gamers.jpg
nerd, geek, sci-fi, en ..eh. dat dus
Re: nerd, geek, sci-fi, en ..eh. dat dus
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
ik werd in t begin gewoon misselijk .. er was een scene in een space shuttle waar ze gewichtloos waren en ook nog 3D
verder is gewoon in t midden van de zaal denk ik de beste plek
@ asti .. ja hier in artis heb je planetarium halve koepel
ook zo leuk !
en disneyland gedaan met filmdoek en bewegende stoelen (alles gaat op en neer en heen en weer
:D en mijn zoontje toen nog 4 zei : gaan we nou echt naar de maan mam ?
hij schrok zich te pletter
)

verder is gewoon in t midden van de zaal denk ik de beste plek
@ asti .. ja hier in artis heb je planetarium halve koepel
ook zo leuk !
en disneyland gedaan met filmdoek en bewegende stoelen (alles gaat op en neer en heen en weer

hij schrok zich te pletter

- kitten
Oeh, en die zat er niet eens zo heel ver naast! 

Haha wat een goeie opmerking!oeps2 schreef:en disneyland gedaan met filmdoek en bewegende stoelen (alles gaat op en neer en heen en weer:D en mijn zoontje toen nog 4 zei : gaan we nou echt naar de maan mam ?
![]()
hij schrok zich te pletter)
Trouwens je zegt 'hier' in artis.. ook een Amsterdammer dus? Hm.. is je jongste vier? Want als je nog jongere kids hebt die ook toevallig op een kinderdagverblijf zitten is er het kansje dat we elkaar kennen! Dat zou raar zijn heh.
Over larp.. ergens lijkt het me heel tof.. vriend van me in Engeland is er heel actief mee.. maar toch, het blijft suf, met je latex zwaard. Toen ik WoW speelde was het ook op een normale server en niet op een roleplaying server. I dunno.. nuchtere hollanders misschien

Hey, larp is wat je er zelf van maakt hoor :icon_biggrin: Je kan heel suf met je zwaardje in gaan butsen op NPC's, maar er zijn veul meer mogelijkheden, tis maar net wat voor een char je in elkaar zit.
Ik deed voornamelijk aan funplay, ik had geen zwaardje, mijn magie was waardeloos, maar ik had wel hella lot of fun omdat ik vooral bezig was de mensen, streken uithalen, dingen in de soep laten lopen, heel veel chillen met gekke mensen (daar is larp uitermate geschikt voor
), maar je kan ook de serieuze rol aannemen en gewoon echt kickass gaan roleplayen en een vet diepzinnig character spelen en mindgames proberen te spelen en echt vet goed acteren. Tis maar net waar je intresses liggen.
Ik persoonlijk kon vooral HEEL erg genieten van mensen die tijd en moeite staken in het uitdiepen van hun character en kleding, en zo dan een fantastisch spel neerzette met iemand anders waar je met open mond naar kijkt omdat ze zo goed acteren en op elkaar zijn in gespeeld
Larp is duisent keer meer dan zwaardjes
Ik deed voornamelijk aan funplay, ik had geen zwaardje, mijn magie was waardeloos, maar ik had wel hella lot of fun omdat ik vooral bezig was de mensen, streken uithalen, dingen in de soep laten lopen, heel veel chillen met gekke mensen (daar is larp uitermate geschikt voor

Ik persoonlijk kon vooral HEEL erg genieten van mensen die tijd en moeite staken in het uitdiepen van hun character en kleding, en zo dan een fantastisch spel neerzette met iemand anders waar je met open mond naar kijkt omdat ze zo goed acteren en op elkaar zijn in gespeeld
Larp is duisent keer meer dan zwaardjes

Vode:
Dat klinkt alsof je een Kender als karakter had :p
Zelf zit ik in een ADnD groep... Op dit moment met een campagne bezig waar ik een air genasi/half elf ben... Heerlijk arrogant kunnen doen: mijn karakter heeft geen adem/zuurstof nodig en kan zweven/vliegen en is zeer goed met pijl/boog.
En het is dan zo leuk als de dobbelstenen ook bepalen dat ik maar 2 dames leuk vind (tja als zij een zeer hoog charisma hebben en ik niet) en de rest maar net niet vijandig ben... Heerlijk.
De opmerkingen zijn onderling niet van de lucht.
Vooral toen we in een introductie op een 'water' plane kwamen. De rest begon met te verzuipen en ik zat gewoon kalmpjes toe te kijken en te grijnzen - en uiteindelijk heb ik ook nog de puzzel op moeten lossen waarmee we eruit konden komen. Flinke bonuspunten nav de roleplay - en we hebben daarna gegierd van het lachen.

Zelf zit ik in een ADnD groep... Op dit moment met een campagne bezig waar ik een air genasi/half elf ben... Heerlijk arrogant kunnen doen: mijn karakter heeft geen adem/zuurstof nodig en kan zweven/vliegen en is zeer goed met pijl/boog.
En het is dan zo leuk als de dobbelstenen ook bepalen dat ik maar 2 dames leuk vind (tja als zij een zeer hoog charisma hebben en ik niet) en de rest maar net niet vijandig ben... Heerlijk.

De opmerkingen zijn onderling niet van de lucht.

Vooral toen we in een introductie op een 'water' plane kwamen. De rest begon met te verzuipen en ik zat gewoon kalmpjes toe te kijken en te grijnzen - en uiteindelijk heb ik ook nog de puzzel op moeten lossen waarmee we eruit konden komen. Flinke bonuspunten nav de roleplay - en we hebben daarna gegierd van het lachen.
Die heb ik wel eens gespeeld maar mijn voorkeuren gaan uit naar een verzamelzieke goblin of een opvliegende hyper-imp. Beide met bijpassend vervelende hoge stemMarcuw schreef:Vode:
![]()
![]()

Ok...kom k met mijn nightelfje aan van WoW met een leveltje 28 druide en geen bal begrijpen van wat jullie allemaal zeggen lol... (misschien ik niet nerdy genoeg
)

inkie schreef:Ok...kom k met mijn nightelfje aan van WoW met een leveltje 28 druide en geen bal begrijpen van wat jullie allemaal zeggen lol... (misschien ik niet nerdy genoeg)

Da's een level 72 of zo nightelf hunter + pet voor mij