Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
helemaal over het hoofd gezien, maar ik heb wel een tweedehands legosite! Nog interesse kitten?
Nieuw probleem:
Wat betalen jullie aan een oppas??
Nieuw probleem:
Advertentie: Vr.zkt geduldige en ervaren Mr om samen ritje te maken en haar ltst kneepjes bij te brengen. Lokatie: oefenen op stil en verlaten terrein.
Ik gooi het in dit topic!
Al jaááááren heb ik een Groot probleem. Echt zo'n Mega ding... Op zich durf ik de deur nog wel uit, doe soms in eigen dorp of andere stad boodschappen, ik rijd eigenlijk overal wel zomaar naartoe, check en pomp banden, vul olie enz, weet zelfs hoe je een ANWB-meneer kunt bestellen
als een Duitse meneer je niet snapt omdat je geen idee meer heb wat "accu is leeg" in het Duits was. Verdwalen kan ik niet, ik kan een kaart lezen en ik kan...... *tromgeroffel
* best wel goed fileparkeren, zowel links als rechts. Ja, ik ben vrouw ja!
Ik ben echt vreselijk, want ik wil álles kunnen! En op rijles heb ik nooit, echt nooit, niet eens één keertje
een parkeervak in moeten steken. Dat kan ik dus al jaren wel vooruit, maar ik wil ook achteruit kunnen insteken!!!!!!!!!
Soms...heel soms...dan probeer ik het als parkeerplaats vol met auto's is, ik alleen in auto zit en er niemand buiten loopt.
Dat ziet er niet uit, want ik durf het niet. Als ik niet oplet zit ik in, of minstens zo erg...over de lengte van de andere auto met een streep
Dus ik kom niet verder dan denken...nu had ik het willen doen.
Ik ben dus vreselijk, want ik wil dát kunnen. Je weet wel...naar de Ikea rijden en al weten dat je straks die grote doos in de achterbak moet zien te krijgen (wat al een huge problem is) en dan sta ik kont aan kont met een andere auto
zodat ik a. al drie meter moet lopen naar kar en b. die doos dus nooit in achterbak kan krijgen.
Dan wil ik stoer aan komen rijden, die grote doos van die aanstaande nieuwe ladenkast in mijn hoofd en dan wil ik achteruit zo'n vak in kunnen rijden!!!
Ja, ik heb geoefend op een lege parkeerplaats
Dat is niet eerlijk, want als draai ik dan langs een witte lijn dan schraap ik nooit écht de lak van de andere auto. En als je in je spiegel kijkt zie je niks...normaal zie je dan andere auto, dus weet je waar je moet gaan sturen.
Ja, ik heb geoefend met een internetspel, iets van *hoe stuur ik achteruit soepel en vooral niet muts/vrouwelijk in*
Kortom....wie wil een keertje oefenen met mij op een meet? Of dagje lesgeven op druilerige zondagmiddag?
Ik gooi het in dit topic!
Al jaááááren heb ik een Groot probleem. Echt zo'n Mega ding... Op zich durf ik de deur nog wel uit, doe soms in eigen dorp of andere stad boodschappen, ik rijd eigenlijk overal wel zomaar naartoe, check en pomp banden, vul olie enz, weet zelfs hoe je een ANWB-meneer kunt bestellen

Ik ben echt vreselijk, want ik wil álles kunnen! En op rijles heb ik nooit, echt nooit, niet eens één keertje

Soms...heel soms...dan probeer ik het als parkeerplaats vol met auto's is, ik alleen in auto zit en er niemand buiten loopt.
Dat ziet er niet uit, want ik durf het niet. Als ik niet oplet zit ik in, of minstens zo erg...over de lengte van de andere auto met een streep

Ik ben dus vreselijk, want ik wil dát kunnen. Je weet wel...naar de Ikea rijden en al weten dat je straks die grote doos in de achterbak moet zien te krijgen (wat al een huge problem is) en dan sta ik kont aan kont met een andere auto

Dan wil ik stoer aan komen rijden, die grote doos van die aanstaande nieuwe ladenkast in mijn hoofd en dan wil ik achteruit zo'n vak in kunnen rijden!!!
Ja, ik heb geoefend op een lege parkeerplaats

Ja, ik heb geoefend met een internetspel, iets van *hoe stuur ik achteruit soepel en vooral niet muts/vrouwelijk in*
Kortom....wie wil een keertje oefenen met mij op een meet? Of dagje lesgeven op druilerige zondagmiddag?
- Heerscher-vd-nacht
Nu het topic toch omhoog is gekicked... ik heb last van kalkaanslag op mijn glazen douchecabine. Heeft iemand tips hoe deze, met zo min mogelijk moeite (lees schrobben) weg kan krijgen?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- juffie
- Site Admin
Ik zweer bij de W5 lijn (antikalk) van lidl. Je moet nog wel schrobben, maar het is echt het beste kalkverdrijvingsmiddeltje dat ik ken, en ik heb er al heel wat gebruikt.
Cola eroverheen gieten schijnt ook wel te helpen tegen kalkaanslag, maar ik vind het resultaat altijd maar wat magertjes.
Enne, beste tip: eenmaal schoon: Onderhouden! Na het douchen even insprayen met een badkamerreiniger (Ajax ofzo) en dan met een waterwisser erover heen. De randjes even nadrogen met een handdoek, dat gaat je zo ontzettend veel werk besparen. En na het douchen kost het je nog geen 3 minuten.
Cola eroverheen gieten schijnt ook wel te helpen tegen kalkaanslag, maar ik vind het resultaat altijd maar wat magertjes.
Enne, beste tip: eenmaal schoon: Onderhouden! Na het douchen even insprayen met een badkamerreiniger (Ajax ofzo) en dan met een waterwisser erover heen. De randjes even nadrogen met een handdoek, dat gaat je zo ontzettend veel werk besparen. En na het douchen kost het je nog geen 3 minuten.
MILF 

kijk jij geen tv reclames? die antikal werkt echt hoor!
of gewoon schoonmaakazijn:)
of gewoon schoonmaakazijn:)
Sluit zich bij phedre aan. Azijn lost kalk op. Heel simpel, goedkoop en doeltreffend.
- eireann
- Site Admin
Maar als je vooruit het parkeervak ingaat sta je toch goed met je kofferbak bij de ikea?
Ik wil wel keer mee hoor, parkeren. Zo moeilijk is. In het begin langzaam aan en al je spiegels goed gebruiken.
(op alle mogelijke manieren kan inparkeren
-met af en toe wat bijsturen- )
Ik wil wel keer mee hoor, parkeren. Zo moeilijk is. In het begin langzaam aan en al je spiegels goed gebruiken.
(op alle mogelijke manieren kan inparkeren

**Self Rescuing Princess**
Voor de kalkaanslag gebruikt de poetsvrouw hier gewoon simpele blauwe wc-eend. Zorgt ook voor een beschermend laagje zodat je minder hoeft te poetsen.
ligt aan de hoeveelheid kinderen ..colet schreef:
Nieuw probleem:
mijn oudste doet voor een hele avond 1 kind ongeveer 15 euro.. ligt er ook aan of ze ze te eten moet geven enzo..
ik geloof dat t ongeveer zit op 3 euro per uur per kind
en ik laat haar thuisbrengen of ophalen .. savonds laat
anders taxi ..
Wat een ellende niet kunnen achteruit in parkeren. Blijven oefenen colet. Rustig aan, niets aantrekken van de omstanders. Ik kan je helaas niet helpen. Succes!
Schoonmaakazijn is prima en ik heb ook de echte antikal. Heb huismerken geprobeerd, maar vond het toch minder. Schoonmaken is niet alleen er op spuiten maar met glas ook boenen. Ik vind een zeem erg fijn werken. Niet van die gele doekjes, daar heb ik altijd strepen mee
Mijn oppas krijgt € 2,50 per uur.
Schoonmaakazijn is prima en ik heb ook de echte antikal. Heb huismerken geprobeerd, maar vond het toch minder. Schoonmaken is niet alleen er op spuiten maar met glas ook boenen. Ik vind een zeem erg fijn werken. Niet van die gele doekjes, daar heb ik altijd strepen mee

Mijn oppas krijgt € 2,50 per uur.
- Peter^
- Contacteer:
Ik denk dat als de mensen die op colets advertentie reageren colet iets aan willen leren, de auto nooit goed in een parkeervak terecht komt.
Ik begrijp dan ook de link niet tussen de advertentie en het probleem. Gelukkig ben ik beter in domineren, dan in les geven in het 'achteruit inparkeren".
Ik begrijp dan ook de link niet tussen de advertentie en het probleem. Gelukkig ben ik beter in domineren, dan in les geven in het 'achteruit inparkeren".
- kitten
Als je dat parkeren snapt, kun je het natuurlijk ook oefenen. Met pilonnen is het natuurlijk nog veiliger. Ik kan fileparkeren heel goed uitleggen, maar inparkeren doe ik altijd maar gewoon...
Eigen vraag: Zus wil straks een fotoboek laten drukken van de foto´s van onze reis. Wie heeft er goede ervaringen daarmee? De Hema vond ze qua kwaliteit namelijk tegenvallen. Goede aanbiedingen en kortingsbonnen zijn ook welkom!

Eigen vraag: Zus wil straks een fotoboek laten drukken van de foto´s van onze reis. Wie heeft er goede ervaringen daarmee? De Hema vond ze qua kwaliteit namelijk tegenvallen. Goede aanbiedingen en kortingsbonnen zijn ook welkom!
Mijn D laat jaarboeken, vakantie en feestboeken, posters en andere uitvergrotingen e.d. allemaal bij AH maken. Ziet er geweldig uit. Hij is een fanatiek fotograaf.
- kitten
Tnx! Ik ga het doorgeven! :icon_biggrin:
- Peter^
- Contacteer:
Idd heb ook minder goede ervaringen met Hema.