet teveel gedaan worden waarvoor inhoudelijke kennis nodig is. Echt schrijfwerk nog. Dat moet ik echt zelf doen. Was ik niet zo duidelijk over.