Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.
geluidloze spanking?
- kitten
Re: geluidloze spanking?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
-
ranting
Ik wilde net vragen "maar hoezo dan?"roos schreef:Pollepel klinkt niet geil, maar ja, je moet wat als je kids hebt. Van welk materiaal moet die pollepel zijn: hout, plastic of metaal of maakt dat niet uit?
Mijn appartement is nogal gehorig, om te voorkomen dat de buren alles konden horen heb ik http://whitenoisemp3s.com" onclick="window.open(this.href);return false; geraadpleegd... Werkte goed, sfeervol ook! En het verdringt de klappen zonder meteen alles te overheersen. En de laatste keer gewoon een bak herrie opgezet
-
Chris
Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoorkitten schreef:Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.![]()
-
Dropje
Grinnik!kitten schreef:Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.![]()
-
Dropje
Dat dacht jijChris schreef: Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoor
-
SirGJ1965
Gewoon, zo'n ouderwetse houten pollepel. Mooie afdruk ook trouwens.roos schreef:Pollepel klinkt niet geil, maar ja, je moet wat als je kids hebt. Van welk materiaal moet die pollepel zijn: hout, plastic of metaal of maakt dat niet uit?
-
Chris
En waar in dit verhaal lees jij iets over "mijn probleem" hierin?Dropje schreef:Dat dacht jijChris schreef: Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoorMijn hemel, volgens mij is de striem na ruim 2 maanden nog steeds vaag zichtbaar.
- Dominus-D
Een gummi knuppeltje maakt ook niet veel herrie en komt erg goed aan!!!
- Heerscher-vd-nacht
wel eentje met zo'n gat in het midden heSirGJ1965 schreef:
Gewoon, zo'n ouderwetse houten pollepel. Mooie afdruk ook trouwens.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
-
nijntje
*Bevestigd bovenstaande met een grote grijns* Minimaal geluid, maximaal effectDominus-D schreef:Een gummi knuppeltje maakt ook niet veel herrie en komt erg goed aan!!!
-
noni
De tafelloper met kerst zat op een rol karton gerold.
Het is dik karton, zeer stevig.
Grijns, het kwam hard aan, hij wist niet wat hem overkwam,
en dacht dat ik met een politieknuppel te werk was gegaan,
lol.
Het klonk amper! Alleen idd wel dat snufferd goed dichttapen!
- Peter^
- Contacteer:
Een met zacht materiaal (bont) omkleed voorwerp (plak), maar wel voorzien van materialen (metalen knopjes o.i.d.) die een pijnlijk effect geven.
-
noni
Precies zoals linne omschreef, Peter.
Of bedoel jij nog iets anders?
Of bedoel jij nog iets anders?
- Peter^
- Contacteer:
Dat bedoelde ik, overheen gelezen. Sorry 
-
Ellis
Hmm heb ik me ook al vaak afgevraagd, ik zit namelijk op een studentenkamer met dunne muren en nieuwsgierige medebewoners.
En ze vonden het al vreemd dat ik dagelijks een 'man van leeftijd' op bezoek kreeg, wat zullen ze bij het geluid van een kletsende zweep en geschreeuw wel niet gedacht hebben..
En ze vonden het al vreemd dat ik dagelijks een 'man van leeftijd' op bezoek kreeg, wat zullen ze bij het geluid van een kletsende zweep en geschreeuw wel niet gedacht hebben..