Deepthroat, advies en tips
- Sabrina
Re: Deepthroat, advies en tips
Bekend probleem, asti. Ik bedoel met blijven ademen vooral dat ik zelf momenten creëer waarop ik rustig kan ademen, dus op het moment dat ie even wat minder diep zit. Met keelneuken kan ik daarom ook niet of nauwelijks lucht krijgen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Als ie echt de keel in gaat kan ik ook niet meer ademen. Dan is het zeg maar timen wanneer je adem kunt halen. En vooral rustig blijven. Als hij dan mijn keel neukt ben ik vaak zo rustig dat ik inadem terwijl hij drie of vier keer bij me naar binnen ramt (en dan dus ook drie of vier keer onderbroken wordt met ademhalen) en dan weer uitadem. Het helpt me wel om daarop de focussen, dan ben ik minder bang dat ik ook daadwerkelijk ga overgeven en het is het enige waar ik wel controle over heb op dat moment.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Met door de neus ademen doelde ik ook meer op de tijd dat je nog aan het oefenen bent dat ding naar binnen te werken 

**Self Rescuing Princess**
Toch maar even een anatomie boek erbij gepakt. Ik wil toch eens voor me zien hoe dat dan zit. Tot hoever gaat het dan eigenlijk en hoe zit het met de aftakking in je keel van slokdarm en luchtpijp? Als ik het zo inschat gaat het toch niet zó diep tot aan dat punt?
Ik bedoel, het lijkt mij geen pretje om sperma in je luchtpijp te krijgen. Ik heb me er ooit wel eens gewoon in verslikt en dat ben ik niet vergeten! Ik ben een uur mijn stem kwijt geweest...

- Crownless
Volgens mij gaat de pik via de slokdarm. En de huig en dat ander ding sluiten dan de neusholte en de luchtpijp af.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slikken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slikken
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Als je je verslikt in sperma.... komt het dan je neus uit? Gatver
Maar volgens mij kan je best deep throaten zonder dat ie in je mond/keel klaarkomt hoor
Ben je al begonnen met oefenen?

Maar volgens mij kan je best deep throaten zonder dat ie in je mond/keel klaarkomt hoor

Ben je al begonnen met oefenen?

**Self Rescuing Princess**
Ja, met een banaan
hoewel ik dan weer bang ben dat die afbreekt en dat ik alsnog de moord stik...
Nee hoor, serieus, ik ben nog niet aan het oefenen
Enneh...verslikken in sperma, ja, dan komt het óók je neus uit en dat prikt als de hel, waardoor je ook nog gaat niezen. Ik overdrijf echt niet hoor! Het verslikken was net zo erg als verslikken in bijv. mierzoet glazuur van een gebakje, iedereen kent wel zoiets

Nee hoor, serieus, ik ben nog niet aan het oefenen

Enneh...verslikken in sperma, ja, dan komt het óók je neus uit en dat prikt als de hel, waardoor je ook nog gaat niezen. Ik overdrijf echt niet hoor! Het verslikken was net zo erg als verslikken in bijv. mierzoet glazuur van een gebakje, iedereen kent wel zoiets

Met die tandenborstel oefenen gaat m niet worden hoor... Ik kan de achterkant van mijn tong ook niet poetsen, vaak geprobeerd, ook zo'n tongschraper gaat niet. Ik vind het prettig de aanslag van m'n tong te poetsen, dus dat doe ik dagelijks, maar gaat alleen op de voorkant.
Verder ... zolang je pijpt adem je, dus sluit je je slokdarm af, maar als je gaat proberen te slikken sluit je je luchtpijp af. Ademen en proberen te slikken tegelijkertijd= verslikken.
Hoe werkt dat als je D in je keel klaarkomt??????
slikken en stikken??

Verder ... zolang je pijpt adem je, dus sluit je je slokdarm af, maar als je gaat proberen te slikken sluit je je luchtpijp af. Ademen en proberen te slikken tegelijkertijd= verslikken.
Hoe werkt dat als je D in je keel klaarkomt??????
slikken en stikken??

Is het heel raar als ik zeg dat ik probeer er niet teveel bij na te denken, geloof ik?
Ik ben wel blij als mijn neus nog vrij is en ik dus kan blijven ademen, dat weet ik wel. Als ik echt door neus niet kan ademen, alleen het idee al, dan raak ik lichtelijk in paniek.
Grappig, ik heb nooit op judo gezeten, maar de laatste keer tikte ik drie keer 'af' zal ik maar zeggen toen ik dacht...help genoeg GENOEG...en dat werkte
Gelukkig kon ik daarna mijn lachen op de judo-oplossing inhouden anders had het vast minder vrolijk gelopen :S.
Antwoord op linne's vraag? Volgens mij weet je het antwoord zelf al. Als iemand ver genoeg achter in je keel klaarkomt dan rest je niks anders dan slikken. Wat ook gaat, je stikt niet...je luchtpijp zit namelijk aan de voorkant en doordat je luchtpijp wordt afgesloten blijft vanzelf slokdarm open... Alsof het ervoor gemaakt is
Persoonlijk, maar zeer minieme ervaring erin, vind ik klaarkomen bij pijpen erger dan bij deepthroat. Om mijn net beschreven ervaring. Ik merkte weinig en hoefde niet echt te slikken... Terwijl als een man klaarkomt bij pijpen ik in dilemma zit of lig...want eh *insert smilie met bolle wangen* waar blijf je ermee....
(dat is geen vraag, hoor! Ik kan de oplossing zelf ook bedenken....maar dilemma dilemma ....)
Ik ben wel blij als mijn neus nog vrij is en ik dus kan blijven ademen, dat weet ik wel. Als ik echt door neus niet kan ademen, alleen het idee al, dan raak ik lichtelijk in paniek.
Grappig, ik heb nooit op judo gezeten, maar de laatste keer tikte ik drie keer 'af' zal ik maar zeggen toen ik dacht...help genoeg GENOEG...en dat werkte

Antwoord op linne's vraag? Volgens mij weet je het antwoord zelf al. Als iemand ver genoeg achter in je keel klaarkomt dan rest je niks anders dan slikken. Wat ook gaat, je stikt niet...je luchtpijp zit namelijk aan de voorkant en doordat je luchtpijp wordt afgesloten blijft vanzelf slokdarm open... Alsof het ervoor gemaakt is

Persoonlijk, maar zeer minieme ervaring erin, vind ik klaarkomen bij pijpen erger dan bij deepthroat. Om mijn net beschreven ervaring. Ik merkte weinig en hoefde niet echt te slikken... Terwijl als een man klaarkomt bij pijpen ik in dilemma zit of lig...want eh *insert smilie met bolle wangen* waar blijf je ermee....

(dat is geen vraag, hoor! Ik kan de oplossing zelf ook bedenken....maar dilemma dilemma ....)
Snap ik hoor :-) Vandaar ook de smilie, maar ik zag het voor me... slikken, en dan blijft hij nog even diep in je keel.. Te levendige fantasie denk ikAntwoord op linne's vraag? Volgens mij weet je het antwoord zelf al. Als iemand ver genoeg achter in je keel klaarkomt dan rest je niks anders dan slikken. Wat ook gaat, je stikt niet...je luchtpijp zit namelijk aan de voorkant en doordat je luchtpijp wordt afgesloten blijft vanzelf slokdarm open... Alsof het ervoor gemaakt is

Hey, dat doet t 'm toch juist, die levendige fantasie 
Ik had overigens heel eventjes zoiets van...ehm
post ik weer niet teveel?

Ik had overigens heel eventjes zoiets van...ehm

Hah herinner me ineens iets dat ik vroeger nog wel eens deed en wat misschien ook wel handig is als 'oefening' om wat comfortabeler te worden met 'dingen achter in je mond/keel':
Met neme een dropveter, zo'n rolletje.. afwikkelen.. een kant vasthouden, rest doorslikken.. en dan langzaam weer eruit trekken.

Met neme een dropveter, zo'n rolletje.. afwikkelen.. een kant vasthouden, rest doorslikken.. en dan langzaam weer eruit trekken.

Oefenen met 'iets realistisch' lijkt me een beter alternatief...

Dat klinkt bijna als een aanbieding... aanbod... whatever...