Nee hoor, mijn lieve ex-vriendje zou dit nooit schrijven. Daarbij ken ik zijn mobiele nummer en zou het wel heel dubbel zijn als het blijkt dat hij 2 nummers heeft. Zou ik me behoorlijk bedonderd voelen hoor.kitten schreef:wacht even ik mis iets. is dit jouw ex mej.s?
reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
- juffie
- Site Admin
K hepper een hoor:juffie schreef:Heb mijn advertentie ook weer zichtbaar gemaakt, eens kijken of ik in dit topic ook wat te spammen heb binnenkort

Beste Juffie.
Ik heb met veel genoegen jouw adv gelezen.
Graag leer ik beter kennen via msn of mail.
Ik kan me hier verder aan jouw voorstellen.
Maar mijn adv en profiel vertellen veel meer over mij.
Dus als jouw aanspreek mijn profiel en adv.
mag je contact op nemen
msn//mail: meester****@***mail.com
groetjes
----------------------------
Letterlijk geknipt en geplakt, die fouten staan er dus zó in!

MILF 

- cinderella
Waarvoor schreef ie? Wil ie bijles?
toen doet er nu niet meer toe
Misschien wil ie samen met juffie meedoen bij 10 voor taal.cinderella schreef:Waarvoor schreef ie? Wil ie bijles?
Iets in mij zegt echter dat het geen succesmatch gaat worden.
- juffie
- Site Admin
Goed geraden.Chris schreef: Iets in mij zegt echter dat het geen succesmatch gaat worden.
mijn profiel op bdsmzaken, ik knap af op... schreef:...erge taalfouten...
MILF 

Misschien nog aan toevoegen: gebrek aan zelfkennis 

Quote kitten: "Goh, en wat precies in mijn profiel trok je aan...?"
Een beetje late reactie want al wel twee paginas geleden, maar ik lees toch steeds:
"Goh, en wat precies in mijn profiel trok je af?"
Een beetje late reactie want al wel twee paginas geleden, maar ik lees toch steeds:
"Goh, en wat precies in mijn profiel trok je af?"

** krijgt acuut jeuk van doms die zichzelf meester noemen **
Krijg ik ook jeuk van, gelijk mijn geil weg als iemand mij zo noemt, bah!
Dan had ik wel de pabo gedaan als ik zo genoemd had willen worden.
Dan had ik wel de pabo gedaan als ik zo genoemd had willen worden.
Nee, maar dan was er tenminste een geldige reden als ik zo aangesproken zou willen worden.Nadia schreef:@Chris: dus Pabo = dom ?

- juffie
- Site Admin
Next!
Kan IEMAND me uitleggen WTF deze gozer bedoelt??? (in vet)
En onderstreept... GODHELLUP!
Goede morgen/middag Juffie,
Klinkt toch een beetje vreemd 'juffie'. Alsof ik je goed genoeg ken om er een stempel aan mee te geven. Maar goed als ik je profiel lees kan ik alleen maar zeggen 'er bij of ook'. Waarom? Uitgangspunt is en blijft de relatie en daarbij een onderdeel het ontdekken en doen wat leuk lekker is voor dat moment. BDSM hoeft dus ook geen verplicht nummer te zijn, maar alleen de 'zin in'. Alsof je zin hebt in ijs of snoep. ...
Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk als ik het zo hier neer zet. En waarschijnlijk denk je meteen woorden die iedereen kan schrijven. Maar goed als je me een beetje kent, weet je ook dat ik altijd probeer de woorden te kiezen die de juiste lijken te zijn. Wie ik ben? Ben rustig eerlijk misschien iets te af wachtend, creatief, denker, fulltime baan, sportief, onervaren op sexueel gebied.
Heb een bewuste keuze gemaakt om te reageren en wou het leuk vinden om van je te horen.
Kan IEMAND me uitleggen WTF deze gozer bedoelt??? (in vet)

En onderstreept... GODHELLUP!

Goede morgen/middag Juffie,
Klinkt toch een beetje vreemd 'juffie'. Alsof ik je goed genoeg ken om er een stempel aan mee te geven. Maar goed als ik je profiel lees kan ik alleen maar zeggen 'er bij of ook'. Waarom? Uitgangspunt is en blijft de relatie en daarbij een onderdeel het ontdekken en doen wat leuk lekker is voor dat moment. BDSM hoeft dus ook geen verplicht nummer te zijn, maar alleen de 'zin in'. Alsof je zin hebt in ijs of snoep. ...
Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk als ik het zo hier neer zet. En waarschijnlijk denk je meteen woorden die iedereen kan schrijven. Maar goed als je me een beetje kent, weet je ook dat ik altijd probeer de woorden te kiezen die de juiste lijken te zijn. Wie ik ben? Ben rustig eerlijk misschien iets te af wachtend, creatief, denker, fulltime baan, sportief, onervaren op sexueel gebied.
Heb een bewuste keuze gemaakt om te reageren en wou het leuk vinden om van je te horen.
MILF 

Nog even blijven proberen danjuffie schreef:Maar goed als je me een beetje kent, weet je ook dat ik altijd probeer de woorden te kiezen die de juiste lijken te zijn.