reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
inkie

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door inkie »

hooooooooooooo ff tof......dat is een manier van opvatten...Ik heb zelf ook maatje 44 gehad (nu 36/38) en weet dondersgoed hoe of wat...die opmerking wil niet zeggen dat ik respectloos ben voor forser gebouwde dames...Mijn zus heeft zelfs zwaar overgewicht en die kan daar niet veel aan doen....Wat ik bedoel is...volgens mij is lb hetzelfde als pond (en waarschijnlijk klopt mijn beredenering niet maar enfin) een pond is 500 gram dus 2 pond is 1 kilo....450 pond is dan dus 225 kilo...dat is niet gezond meer...en ik weet niet eens of het bestaat en ik wil het niet weten...Daar komt bij...in mijn ogen en misschien wel errug moeilijk te brgrijpen...ik zie alles met humor en dat is mijn manier om met dingen om te gaan...Heel veel mensen kunnen dat niet waarderen maar als puntje bij paaltje komt weet ik wel van mezelf dat juist ik opkom voor mensen die "een probleem hebben" (geestelijk of lichamelijk) terwijl andere het alleen maar zeggen en niet doen... enne dit is geen aanval of verdediging hoor dus vat het aub niet verkeerd op.....
JJV

Bericht door JJV »

ah ok
scheelt mij ook een reply
(zag t zelfde als Tof)
~\v/~
inkie

Bericht door inkie »

JJV...jij moet toch beter weten.....;)
JJV

Bericht door JJV »

juist daarom viel t me zo op ;)
~\v/~
inkie

Bericht door inkie »

Nice save......;)
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

inkie schreef:Ik heb zelf ook maatje 44 gehad (nu 36/38)
Daar zeg je het helemaal juist ... maatje 44 ...
Mijn ex heeft meer dan maat 56 gehad, fantashe heeft ook 56 gehad dus ja, dan is 44 een maatje ...
het ging mij alleen maar om het woord flappen wat ik als respectloos vond klinken. Maar als jij dat elke vrouw zwaarder dan 140 kilo gewoon recht in haar gezicht durft te zeggen zonder dat die persoon daar over struikelt, knap ...
Nogmaals, ik zeg niet dat je alles even mooi moet vinden maar enig nuanceren vind ik best op z'n plek. En ja ik weet het, vrijheid van menigsuiting, fatsoen, tact en belediging komen elkaar nog wel eens tegen.
Ik val jou dus verder ook niet aan op je persoon maar wilde gewoon even wijzen op iets wat als grievend ervaren zou kunnen worden.
inkie

Bericht door inkie »

Ohh maar dat begrijp ik ook wel hoor tof...tja (enne mijn moeder heeft maat 48, mijn zus maat 52 mijn tante maat 58 en dat zijn stuk voor stuk mooie vrouwen en het gaat dan nog om de binnenkant ...nee daar prik ik wel doorheen...ben niet altijd even tactisch..tuurlijk ik kan ook oppervlakkig zijn. Ik vind het alleen zo tegenstrijdig vaak....want hoevaak maakt men geen grapjes over anderen achter iemand rug om.....nee heb dan een ruggegraat en zeg het dan recht in iemand gezicht. dat eerste vind ik veel erger en ik meen er toch geen ene reet van daar ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik van mezelf WEET dat ik iemand niet zou willen kwetsen bewust...(onbewust doet iedereen wel)
Maarre tof hoor tof....petje af dat je zo recht reactie terug geeft....waardeer ik wel
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Ik ben doorgaans ook wel tof ... en een enkele keer naar :mrgreen:
phedre

Bericht door phedre »

ondanks alles sluit ik me toch bij Tofenaars eerdere post aan.

je kunt alles zelf wel met humor bekijken en 500000 x adhd hebben en nog veel meer, dat neemt niet weg dat je best wel ff mag nadenken over wat je post. Sommige dingen zijn gewoon kwetsend, ook al bedoel je ze nog zo lief en vrolijk en lig jij helemaal blauw van het lachen van de humor die je er in wil stoppen.

kortom.. snap da tje het zo niet bedoeld hebt, maar denk voortaan gewoon na voor je wat post (oh en misschien staat dat er ook al wel, maar heb ik het nog niet gelezen)
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik ben van maat 48/50 naar maat 44 gegaan in combi met de maat L/XL. Nu ben ik 1.80m dus ben ik niet zo'n iel sprietje. Maatje 42 staat op mijn verlanglijstje en ben nu mee aan het werk en dat is een hels karwij. Je kunt niet direct oordelen over iemands uiterlijk. Maar ben wel zo eerlijk om te zeggen dat het wel van doorslag kan zijn. Iemand moet bij mij passen, ook in uiterlijk.

Goed, een reactie terug van de vrije mailer op bdsmzaken... of ik al een Dominant of parnter heb gevonden. Kon de verleiding niet weerstaan om terug te antwoorden waarom hij dit wil weten. Voor de rest geen enkele manier van contact maken. Alleen oneliners :frusty:
inkie

Bericht door inkie »

@phedre
Ik ben het niet met je eens...it takes two to tango...dus ook diegene die zich aangevallen voelt heeft een deel erin..maar i.v.m. de lieve goede vrede hou ik het hierbij.....
@bambi al respons gehad op het waarom?
Geela

Bericht door Geela »

hoi Geela

ik zou jou wel beter willen leren kennen want ik ben wel benieuwt naaar wat jij allemaal te bieden heb en wat je allemaal doe op bdsm gebied en dan kan ik ook vertellen wat ik wel en niet zou willen dat er ooit bij me gedaan wordt maar jou profiel sprak me wel aan

groetjes *naam*

.... mjah. juist.
mej.s

Bericht door mej.s »

inkie schreef:
@bambi al respons gehad op het waarom?
Ik kreeg een antwoord of ik atlijd zo ongeduldig ben... Heb iets terug geantwoord dat ik niet van vage opmerkingen houdt en wat hij nu wilt. Geen reactie meer :icon_biggrin: :bye:

(heb 'm maar niet verteld dat ik geen interesse heb, als hij goed zou lezen zou hij het tegen zijn gekomen in mijn profiel, so don't wast my time)
poes

Bericht door poes »

Ik krijg altijd de gekste reacties op alt.com en collarme.com. Dit was de laatste op collarme:

Dearest, I am new to this site and wish i could meet someone with a sweet heart and mind that's ready to get close to someone to start something serious i am not here for scam don't have time and would prepare your number so i call you directly so we could talk and understand each other better. and see on web cam.I am not into harsh or sadist, i like real love.

Een afrikaan/nigeriaan. In mijn ervaring zoeken die vooral een verblijfsvergunning, en aan de advertentie te zien (op een bsmsite) is dat hier ook het geval. Meneer is zonder antwoord geblokt. Je kunt daar zien of iemand je profiel heeft bekeken, en dat had ie ook niet. Gevalletje datingspam dus.

Deze was ook heel charmant, op collarme:

Ik kan er natuurlijk een heel verhaal van maken. Maar wat ik zoek is vrij simpel. Ik zoek een vrouw die ik oraal, vaginaal en anaal kan uitwonen en een beetje rond kan meppen. Die haar bek houdt als ik ergens anders mee bezig ben. En niet hysterisch gaat kren als ik haar op haar bek timmer Een vrouw die gewoon begrijpt wat haar plaats is en waar een vrouw voor dient.

Wow, wat geil!

liefs,

poes
Crownless

Bericht door Crownless »

lisje schreef:
eireanne schreef: "k kan er natuurlijk een heel verhaal van maken. Maar wat ik zoek is vrij simpel. Ik zoek een vrouw die ik oraal, vaginaal en anaal kan uitwonen en een beetje rond kan meppen. Die haar bek houdt als ik ergens anders mee bezig ben. En niet hysterisch gaat kren als ik haar op haar bek timmer Een vrouw die gewoon begrijpt wat haar plaats is en waar een vrouw voor dient."
Die kreeg ik ook haha

Maar eerlijk is eerlijk: hij weet waar hij over praat :ugeek: (sarcastisch bedoeld)
Je bevind je in ieder geval in goed gezelschap, eireanne en lisje kregen hem ook. Inclusief spelfout. Wat is 'kren' nou weer?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie