Ik neem het persoonlijk omdat het er ook stond alsof het een gegeven is dat voor iedereen geldt. Beffen is lekkerder als je verder ook gestimuleerd wordt. Ik geef daarin aan dat het voor mij anders is.poes schreef:Tja juffie, je neemt het wat te persoonlijk. Ik probeerde eigenlijk vooral mogelijkheden te beschrijven. Niet iedereen is tegelijkertijd aan hetzelfde toe of in alles geinteresseerd. Soit.
Dáár ben ik het dan wel weer mee eens (anaal kan genot geven), maar wederom, zoals het er staat is het erg stellig. Misschien dat het voor andere leden wel degelijk om het stukje vernedering, om het ongemakkelijke gaat. Volgens jouw stelling *is* dat niet zo.poes schreef: De fascinatie voor anaal (en voor veel meer ongewone dingen, zoals bijvoorbeeld pijn) komt toch echt ook heel erg voort uit het genot dat het kan brengen!
Ik zie wat je bedoelt, snap je gedachtegang ook, maar het zou prettig zijn als je posts wat minder stellig zijn, en meer vanuit jouw persoonlijke visie (Ik vind, mijn ervaring is,) komen.
Even vriendelijke groet terug hoor, overigens.