Instant seks

Gesloten
fantashe

Re: Instant seks

Bericht door fantashe »

Oh? en ik altijd maar denken dat een DD een Dancing Dom was... :hypocrite:
Mack

Bericht door Mack »

DD? Ik ken wel een D(ominus)-D. En ja, die kan wel dansen. ;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
kitten

Bericht door kitten »

een WS dames parenclub meet! Overvallen we zo'n club gewoon! Ik wil ook mee!!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

kitten heeft er zin in..... :)
MDF
Site Admin
Contacteer:

Bericht door MDF »

Laat even weten wanneer de dames gaan :twisted:
Guilty

Bericht door Guilty »

MDF schreef:Laat even weten wanneer de dames gaan :twisted:
WS orgie?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:een WS dames parenclub meet! Overvallen we zo'n club gewoon! Ik wil ook mee!!
Dat dus ^___^.

Maarreh, on-topic: Ik heb wel last van een misschien enigszins vergelijkbaar probleem, al geldt 't bij mij dan voor vrouwen en soms ook andere mannen. Om die reden overwegen wij ook om eens naar een parenclub te gaan, want ik kan écht niet op mensen afstappen met "Hoi, neuken?" (in welke formulering dan ook... I'm just a wuss) en de behoefte is er wel. Dus ja, dan lijkt een parenclub mij de handigste oplossing, omdat de mensen daar toch wel enigszins met hetzelfde doel komen. Al geloof ik dat dat ook nog een ramp voor mij gaat worden *verlegen is* maar iig beter dan het in een kroeg proberen :P.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

Grin, weet je wat het leuke is? Als je met een grote groep meiden gaat, dan worden de heren verlegen :D en dan moet je nog heel serieus kijken naar wat voor een avond je gaat. Je moet dan wel een avond nemen waarop single mannen ook welkom zijn, anders heb je als meiden nog niks en wordt het de afknapper van... 2010?
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

ik wil ook mee!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
inkie

Bericht door inkie »

geloof dat herman finkers de ideale openingszin had:
Neuken? waarop er antwoord kwam: Ik dacht dat je het nooit zou vragen!

Tja en betreft dat vrijgezellig zijn. Ken het. Het heeft z'n voordelen en nadelen. Maar wat ik vooral mis is het maatjes gevoel. Dat diegene er voor je is. de liefde en affectie. Maar soms is het ook fijn om alleen te zijn hoor ;) Ik geloof dat hoe harder je iets wilt hoe inder je het krijgt. Dus niet op zoek gaan en als er iemand voor je bestemd is dan komt het toch wel goed.
Ik bedoel. Hoe vaak ik wel niet op jacht ben geweest en er niemand op m'n pad kwam. Vervolgens had ik eindelijk een relatie of had ik er geen behoefte aan en dan in 1x komen ze wel naar je toe........Net een voorstelling van hans klok....Het is allemaal prachtig, maar ik begrijp er niets van. hahaha
fantashe

Bericht door fantashe »

jongetje-vd-nacht schreef:ik wil ook mee!
jij bent geen meisje!

Kan je dat wel aan, zoveel vrouwen dan? grijnzzzzz
Kiyan

Bericht door Kiyan »

jongetje... niet teleurgesteld zijn.. Vrouwen zijn echt niet de enigen die behoefte hebben aan instant seks.. Niets staat ons in de weg om ook iets dergelijks te organseren voor ons WS mannen..... ;) . (tenminste als jij kitten voor je rekening neemt grinzzzzz)

@instant seks enthousiasts: de dingen moeten wel enigszins in balans blijven.. :hypocrite:
fantashe

Bericht door fantashe »

*wil met de mannen mee!!!*
Muis77

Bericht door Muis77 »

En dan op dezelfde avond naar dezelfde parenclub gaan als de dames zeker? :mrgreen:
Muis77

Bericht door Muis77 »

@ fantashe: Ken jij dat wel aan, zoveel mannen? :twisted:
Gesloten