Seks op BDSM feesten?

asti

Seks op BDSM feesten?

Bericht door asti »

volgens mij heb ik voor de crash ooit al eens een draadje erover gemaakt maar ik prop m'n vraag er nu hier even tussen.. in hoeverre is seks ok bij 'gewone' bdsm feesten? Seks in een parenclub ok, dat snap ik.. maar zijn er ook fetish en/of bdsmfeesten waarbij er niet echt een dresscode is (als in, relaxed toegankelijk), maar waarbij men wel seks heeft ook? Ik lees hier en daar wel eens dat mensen zijn klaargekomen op een feestje, maar meestal lijken dit vrouwelijke subs te zijn heb ik het idee. Wordt er nooit gepijpt of geneukt ofzo? Hoe zit dat?

Of wellicht om het om te draaien, in hoeverre is bdsm ok bij een 'gewone' parenclub? Kijken ze daar raar op stel dat je met boeien om loopt ofzo?
phedre

Re: parenclub

Bericht door phedre »

op mijn partys in zaandam is sex wel toegestaan, al is het tot op heden nog niet gebeurd. Bij meetings van Domina;s Mistica weet ik dat het wel is toegestaan, mits men het op de bovenverdieping doet. Verder zie je het eigenlijk zelden of nooit gebeuren, wat niet wil zeggen dat het niet mag.

bdsm op gewone parenclubavonden kan ik geen zinnig woord over zeggen... doe ik dus ook niet
Guilty

Bericht door Guilty »

asti schreef:volgens mij heb ik voor de crash ooit al eens een draadje erover gemaakt maar ik prop m'n vraag er nu hier even tussen.. in hoeverre is seks ok bij 'gewone' bdsm feesten? Seks in een parenclub ok, dat snap ik.. maar zijn er ook fetish en/of bdsmfeesten waarbij er niet echt een dresscode is (als in, relaxed toegankelijk), maar waarbij men wel seks heeft ook? Ik lees hier en daar wel eens dat mensen zijn klaargekomen op een feestje, maar meestal lijken dit vrouwelijke subs te zijn heb ik het idee. Wordt er nooit gepijpt of geneukt ofzo? Hoe zit dat?
Op BDSMNext gebeurt het niet zo heel veel, maar het mag in de speelkamers wel (in de buurt van de bar hebben we het liever niet).
asti

Re: Seks op BDSM feesten?

Bericht door asti »

oh kijk mij nou een hele eigen draad hebben! hehe.. ik denk, moffel het in een ander topic ertussen maar de mods letten blijkbaar erg goed op ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

phedre schreef:op mijn partys in zaandam is sex wel toegestaan, al is het tot op heden nog niet gebeurd. Bij meetings van Domina;s Mistica weet ik dat het wel is toegestaan, mits men het op de bovenverdieping doet. Verder zie je het eigenlijk zelden of nooit gebeuren, wat niet wil zeggen dat het niet mag.

bdsm op gewone parenclubavonden kan ik geen zinnig woord over zeggen... doe ik dus ook niet
Dat is niet waar! Op een van je eerste. Toen hebben Bryan en ik uitgebreid de sling getest. Zo. Ik vond het ongekend stoer van mezelf, dus niet ontkennen graag.

Ik heb er niet echt bezwaar tegen als het gebeurt. Maar het gebeurt weinig. Vooral het 'dominante vrouw heeft seks met onderdanige man', en dan bedoel ik niet in de kont geneukt worden met een voorbinddildo. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid zou ik dat wel eens willen zien. Omdat de eerste keer dat ik mensen zag spelen dacht 'oh, ik ben dus toch normaal'. En er elke keer weer fantastische ideeën vandaan haal.

Seks vind ik alleen een beetje raar als ik er 'middenin' val. Dat ik een beetje aan het rondkijken ben en zomaar ineens een neukend stel tegenkom. Dan heb ik de hele opbouw gemist en dan... tja. Neuken is toch wel een tikkeltje overrated, vind ik. Het gaat mij toch meer om het gedoe eromheen. De sfeer, de opbouw, de 'wat-eraan-vooraf-ging'. Zoals op het laatste bdsmnext feest, waar ik 'ineens' een harige kont op en neer zag bewegen tussen twee slanke benen toen ik om het hoekje van de deur keek. Ik hoopte voor hen dat ze de tijd van hun leven hadden (of iets wat in de buurt komt), maar kijken hoefde ook weer niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoelang het gaat duren tot iemand 'ja maar seks hoort niet bij bdsm' als argument in de groep gooit.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
phedre

Bericht door phedre »

Crownless schreef:
Dat is niet waar! Op een van je eerste. Toen hebben Bryan en ik uitgebreid de sling getest. Zo. Ik vond het ongekend stoer van mezelf, dus niet ontkennen graag.
sorry sorry sorry sorry!!!!!!

ik heb dat stukje dan blijkbaar toch gemist.. ik ga niet zo vaak naar boven als mensen daar aan het spelen zijn, omdat ik er vanuit ga dat als men boven gaat spelen, daar juist heen gaat voor de rust:) Maar dank voor de aanvulling!!

(oh enne... leuk je weer terug te zien op het forum.. miste je al poosje!!)
Crownless

Bericht door Crownless »

Wij gingen naar boven voor de sling :mrgreen: Maar, heel eerlijk, denk ik niet dat er veel gebeurd zou zijn als er veel publiek omheen zou hebben gestaan *zichzelf en Bryan wel stoer vindt, maar stiekem ook wel watjes zijn*

:mrgreen:

*gaat proberen volgende feestje weer eens van de partij te zijn*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Muis77

Bericht door Muis77 »

Leuk Crownless!!
Heleen

Bericht door Heleen »

asti schreef:in hoeverre is bdsm ok bij een 'gewone' parenclub? Kijken ze daar raar op stel dat je met boeien om loopt ofzo?
Wij zijn een aantal keer naar een reguliere "sex"avond gegaan in verschillende parenclubs. Ik heb dan standaard mijn collar om en het liefste ook boeien. Soms hebben we gewoon sex (met elkaar) en soms spelen we. Dat hangt van onze mood af. Van dat laatste kijkt men helemaal niet vreemd op. Overal zijn ook wel BDSM kamertjes of zo iets (in Wagenborgen zelfs een hele mooie BDSM ruimte, in de Fun4two is het wat simpeler). Heel soms is er wel een enkel rukkertje wat aan je wil zitten als je net in je blootje zit uit te spacen na een spel. Dat is wel heel vervelend en het belangrijkste nadeel vind ik.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Crownless schreef:Wij gingen naar boven voor de sling :mrgreen: Maar, heel eerlijk, denk ik niet dat er veel gebeurd zou zijn als er veel publiek omheen zou hebben gestaan *zichzelf en Bryan wel stoer vindt, maar stiekem ook wel watjes zijn*

:mrgreen:

*gaat proberen volgende feestje weer eens van de partij te zijn*
Er waren wel mensen in de ruimte, dus ik vond jullie wel keistoer....

Lag zelf te vozen op een bed in dezelfde ruimte..... 8-)
Wever

Bericht door Wever »

Crownless schreef:Ik ben trouwens benieuwd hoelang het gaat duren tot iemand 'ja maar seks hoort niet bij bdsm' als argument in de groep gooit.
Ja maar seks hoort niet bij bdsm. Hou er onmiddellijk mee op! :twisted:

*hoopt dat niemand op het idee komt te vragen dat argument te onderbouwen, want dat kan ik totaal niet...laat staan dat ik me er zelf iets van aan zou trekken* :hypocrite:
phedre

Bericht door phedre »

zeg wever....

nah.. laat maar. .wordt flauw :p :)
fantashe

Bericht door fantashe »

Op de BDSM pure gebeurt het in principe niet, tenzij het echt duidelijk bij een spel hoort. Maar eigenlijk gewoon niet. punt
nijntje

Bericht door nijntje »

Je zult mij niet horen zeggen dat seks niet bij BDSM zou horen. Je kunt wel de keuze maken om BDSM met of zonder seks te willen. Maar dat geldt voor heel veel elementen. Voor sommigen hoort het heel erg bij het spel. Voor anderen minder. En of mensen dat willen op een feest, moeten ze wat mij betreft zelf weten. Ik zou het niet kunnen, maar daarom hoeft een ander het voor mij niet te laten. Ik ben het wel eens met wat iemand hierboven schrijft, als je binnen komt lopen en alleen de seks ziet en de rest van de opbouw gemist hebt kan het euhm, nogal onverwachts zijn. Aan de andere kans, als ik ergens binnenloop tegen het einde van een stevig pijnspel, waarin je dan ook de opbouw niet hebt meegekregen wordt ik daar ook niet per definitie blij van ;)

En volgens mij zolang er ook delen van het feest zijn waar niet gesekst wordt, zoals guilty^ bijvoorbeeld al aangaf bij de bar, dan mag iedereen het wat mij betreft helemaal zelf weten.
faery

Bericht door faery »

fantashe schreef:Op de BDSM pure gebeurt het in principe niet, tenzij het echt duidelijk bij een spel hoort. Maar eigenlijk gewoon niet. punt
Ik heb er toch echt seks gehad hoor. Zo'n drie jaar geleden dan wel, maar toch :lol: (ik en mijn toenmalige dominant wisten niet dat het eigenlijk niet mocht, want volgens mij is er op pure zelfs een regel tegen, maar goed, het was wel in spelcontext, want dat was al onze sex)
Gesloten