sanne schreef:omdat ik 2 daagjes bij mijn ouders ben.. heerlijk laten verwennen door paps en mams.. gisteren gesmult van aard, spinazie en een bal gehakt.. en vandaag hutspot. Eten is vaak nog lekkerder bij een ander.. en ook erg gezellig
Als ik de volgende keer weer teveel gekookt heb geef ik wel een seintje...
Betekent die aan het einde van je zin dat je heel slecht kookt?
sanne schreef:omdat ik 2 daagjes bij mijn ouders ben.. heerlijk laten verwennen door paps en mams.. gisteren gesmult van aard, spinazie en een bal gehakt.. en vandaag hutspot. Eten is vaak nog lekkerder bij een ander.. en ook erg gezellig
Als ik de volgende keer weer teveel gekookt heb geef ik wel een seintje...
Betekent die aan het einde van je zin dat je heel slecht kookt?
Volgens mij bedoeld Dreamer dat sanne moet afwassen
@CatharinaBE, ik heb nog geen klachten gehad over mijn kookkunst...
@Muis77... misschien bedoelde ik wel dat ze dan mee mocht eten... de afwas is latere zorg
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....
huisgenootje: "da's sla"
..eh.. ja. klopt
"hebben wij morgen zin iets wat bij die sla past?"
.. loop nu te bedenken hoe ik't voedsel dat ik voor vandaag heb ingeslagen nu kan gaan noemen. (voor't geval er nog mensen dachten die hoop hadden op mn geestelijke vermogens.)
Voor mij was het een duik in de vriezer en creatief koken:
Roerbak van (varkens)shoarma, snijboontjes en een (te klein) restje zilvervliesrijst met een flinke scheut curry.
gezond en smakelijk, en overmorgen eet ik dit weer.
whaha, ik kan prima koken.. maar is wel eens lekker als ut voor je gedaan word :p enne.. denk nie dat me vriendje dat sjoo leuk vind Dreamer tenzij we samen mogen komen eten? :p
me vanmiddag in een kroeg laten verleiden tot een connamera (tot groot vermaak van roommy)
.. En als diner maar passend besloten tot de al genoemde sla.. Met vlaamse friet en een broodje shoarma
Ik kreeg net n glas witte wijn, n bordje met stukjes pompoen, mandarijn en n heerlijk pittig wit kaasje.. In afwachting van de pompoenrisotto met kip en blauwe kaas..
Vanmorgen heb ik trouwens mini-pumpkin-pie-tjes gemaakt met bodempjes van gekruimeld speculaas.
(de grote van Thanksgiving was met gewoon hartige taart-deeg als bodem, maar dan vond ik geen strak plan)