Echter, ik worstel met een best wel lastig probleem. Mijn controledrang is heel sterk en nadrukkelijk aanwezig waardoor overgave aan een ander bijna onmogelijk is. Anders gezegd: ik wil graag mijn kink beleven/ervaren, maar wel zoals ik het wil. Mij overgeven aan de ander en daarbij mijn controledrang loslaten is wel een uitdaging te noemen.
Het wordt ook wel uitgelegd als: je vertrouwd mij niet... Euh, jawel maar het lukt niet om mijn controle los te laten.
Nu mij een kans geboden wordt om mijn kink te beleven zoek ik naarstig naar een mogelijke oplossing.
Ik heb een deprivation hood met slotjes

Die dame heeft reeds laten weten geen bezwaar te hebben, dus dat is al goed nieuws. Je bent bij mij in veilige handen en je kan me gewoon vertrouwen, zei ze er ook bij.
Ik hoop dat het met die hood lukt om me over te geven en de controle los te laten. En dan te ervaren wat ze met mij gaat doen, zonder dat ik steeds weer protesteer omdat het anders gaat dan in mijn koppie zit.
Het is geen dame die mij gewoon gaat vastleggen en mij verder met rust laat.
Ze wil graag actief bezig gaan zijn met mij, weliswaar zonder mepgereedschap en dergelijke zaken.