Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Mack

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Mack »

Ow RUK! :cry: :evil:

We moeten nog lang en hard knokken om een eerlijke wereld te bouwen ... en dat zuigt.

:knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

knuffels meis
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Bericht door Deleted User 2176 »

Trek het je niet aan en laat ze gaan, ze weten niet beter.
Al zegt men dit meestal in zulke situaties, maar zo werkt het niet.

Onze samenleving en maatschappij is al enige tijd aan het polariseren en verharden. Dat zie je niet alleen bij genderdiscussies maar ook mbt de BDSM-wereld. En deze trend was al gaande nog voordat Trump president werd. De jaarlijkse gay-pride, de botenparade in Amsterdam, lijkt een uiting te zijn van tolerantie maar dat is slechts schijn. Feitelijk is het gewoon aapjes kijken door de toeschouwers. Velen hebben het in woorden over acceptatie en tolerantie, maar zodra men ermee geconfronteerd wordt, is men dat wel heel erg snel vergeten...

Vorig jaar op een meeting maakte ik kennis met een vrouw die waarschijnlijk dezelfde weg bewandeld heeft als Daantje. Ik was voornemens om aan haar vragen te stellen om het voor mijzelf helder te krijgen, maar heb mijn vragen ingeslikt uit angst voor mogelijke negatieve reacties van die vrouw of andere mensen die aanwezig waren.

Ik wens Daantje sterkte om hier overheen te komen en erboven te kunnen gaan staan als een sterke vrouw.
Arno

Bericht door Arno »

Maar je staat niet alleen Daantje, je mag zijn wie jij bent en wil zijn. Blijf vooral zijn wie je bent, en daar heb je alle recht op.

Mogen zijn wie je echt bent is een groot goed, en daar mag niet aan getornd worden is mijn mening. En ik denk dat de meerderheid hier op WS er ook zo over denkt.

Maar goed dat je het hier deelt Daantje, want inderdaad het word er niet beter op helaas. Terwijl dat wel wenselijk is.
isara

Bericht door isara »

Ik kan geloof ik niet anders zeggen dan dat ik het ontzettend klote vind dat je je zo voelt en dat er zoveel haat is om ons heen. Dikke knuffel.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Knuffel Daantje, hopelijk krijgt de vriendschap en liefde en acceptatie dichtbij je binnenkort weer de overhand van de haat en narigheid van mensen die je niet kent x
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Voor mij ben jij een ontzettend waardevol mens. Het meeste wat ik weet over transgender, leerde ik van jou. Ze moeten van jou afblijven! Jij bent goed zoals je bent. Ik accepteer jou zoals je bent. Nee, ik accepteer je niet, accepteren klinkt teveel als "met tegenzin". Ik vier jou, ik geef om jou en ik ben blij dat ik jou ken. Jij bent mooi en waardevol en onvervangbaar. En iedereen die iets anders zegt, bijt ik!! Ik zal altijd blijven stemmen en nooit op een partij die niet keihard en hardop voor diversiteit en tegen homogenezing is. En ik ben niet de enige. :kiss:
Mack

Bericht door Mack »

Hear, hear! :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dank jullie voor de steun. Het helpt te weten dat ik in elk geval niet alleen sta en dat er mensen zijn die achter me staan en me zien en erkennen voor wie ik ben. Pogingen dit weekend om het nieuws hierover te vermijden dit weekend waren tevergeefs. Mijn nieuwsbubbel is ervan vergeven. Op momenten zo sterk dat het op momenten zelfs de BLM berichten overstemde. Wat ik niet heel raar vind, want de situaties in UK en VS blijken nog een stapje of wat erger te zijn dan dat ik dacht toen ik mijn vorige bericht schreef.

Ik klamp me vast aan weten dat er mensen zijn die om me geven. Dat ik vrienden heb voor wie ik een meerwaarde heb. Die me berichtjes sturen, of zelfs brieven en kaartjes, om hun steun uit te spreken. Vergeef me dat ik jullie even niet allemaal persoonlijk bij naam noem.
dbj schreef: 13 jun 2020, 11:02 Vorig jaar op een meeting maakte ik kennis met een vrouw die waarschijnlijk dezelfde weg bewandeld heeft als Daantje. Ik was voornemens om aan haar vragen te stellen om het voor mijzelf helder te krijgen, maar heb mijn vragen ingeslikt uit angst voor mogelijke negatieve reacties van die vrouw of andere mensen die aanwezig waren.
Stel die vragen maar niet.
- Je kan het verkeerd hebben.
- Het gaat je geen zier aan, als iemand wil dat je daar iets over weet hoor je het vanzelf wel.
- Je kan iemand ongewild outen en daarmee in gevaar brengen.
- Je gaat dan vragen naar héél erg persoonlijk dingen aan iemand die je niet kent en die daar vooraf geen toestemming voor heeft gegeven.
- Je vraagt naar dingen die in de regel gepaard gaan met veel emotioneel leed, soms zelfs ronduit traumatisch zijn.
- Je hebt internet. Google werkt. Educeer jezelf. Maakt dat niet de verantwoordelijkheid van mij en mijn lotgenoten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Knuffels Daantje! Je bent het waard om er te zijn. Ik vind het zo verdrietig, al die nieuwsberichten en al die beslissingen om wetten terug te draaien of aan te passen. Wat maakt het nou toch uit wat er in iemands broek zit?!? We zijn allemaal mens! Het maakt me zo boos, waarom doen mensen toch zo naar tegen en over elkaar.

Oneerlijk vind ik het Daantje. Dat je al zo'n heel traject door hebt gemoeten om te zijn wie je bent en het dan nog allemaal zo moeizaam is. Knuffels, nogmaals. En echte zijn er ook als je wil/durft. Takumi bezorgt tegenwoordig ;)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wat er in iemands broek zit is blijkbaar heel belangrijk. De Britten zijn voornemens een wet in te voeren die bepaalt dat je moet kiezen voor dames of herentoiletten op basis van je geslachtsdelen. Zeg maar precies zo'n wet waar we een jaar of twee geleden de VS zo hard om hebben uitgelachen.

BezorgTakumi maakt het wel heel erg verleidelijk om die kant op te komen. Het is inmiddels 101 dagen sinds laatste knuffel.

Er zijn twee kleine lichtpuntjes deze week: Het hooggerechtshof in de VS heeft arbeidsdiscriminatie op basis van geaardheid en genderidentiteit op federaal niveau verboden. En een christelijke organisatie in Nederland die homo-genezing aanbood heeft besloten daarmee te stoppen.

Over de britse wetgevingen, dit opiniestuk geeft wel een aardige samenvatting waar ze nu staan en wat de problemen zijn.
https://www.independent.co.uk/voices/tr ... 65416.html
chell

Bericht door chell »

Die wetten zijn zeker weer omdat alle vrouwen met piemel in het damestoilet potentiële verkrachters zijn. Terwijl zij waarschijnlijk banger zijn voor mij dan ik voor hen moet zijn, want fucking eng om als vrouw in transitie/vrouw met piemel in een damestoilet te stappen. Echt. Kutwereld.

Je bent welkom hoor Daantje. En ik durf ook te knuffelen. Overigens de bezorgTakumi zelf nog niet geprobeerd, dus ik weet nog niet hoe goed het aankomt.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knuffels Daantje. Ik hoop dat je je een beetje kunt optrekken aan alle liefmensen op dit stukje van internet.
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

chell schreef: 16 jun 2020, 10:41 Die wetten zijn zeker weer omdat alle vrouwen met piemel in het damestoilet potentiële verkrachters zijn. Terwijl zij waarschijnlijk banger zijn voor mij dan ik voor hen moet zijn, want fucking eng om als vrouw in transitie/vrouw met piemel in een damestoilet te stappen. Echt. Kutwereld.
Ja dit argument heb ik echt nooit begrepen. Alsof verkrachters, waarbij morele overwegingen of de wet kennelijk hun handelen niet in de weg staat, zich laten tegenhouden door een toiletdeur (?!)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat is ook helemaal niet het waar het de machthebbers om gaat. Want als ze écht vrouwen zouden willen beschermen tegen verkrachters dan moeten ze naar vrouwen gaan luisteren, hun ervaringen serieus nemen, seksuele voorlichting geven, en wat doen aan de maatschappij die seksueel grensoverschrijdend gedrag goedkeurt en aanmoedigt. Dat willen ze helemaal niet. Ze willen alleen maar macht uitoefenen op minderheden.

Daarom komen ze met een wet die alleen maar méér geweld tegen vrouwen teweeg gaat brengen. Want iedere vrouw die er niet conventioneel vrouwelijk genoeg uitziet loopt met dit soort wetten gevaar als ze naar een openbaar toilet gaan.
Plaats reactie