Vrijdag fantastisch feest, vandaag sneeuwballen gegooid en een sneeuwpop gemaakt en het is (na moeilijk gesprek) nog aan. Zonet is Zarath ook weer veilig in Belgie aangekomen. Life is good.
- vrijdag fantastisch kerstconcert gehoord
- zaterdag kamer voor kerst versierd
- vandaag:
* gemerkt dat m'n leren broek ook lekker is in de sneeuw / kou
* dat m'n laarzen (hoge kisten) ook uitstekend dienst doen in deze omstandigheden
* heerlijk gewandeld in de stad/park en veel foto's gemaakt
* bekenden bij laced-up ontmoet en lekker thee gedronken
* even voor kerstman gespeeld
* Sfeervolle olielampen in tuin aangestoken
* met kaarsjes en kerstcd gedineerd
* morgen vrij!
YEAH.... na vandaag worden de dagen weer langer!:) HOERA!:)
en samen met de sneeuw, het vaak bijbehorende zonnetje, maar zondermeer de grotere hoeveelheid licht, kan dat alleen maar positief gaan werken!:) YEAH!!
chef heeft na 3 jaar eindelijk door dattie kitten niet blij maakt met wijn. (bitemarks daarentegen wel De heeft al zeker 3 flessen uit die voorraad gekregen danwel mee opgemaakt ) En nu heb ik een soort van VVV bon gekregen! Alleen is het tegenwoordig in de vorm van een pinpas. Toch yay!
ik overwoog't van de mijne ook al
(zat toch al een fles cava bij .. leuk met al die moslim collega's)
afijn denk dat ik toch de chocoladefontein doe
'gewoon' koop je die toch niet.. denk ik (en kun je altijd schouderophalend 'kerstpakket' mompelen als ie niet naar behoren functioneert)
*verzoekt de weergoden alle sneeuw ergens anders te laten vallen*
Ik ben vrolijk want ik ga lekker eireanne vanavond van Schiphol halen.
Zij is vast minder vrolijk daarom....Maar mag mijn pret niet drukken, ik gooi doos tissues op het dashboard en zeg gewoon hardop dat Ãk (en met mij vast meer WS-ers) blij zijn dat ze weer in Nederland is .
Ik merkte het wel.... het was bijna als een kerst zonder kalkoen....kerstboom zonder lichtjes..... en waar blijven we dan met onze restjes van eerste kerstdag? en welke kerstster moeten we dan knuffelen tweede kerstdag?