Hebben jullie SM-meubels in huis? Of subjes die dienst doen als tafel? Is het eigenlijk te zien aan jullie huis, of blijft alles netjes verborgen? Ik las al iets over een gemeen krukje met een kussentje erop ...
Er zitten wat ogen in de tafel,
in de slaapkamer moet je niet om de hoek kijken,
en de rekstok aan het plafond is om spieren te oefenen voor het klimmen.
De boekenkast kan wel voor wat discussie zorgen en het rietje, wie herkent dat nou ?
En ach, in deze tijd van ontlezing en digitalisering kijkt toch niemand in een boekenkast. (en hopelijk niemand in mijn computer)
Er staat hier een stoel op de 1e etage waar een aantal riemen en ogen aan vastgemaakt zitten. Onze schoonmaakster komt die dus tegen (onze overige spullen staan op zolder en daar komt ze niet). Ze heeft nog nooit vragen over die stoel gesteld. Mocht ze dat doen, vertel ik dat die stoel omgebouwd is voor het vrijgezellenfeest van een vriend. Ze wilden hem op een stoel vastzetten wanneer de stripper langskwam... Klinkt best geloofwaardig volgens mij
Mja.. Lijkt me een plausibele verklaring. Maar wat als het feestje al lang geweest is en die stoel blijft daar staan? Misschien dat ze zich gaat afvragen of die inmiddels niet ook een andere bestemming heeft gekregen..
Over stoelen gesproken.. Deze is ook wel relaxed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Is een smal krukje die nog wel ok is qua stevigheid. Had van verschillende mensen gehoord dat hij echt handig was met iemand vastzetten of zwepen ofzo. En omdat ie toch makkelijk weg te bergen is, maar toegevoegd aan ons huisje. (alleen nog in elkaar zetten dan...)
En dat voor maar 15 euro nu