Even proberen...juffie schreef:Next!
Kan IEMAND me uitleggen WTF deze gozer bedoelt??? (in vet)![]()
En onderstreept... GODHELLUP!![]()
Goede morgen/middag Juffie,
Klinkt toch een beetje vreemd 'juffie'. 1)Alsof ik je goed genoeg ken om er een stempel aan mee te geven. Maar goed als ik je profiel lees kan ik alleen maar zeggen 2)'er bij of ook'. Waarom? Uitgangspunt is en blijft de relatie en daarbij een onderdeel het ontdekken en doen wat leuk lekker is voor dat moment. BDSM hoeft dus ook geen verplicht nummer te zijn, 3)maar alleen de 'zin in'. Alsof je zin hebt in ijs of snoep. ...
Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk als ik het zo hier neer zet. En waarschijnlijk denk je meteen woorden die iedereen kan schrijven. Maar goed als je me een beetje kent, weet je ook dat ik altijd probeer de woorden te kiezen die de juiste lijken te zijn. Wie ik ben? Ben rustig eerlijk misschien iets te af wachtend, creatief, denker, fulltime baan, sportief, 4)onervaren op sexueel gebied.
Heb een bewuste keuze gemaakt om te reageren en wou het leuk vinden om van je te horen.
1) 'juffie' klinkt door die '-ie' uitgang mogelijk wat intiem (zoals 'meissie'). Misschien dat hij het liever wat vormelijker houdt, maar dat door je naam niet echt kan.
2) hij refereert aan je profiel. Volgens mij bedoelt 'ie "BDSM er bij, of ook BDSM". Dat je dus geen 24/7-achtige ambities hebt, met andere woorden.
3) volgens mij een soort vraagstelling: hij vraagt zich af of je af en toe wel aan BDSM wil doen, maar het niet absoluut nodig hebt.
4) nou...dat is dus "pijnlijk eerlijk". Helaas is de timing (ik neem aan dat dit een eerste contact is) nogal slecht te noemen.
Ik moet zeggen dat dit niet het typische "idiote" bericht is. Mij lijkt het eerder dat de zender gewoon nogal introvert is en niet weet hoe 'ie dit soort dating-dingen moet doen. Het zou me in elk geval verbazen moest 'ie dit en masse naar tientallen mensen gestuurd hebben.

Oftewel: ik zou gewoon terug sturen dat je zijn type niet bent, dat je zijn aannames nauwelijks begrijpt en dat 'ie niet ZO openhartig moet zijn over zijn seksuele ervaringen.