Welke workshops zou je kunnen geven?
Welke workshops zou je kunnen geven?
Wellicht rolt er een leuke meet uit.
Welke workshops zou jij kunnen geven?
Welke workshops zou jij kunnen geven?
Re: Welke workshops zou je kunnen geven?
Ik neem aan dat ze bdsm gerelateerd moeten zijn?
- miss_meeko
Denk dat dat het wel meer bdsm gerelateerd maakt
Maar wieweet als je een andere hele leuke workshop kan geven dat er ook wel mensen het heel leuk zouden vinden, dus je kan het altijd melden en dan hoor je meteen wel of mensen het leuk vinden.
Persoonlijk zou ik workshop-meetings wel leuk vinden, kan alleen zelf geen workshops geven....

Maar wieweet als je een andere hele leuke workshop kan geven dat er ook wel mensen het heel leuk zouden vinden, dus je kan het altijd melden en dan hoor je meteen wel of mensen het leuk vinden.
Persoonlijk zou ik workshop-meetings wel leuk vinden, kan alleen zelf geen workshops geven....
- puppie
kitten kan wel een workshop speelkoffertjestaart maken geven
Of een lesje buttplugs en andere speeltjes boetseren van fondant

Of een lesje buttplugs en andere speeltjes boetseren van fondant

En misschien is het een idee om aan te geven van wie je misschien iets zou willen weten/leren hoe iets te doen en dat hier ook aan te geven. Je weet maar nooit hoe dat dan weer uitpakt.
- miss_meeko
Ja, das ook wel weer waar. Maar eigenlijk vind ik bijna alles wel leuk.... vooral workshops waarbij je niet eerst een hoop hoeft aan te schaffen om mee te doen.
Een workshop met electro play lijkt me wel wat.
Misschien een workshop met veiligheid en bdsm, meteen een stukje ehbo... Niet dat ik twijfel over onze veiligheid, maar het lijkt mij wel leuk om te horen wat daar gezegd wordt en je kan er denk ik altijd wel wat van leren.
Tja, en zoals hierboven al gezegd... ik vind een hoop leuk. Ik vind zelf groepen mensen leren kennen altijd wat eng, en als je dan door een workshop meteen wat omhanden hebt vind ik het wat minder griezelig en heb je meteen daarna een makkelijk onderwerp om over te praten.
Een workshop met electro play lijkt me wel wat.
Misschien een workshop met veiligheid en bdsm, meteen een stukje ehbo... Niet dat ik twijfel over onze veiligheid, maar het lijkt mij wel leuk om te horen wat daar gezegd wordt en je kan er denk ik altijd wel wat van leren.
Tja, en zoals hierboven al gezegd... ik vind een hoop leuk. Ik vind zelf groepen mensen leren kennen altijd wat eng, en als je dan door een workshop meteen wat omhanden hebt vind ik het wat minder griezelig en heb je meteen daarna een makkelijk onderwerp om over te praten.
Iets waar je met anderen kan praten over beleving, waarin je jezelf herkent met de verhalen van een ander. Zeg maar een soort van koffie-bijeenkomst 

Workshop drukpunten... conditionering... hypnose...
maar die kan ik niet geven als leider... wel als ondergaander...
Zal eens vragen...
maar die kan ik niet geven als leider... wel als ondergaander...
Zal eens vragen...
Even in volgorde van bereidheid & expertise niveau:
Ik kan de volgende workshops geven:
1.foodplay
2.zwepen
3.klemmen
4.scene onderhandelen
5.trampeling
6.bef cursus (voor vrouwelijk publiek, ivm het vinden van een gewillig proefpersoon)
7.erotisch dansen cursus voor een vrouwelijk publiek, hopelijk als ik het durf
8.tease & denail bij vrouwen
9.hoge hakken training, schijnbaar
10.rollenspellen voor beginners
11.voet adoratie
Electro play is wel een workshop die ik zou willen volgen. +1
drukpunten en conditionering..+1
Ik kan de volgende workshops geven:
1.foodplay
2.zwepen
3.klemmen
4.scene onderhandelen
5.trampeling
6.bef cursus (voor vrouwelijk publiek, ivm het vinden van een gewillig proefpersoon)
7.erotisch dansen cursus voor een vrouwelijk publiek, hopelijk als ik het durf
8.tease & denail bij vrouwen
9.hoge hakken training, schijnbaar
10.rollenspellen voor beginners
11.voet adoratie
Electro play is wel een workshop die ik zou willen volgen. +1
drukpunten en conditionering..+1
tegenwoordig doe ik vooral prive workshops, maar ben ook nog wel te porren voor een groeps workshop.
ik heb o.a deze workshops gegeven:
touw bondage voor beginners/gevorderde
touw suspension
naalden
electro
zwepen voor beginners/(tails en bulls)gevorderde
kaarsen
bdsm voor beginners in zijn algemeenheid en een stuk veiligheid
slagwerktuigen als cane, plak en zwepen
klemmen/knijpers
trampling
andere bondage middelen, als dwangbuis, leren tuigjes, leren/ stalen boeien, folie
pijn geven met verschillende onderdelen, zwepen, slagwerktuigen, klemmen, nagels, kaarsen enz
kortom je kan ook onderdelen combineren en daar zelf een workshop in samenstellen.
ik ben voor veel te porren en waarschijnlijk heb ik niet alle mogelijkheden genoemd dus je kan me er altijd naar vragen als iets er niet bij staat en je zou het wel graag willen.
alleen dingen als rollenspellen, nursing en clysma's heb ik niets mee.
groetjes
ik heb o.a deze workshops gegeven:
touw bondage voor beginners/gevorderde
touw suspension
naalden
electro
zwepen voor beginners/(tails en bulls)gevorderde
kaarsen
bdsm voor beginners in zijn algemeenheid en een stuk veiligheid
slagwerktuigen als cane, plak en zwepen
klemmen/knijpers
trampling
andere bondage middelen, als dwangbuis, leren tuigjes, leren/ stalen boeien, folie
pijn geven met verschillende onderdelen, zwepen, slagwerktuigen, klemmen, nagels, kaarsen enz
kortom je kan ook onderdelen combineren en daar zelf een workshop in samenstellen.
ik ben voor veel te porren en waarschijnlijk heb ik niet alle mogelijkheden genoemd dus je kan me er altijd naar vragen als iets er niet bij staat en je zou het wel graag willen.
alleen dingen als rollenspellen, nursing en clysma's heb ik niets mee.
groetjes
- miss_meeko
Hypnose, die wil Toran nog steeds heel graag, dus die lijkt me zeker ook erg boeiend.
Bedacht me net nog iets wat ik wel zou willen. Voor het werk heb ik een keer een curus gehad waarbij je kennismaakte met technieken om met heel weinig kracht iemand zonder al te veel pijn tegen de grond te krijgen. Ben ff de naam kwijt. Wordt veel gebruikt in psychiatrie enzo. Het lijkt mij nog steeds erg handig om die technieken in een spel te kunnen gebruiken, zeker omdat ik niet zo maso ben. Zoiets lijkt me dus ook wel erg boeiend.
Mocht er trouwens iemand zijn die een workshop wil geven, die niet al teveel troep maakt en er geen ruimte voor heeft... Ik heb een vrij grote woonkamer en zou het gezellig/leuk vinden om hier te houden. Heb geen speelattributen, maar zou wel een bed of een paar matrrassen indien nodig naar beneden kunnen halen. Alleen wil ik niets met naalden en bloed.... daar kan ik zelf niet tegen en zou het niet leuk vinden om de hele middag/avond boven te moeten zitten....
Bedacht me net nog iets wat ik wel zou willen. Voor het werk heb ik een keer een curus gehad waarbij je kennismaakte met technieken om met heel weinig kracht iemand zonder al te veel pijn tegen de grond te krijgen. Ben ff de naam kwijt. Wordt veel gebruikt in psychiatrie enzo. Het lijkt mij nog steeds erg handig om die technieken in een spel te kunnen gebruiken, zeker omdat ik niet zo maso ben. Zoiets lijkt me dus ook wel erg boeiend.
Mocht er trouwens iemand zijn die een workshop wil geven, die niet al teveel troep maakt en er geen ruimte voor heeft... Ik heb een vrij grote woonkamer en zou het gezellig/leuk vinden om hier te houden. Heb geen speelattributen, maar zou wel een bed of een paar matrrassen indien nodig naar beneden kunnen halen. Alleen wil ik niets met naalden en bloed.... daar kan ik zelf niet tegen en zou het niet leuk vinden om de hele middag/avond boven te moeten zitten....

Als ik het zo lees valt er overal wel een workshop over te geven. Persoonlijk mis ik dan de workshop pijpen/deapthroat...
Maar moet je alles wel in een workshop willen doen. Waar is je eigen inzicht en gevoel om het samen te ontdekken en doen. Bondage is nuttig als beginner, ook wel wat naalden met je doen en ook wel electro. Maar beffen, paaldansen, klemmen, rollenspellen... dat vind ik echt niet nodig om dat van een ander te leren of te zien en schiet voor mij het doel volledig voorbij. Maar doe het gerust hoor
Maar moet je alles wel in een workshop willen doen. Waar is je eigen inzicht en gevoel om het samen te ontdekken en doen. Bondage is nuttig als beginner, ook wel wat naalden met je doen en ook wel electro. Maar beffen, paaldansen, klemmen, rollenspellen... dat vind ik echt niet nodig om dat van een ander te leren of te zien en schiet voor mij het doel volledig voorbij. Maar doe het gerust hoor

Weet niet wat je van die vrijdagavond hebt meegekregen, maar daar zaten wel wat hypnose-dingetjes bij...miss_meeko schreef:Hypnose, die wil Toran nog steeds heel graag, dus die lijkt me zeker ook erg boeiend.
- Toran
'k had het door, maar heb niet genoeg opgelet om van een workshop te spreken 
Dus, voor mij zouden hypnose, of naalden, of electro, of kaarsen op mijn aanwezigheid kunnen rekenen.

Dus, voor mij zouden hypnose, of naalden, of electro, of kaarsen op mijn aanwezigheid kunnen rekenen.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
Kaarsen???? Ga jij eens lekker thuis hobbyen!