Mijn moeder is vandaag jarig en omdat wij geen auto hebben en ze in een andere plaats woont, kunnen we niet even langs om te zwaaien. Maar ik heb via een FB groep iemand (die ik nog niet kende) uit haar plaats geregeld die een felicitatie op mijn moeders stoep heeft geschreven, met stoepkrijt. Dat heeft ze vanmorgen, samen met haar kindjes, gedaan. En mijn moeders buurvrouw zag het gelijk en herkende mijn moeders Oma-bijnaam en belde gelijk mijn moeder op. En even later stond bijna iedereen uit mijn moeders flat op hun balkon om mijn moeder te feliciteren <3 En mijn moeder heeft nog een zakje met paaseitjes naar beneden gegooid voor die mevrouw en haar kindjes. Mijn moeder was echt ZO blij! <3
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Wij rollen as we speak een pilot voor Microsoft Teams uit in onze organisatie en ik vind het echt ZO leuk om onze gebruikers eindelijk weer eens wat tofs nieuws te kunnen geven. Veelal is er geen geld voor innovatie, maar nood breekt wet en nu kan er ineens veel meer. De aanleiding is kut en het is goed mogelijk dat dit stopt na de crisis, maar stiekem geloof ik dat niet.