Tuurlijk kun je dingen stuk maken als je sub continu bont en blauw geslagen is. Maar soms kun je best wat tekenen van een goed spel laten staan.
wat ben je toch een schat!bitemarks schreef: En ik weet dat dat voor meer subs zo werkt, dus wil ik graag zo lief zijn om het te geven.
het enne persoon tekent gewoon sneller dan de ander en bij sommigen zie je bijna niets.Bigjay schreef:Ik ben juist naar een iets zwaardere gegaan. Van een 6mm van mister b. naar een 8mm van.. ach verdikkie, phedre, hoe heet 'ie ook alweer?
Anyway, het mept wel degelijk harder maar, buurman die er eentje van me had gekregen, wist buuf van een aantal mooie plekken te voorzien. Nadat mijn vrouw die had gezien wilde ze dat ook maar dat lukte dus niet. Buuf krijgt wel veel makkelijker dan mijn vrouw.
Lijkt me een hele aparte ervaring! Wat ik als mogelijke verklaring kan bedenken is dat door die zweepslag de bloedvaatjes in de huid dichtklapten, waardoor het bloed tijdelijk niet meer wegkon. Een beetje zoals je blauwe lippen of handen van de kou kan hebben. Toen je doorsloeg ging uiteindelijk het bloed weer stromen en trok het blauwe weer weg. Misschien dat het zoiets geweest kan zijn. Hoe dan ook heel bijzonder!MrsLolSMurfin schreef:toen ik het rood zag opkomen dacht ik: als ik nog ff harder sla word het nu vast blauw, en dat werd het.
totdat ik nog iets hader sloeg en de striemen zag verdwijnen
tot de dag vandaag heb ik het raadsel van de verdwijnende striemen niet kunnen oplossen.
het is een maf verhaal kweet het, maar heb met eigen ogen zien gebeuren.....
Bedoel je niet dat je dus zo min mogelijk moet canen, en het voor speciale gelegenheden moet gebruiken? Hoe vaker je het doet -hoe lastiger, dus doe je het minder?Triskelis schreef:
Overigens heb ik ook het idee dat de huid op billen (mensen), vrij snel went aan het slaan en het door de tijd heen lastiger wordt om dagenlang blijvende striemen te veroorzaken.
Regelmatig herhalen is dus het devies !
*kijkt onschuldig ..*eireann schreef:Bedoel je niet dat je dus zo min mogelijk moet canen, en het voor speciale gelegenheden moet gebruiken? Hoe vaker je het doet -hoe lastiger, dus doe je het minder?
*legt bom onder supportgroep voor subbies, cane.. jummie... *eireann schreef:*lid van de subbies support groep*
ja dat was het zeker, heb zelden zo dom staan kijken grinnnRavelijne schreef:Lijkt me een hele aparte ervaring! Wat ik als mogelijke verklaring kan bedenken is dat door die zweepslag de bloedvaatjes in de huid dichtklapten, waardoor het bloed tijdelijk niet meer wegkon. Een beetje zoals je blauwe lippen of handen van de kou kan hebben. Toen je doorsloeg ging uiteindelijk het bloed weer stromen en trok het blauwe weer weg. Misschien dat het zoiets geweest kan zijn. Hoe dan ook heel bijzonder!MrsLolSMurfin schreef:toen ik het rood zag opkomen dacht ik: als ik nog ff harder sla word het nu vast blauw, en dat werd het.
totdat ik nog iets hader sloeg en de striemen zag verdwijnen
tot de dag vandaag heb ik het raadsel van de verdwijnende striemen niet kunnen oplossen.
het is een maf verhaal kweet het, maar heb met eigen ogen zien gebeuren.....