Instant seks

Gesloten
juffie
Site Admin

Instant seks

Bericht door juffie »

Het risico dat ik voor slettenbak versleten ga worden neem ik dan maar. ;)

Maar, de situatie is als volgt.
Hier is een juf, single en behept met een libido waar je u tegen zegt. Af en toe heb ik een drang van 'Ik wil het, en ik wil het nu!' Het is dat het om seks gaat, anders was het bijna kinderlijk te noemen. (Picture moeders met dreinende kinderen in de supermarkt.) Bdsm hoeft daarbij nog niet eens een ding te zijn, het gaat vooral om geiligheid, behoefte aan en drang naar seks.

Nu ben ik geen type dat de kroeg inloopt en roept: 'Hoi! Neuken?' Dat past gewoon niet bij me. Tenzij ik gezopen heb, maar dan nog...
Daarbij... hier in de regio moet ik ontzettend goed op mijn tellen passen, je wilt niet weten hoe snel praatjes de wereld ingaan. De kraaien vertellen het, zeggen ze hier weleens.

Uiteraard kun je wel eventje jezelf vermaken en daarbij stoom afblazen, maarre... nothing beats the real thing. 8-) Single zijn heeft een zooi voordelen, maar af en toe... sucks it en is het frusty.

Eigenlijk zou ik gewoon, zonder daar al te veel moeite voor moeten doen, in mijn vingers willen knippen en een hot, steamy period hebben met een leuke, van mijn leeftijd zijnde, niet al te lelijke vent willen hebben.

Herkenbaar? Tips?
MILF :grin_ani:
fantashe

Re: Instant seks

Bericht door fantashe »

Herkenbaar. Al eens naar een parenclub geweest? In mijn single tijd was dat mijn ideale avondje uit. Steevast op de vrijdagavond na een week werken. Het is DE plek om je safe te voelen als vrouw alleen. Je hebt de (al dan niet leuke) mannen voor het uitkiezen. Hapje, drankje, evt. sauna, bubbelbad, zwembad... en seks met wie je wilt.
Guilty

Bericht door Guilty »

Fuckbuddies zijn toch in de mode?
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Herkenbaar... en denk niet dat je je ervoor hoeft te schamen...je bent ook maar een mens...
Ken het gevoel en ik denk dat dat herkenbaar is voor elke vrijgezel.. maar idd.. je loopt niet echt een kroeg binnen en vraagt de eerste de beste of hij of zij met je naar bed wil...
tenminste ik niet.. haha
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
kitten

Bericht door kitten »

Mijn fuckbuddy beviel me prima! :)

Keertje lenen? :hypocrite: :biggrin:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Ga ervan uit dat je het nu tegen juffie hebt ?? :mrgreen:

kitten

Bericht door kitten »

Of meekijken! :shock: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zeg! Hoe sadistisch kun je zijn? Ikke toekijken, terwijl jij... ik stuiter nu al door het dak heen!!!

Of was ie anders bedoeld dan dat ik hem nu las ?

Wassie een beetje goed, die fuckbuddy??? :hypocrite:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@guilty (en de anderen ;) )

En even zonder gekkigheid, een fuckbuddy zou voor mij, in dit geval, prima voldoen. Maar ja, daarmee heb je er nog geen he.
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Fuckbuddy's in de mode ? *gaat rechtop in zijn stoel zitten en volgt dit topic met grote ogen* :mrgreen:
Hoop dat je snel iemand vind Juffie... weet hoe frustrerend het kan zijn ;)

Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Er zijn mannen die een opblaasbare vrouw gebruiken. Heb me er nooit in verdiept of er ook mannelijke exemplaren bestaan.

Is er misschien iets wat je kunt doen ipv seks, waar je toch je ei in kwijt kunt / jezelf op een andere manier bevredigen?

Bijvoorbeeld eind gaan wandelen/fietsen, gewoon lekker knuffelen, zonder de daadwerkelijke daad?
Helpt bij mij wel. Even wat afleiding zoeken als ik teveel stuiter.

Ik beluister bij je wel wat terughoudendheid. Eigenlijk zou je wel een slettebak willen zijn. (puur voor de seks), maar je stelt wel eisen: man niet uit de buurt, gelijke leeftijd, niet te lelijk).

Enne... nee... je hoeft mij niet te vragen. Ik ga niet puur voor de seks met iemand om.
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe krijg je dan een fuckbuddy?
**Self Rescuing Princess**
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

@ Peter... ik geloof dat juffie juist bedoeld dat ze soms weleens the real thing wil... gewoon echte sex, dus geen mannelijke opblaaspop....
En wat je idee van wandelen betreft... ehmm dat zou bij mij in ieder geval niet werken... en knuffelen al helemaal niet als je zin hebt in sex.. :confused:

Crownless

Bericht door Crownless »

Lijkt me dat je toch gewoon een contactadvertentie kunt zetten daarvoor? Gezocht, speel / sekscontact.

Of inderdaad, parenclub. Eenmalige speelcontacten op feesten. Blijkbaar kan het allemaal. :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Peter schreef:Er zijn mannen die een opblaasbare vrouw gebruiken. Heb me er nooit in verdiept of er ook mannelijke exemplaren bestaan.
Ja, die bestaan. Meestal werken ze op batterijen en ze heten vibrators. Die heb ik al. 8-)
Maar, zoals ik al zei: Nothing beats the real thing. Een echt mens.
Peter schreef:Is er misschien iets wat je kunt doen ipv seks, waar je toch je ei in kwijt kunt / jezelf op een andere manier bevredigen?
Bijvoorbeeld eind gaan wandelen/fietsen, gewoon lekker knuffelen, zonder de daadwerkelijke daad?
Helpt bij mij wel. Even wat afleiding zoeken als ik teveel stuiter.
Ja tuurlijk helpt dat wel een beetje. Maar toch. :)
Peter schreef:Ik beluister bij je wel wat terughoudendheid. Eigenlijk zou je wel een slettebak willen zijn. (puur voor de seks), maar je stelt wel eisen: man niet uit de buurt, gelijke leeftijd, niet te lelijk).
Dan lees je dat verkeerd. Ik wil niet per definitie een slettebak zijn, ik heb geen zin om met jan en alleman plat te gaan. Maar het zou wel fijn zijn om zo af en toe ongecompliceerde seks met iemand te hebben. En ja, dan zou het inderdaad fijn zijn als die persoon aan bepaalde 'eisen' voldoet. Ik moet namelijk ook nog geil van hem worden. En dat in de buurt wonen is ook wel handig als je NU zin hebt. Wordt wat lastiger als er eerst een paar uur gereisd moet worden. Vereist ook veel meer planning.
Peter schreef:Enne... nee... je hoeft mij niet te vragen. Ik ga niet puur voor de seks met iemand om.
Was ik ook niet van plan. :)
Gesloten