Als een vrouw anaal moeilijk, vies of vernederend vindt, is het des te interessanter. Maar ja ik heb sowieso wel iets met pervers en met vernedering. Als het pijn doet en ze is er toch toe bereid, is het ook zeer interessant. Ik ben nu eenmaal een sadist en overgave is een mooi iets.
Het idee om al haar openingen volledig beschikbaar te stellen, spreekt me ook wel aan. Daar zit iets onderdanigs in. Ze geeft zichzelf dan tenslotte. Als ze het moeilijk vind is dat dus nog mooier omdat ze haar gift daarmee groter wordt.
Als een vrouw het perse echt totaal niet wil, vind ik het jammer. Juist omdat er dus zoveel mogelijkheden qua gevoelens mee zijn. Het zou geen dealbreaker zijn, maar ik zou dan wel erg graag willen weten waarom ze het niet wil.
Ik vraag me trouwens af hoe er gedacht wordt over vooraf schoonmaken. Moet het netjes met een klysma gereinigd zijn voor anale seks een optie is? Speelt juist het vieze gevoel sterker als dat niet het geval is? Of vinden mannen het opeens niet meer zo interessant als het echt vies wordt?
Voor mij maakt het weinig uit. Een beetje viezigheid is zo weer opgeruimd. Met of zonder ass-to-mouth.