Dienstbaar als dat ik ben...cruciare schreef:Af en toe he..... eigenlijk best wel regelmatig, twijfel ik aan mijn gezond verstand, maar dat zal iedereen in deze "sport" wel eens hebben (nieuw topic?)cruc
Nee, zonder dollen. Je haalt me de woorden uit de mond. Ik twijfel in deze scene herhaaldelijk aan mijn gezonde verstand. Ik heb dingen met me laten doen... ik laat dingen met me doen, waarvan velen, inclusief ikzelf, zeggen: "My god... je bent gek."
Gisteravond bij een meeting van de AVSH kwam dit nog ter sprake. Johan (Ik ga DomVriendje vanaf nu maar gewoon bij naam noemen) had me in een suspension gehangen. Supergaaf. Daarna begon ie wat te meppen met het slappertje (venijnig kloteding). Blijkbaar gaf dit niet de reactie die hij wilde ( :icon_biggrin: ) want hij ging al heel snel over op het mes. Zette de punt tussen mijn borsten, langzaam naar mijn keel. En mijn eerste gedachte/reactie (niet uitgesproken)? "Toe dan."
En ja, die reactie ken ik van mezelf... Alleen bij die 2...
Maar eenmaal geland, vraag ik me dan wel eens af: Waar komt die fascinatie vandaan? Ik moet toch wel gek zijn, dat het me echt niet zou kunnen schelen dat 1 van beide WEL een keer echt doorgaat? (Wat op een ander vlak dus echt ook wel eens gebeurd is...)
Dus ja... twijfel genoeg aan mijn gezonde verstand. En toch... "Toe dan..." en dat komt van HEEL diep...