I-Doser

david^

I-Doser

Bericht door david^ »

I-Doser
Je kent het wel of je kent het niet.
I-Doser is een computerprogramma dat beweert het high- en het stoned-zijn te kunnen simuleren, door middel van hoge en lage tonen voortdurend achter elkaar te laten afspelen.
Nu heb ik wel eens gehoord dat mensen dat al eens gebruiken in een spel.
Ik heb het zelf geprobeerd en bij mij heeft het totaal geen effect.
Nu vroeg ik me dus af heb jij het wel eens gedaan of geprobeerd en wat was het effect?

Hier kan je een gratis versie halen.
http://download.cnet.com/I-Doser/3000-2 ... 96009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En er zitten dacht ik 2 doses in.(Alcohol en Content)

Ook vroeg ik me af of je ergens het totale programma gratis ven het internet kan halen?

Gr
funga{MrPaul}

Re: I-Doser

Bericht door funga{MrPaul} »

ik denk niet dat Frodo het fijn vindt als hier wordt besproken hoe je aan illegale software kan komen :zweepje:

ik heb er al van gehoord, ben er ook wat nieuwsgierig naar, maar nog niet geprobeerd.

Groetjes

funga
funga{MrPaul}

ow ja, zie je pm :yes:
Toran

Bericht door Toran »

't is geen illegale download, 't programmaatje is gewoon gratis.

En ik heb mn twijfels of het kan werken.. Misschien eens uitproberen
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
funga{MrPaul}

Quote uit je link:
CNET schreef: The two included doses, "Alcohol" and "Content," have a not-so-subtle intended effect.

As far as the player goes, no media files besides DRG will work with it, and aside from the two freebies included, users must purchase any additional DRGs. Links are included to the I-Doser community to simplify sharing your I-Doser experiences.
david^

Bericht door david^ »

Die link heb ik gewoon van de site van I-Doser.com ze.
dus als die iligaal is zet I-Doser zelf een iligale link op hun site.
Als de Mods het niet oke vinden halen ze hem er wel af.
Niet waar mods?

Gr
vode

Bericht door vode »

Het is niet illegaal, het is een gratis programma. Waar het voor zou dienen werkt voor geen meter, als je van ruis houd kan je er wel lekker rustig van worden.

Maaaaaaaaar...

Wij hebben er een hele leuke toepassing voor gevonden. Het programma is echt uitermate geschikt om te gebruiken met een grote hoofdtelefoon tijdens een sensory deprivation spel. Als je helemaal afgesloten bent van alle indrukken, dan zorgt IDoser er heel goed voor dat je totaal het besef van tijd kwijt bent. Hier een grote fan dus. :banana:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Die link naar het gratis progje is natuurlijk prima, ik vraag me af of een volledige versie gratis te vinden is zonder illegaal te zijn. Doe dat maar per PB dan ;)
**Self Rescuing Princess**
david^

Bericht door david^ »

:mrgreen: oke lol
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

als het alleen maar om de ruis gaat, er zijn toch voldoende freeware ruisgenerators te downloaden??
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
david^

Bericht door david^ »

nee nee het is meer dan ruis ze.
Ja ik kan het ni uitleggen je zou het moeten horen.

Gr
ranting

Bericht door ranting »

Als je van white noise houdt moet je naar http://whitenoisemp3s.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gaan... Zit echt heel fijn spul tussen.

Ik heb het een keer gebruikt om de geluiden van een spelsessie te maskeren, en het werkt ook prima als ik overdag op de bank wil slapen en de buurman vindt dat het gangster-rap tijd is :)
asti

Bericht door asti »

ranting schreef:Als je van white noise houdt moet je naar http://whitenoisemp3s.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gaan... Zit echt heel fijn spul tussen.

Ik heb het een keer gebruikt om de geluiden van een spelsessie te maskeren
Yup, kan't beamen, goed spul en het is meer dan alleen maar 'ruis'.. dan kan je net zo goed de radio op een maffe frequentie zetten ofzo ;) LHC is erg fijn, als ik het me goed herinner.
vode

Bericht door vode »

jongetje-vd-nacht schreef:als het alleen maar om de ruis gaat, er zijn toch voldoende freeware ruisgenerators te downloaden??
Het is 'speciale' ruis waar je van zou moeten trippen. Ze hebben LSD, extacy, weed. Dat soort dingen. Alleen naja... iedereen die ik ken die het hebben geprobeerd (vooral drugsgebruikers) vinden het bullshit, inclusief ik. Je hebt er hoogstens een placebo effect van. Maar zoals ik al schreef is het als sensory deprivation lawaai ultiem!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Thanx voor de tip, vode. Heb 't vanavond meteen eens opgezet om tippi te pesten :)
Had wel een gewenst effect iig.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten